YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zatkane gażniki
Autor Wiadomość
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-31, 13:18   

Kopci bo zalewa. Wymień ten zaworek.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2016-07-31, 16:28   

Zanim wymienisz rozkręć gaźnik i po prostu go wyczyść... taki sam objaw spotkał nas kiedyś w trasie (po przekręceniu kranika na rezerwę) i okazało się, że to syf z dna baku przytkał gaźnik.

A najlepiej weź telefon w rękę i zadzwoń do goscia, ktory był naszym forumowiczem a obecnie jest przeklęty 😄 Jemu zatykało gaźnik kilka razy i zawsze był to syf z baku. Ma temat w małym palcu. Na pewno Ci pomoże.
503437909
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-31, 17:45   

kapat napisał/a:
był naszym forumowiczem a obecnie jest przeklęty


Ciekaw jestem, który to ? :D
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-07-31, 19:05   

kapat dzięki za kontakt do kolegi, przedzwonię do niego z pewnością. Muszę jeszcze kupić zestaw naprawczy do gaźnika (bo przy rozkręceniu to należy nowe uszczelki założyć - prawda ?? )
Remol71 dzięki za porady i w sobotę zabiorę się za rozkręcanie, oczywiście jak wszystko pójdzie dobrze to dam znać co było przyczyną, oby tylko to co pisaliście :)

- Mechanikiem nie jestem ale sądzę, że dam sobie z tym radę, chyba że są jakieś detale na które należy zwrócić uwagę przy rozkręcaniu to proszę pisać
Dzięki
_________________
Syku 650 Classic
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2016-07-31, 19:44   

remol "Ten, którego imienia nie wolno wymawiać" :hahaha:
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-03, 21:09   

Jak wykręcę gaźnik, sprawdzę iglicę, pływak i przedmucham dyszę czy jest konieczność regulacji gaźnika? Nie będę ingerował w śruby od regulacji gaźnika?
_________________
Syku 650 Classic
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2016-08-04, 11:30   

Będziesz musiał ustalić właściwy poziom paliwa w komorach pływakowych.
Możesz zrobić to wg serwisówki:



Pomocne będą zdjęcia Witka i Vaaksa

http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=16645

Może skorzystasz z filmu z You Tube (tylko nie będę się tu wymądrzał - nie jestem pewien tych miar "14.7mm"). Jedno jest pewne, że to nie apteka i milimetr chyba nie ma znaczenia. Kolega do którego dałem Ci telefon w ogóle nie robił regulacji poziomu paliwa i moto jeździło doskonale (a świece nie były okopcone) ;D
Ja w Jadźce robiłem wg serwisówki byłem tylko bardziej papieski niż koledzy bo na końcu wężyka umieściłem szklaną rureczkę z węża do przelewania wina ;D

Jeśli nie czaisz angielskiego, to napisz - przetłumaczę Ci te fragmenty serwisówki.

Po zakończonej akcji sam sprawdzisz też jak pracuje silnik - czy nie trzeba będzie regulować obrotów...
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-08, 16:12   

Kapat i Remol dzięki za cenne uwagi, moto zostało naprawione. Co było przyczyną - domniemam że zaworek iglicowy, rozkręciłem górną część gaźnika i dostałem się do wspomnianej części. Przeczyściłem, otwory przedmuchałem i w zasadzie tyle, moją uwagę jedynie przykuł (na iglicy jest plastikowy "okrągły bolec" z małym "dziubkiem który wchodzi do otworu jak iglica podnosi się góra/dół - był on przekręcony i nie wchodził do otworu).
Więcej nie rozkręcałem gaźnika, regulacji nie robiłem, złożyłem, ładnie wchodzi na obroty, nie kopci (to najważniejsze), dobrze pracuje. Zrobiłem 100km przeglądnąłem świece, ładnie na brąz łapią a wcześniej były trochę mokre. Jest OK. :)

Mam jeszcze pytanie na przyszłość odnośnie regulacji obrotów i składu mieszanki, które śruby za to odpowiadają. Wrzucam fotki
- na niebiesko strzałka to od ??
- czerwone strzałki to od ??



_________________
Syku 650 Classic
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-08, 16:18   

Czerwone strzałki na dolnym zdjęciu to skład mieszanki na wolnych obrotach. Czerwone strzałki na górnym zdjęciu to spust benzyny z komory pływaka. Przydatne do sprawdzania poziomu paliwa przy pomocy u-rurki. Niebieska strzałka to regulacja wolnych obrotów. Jest jeszcze śruba ze sprężynką pomiędzy osiami przepustnic do synchronizacji gaźników.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-08, 16:26   

Dzięki remol71, cały czas poznaję dragulca i jego niuanse ;D
_________________
Syku 650 Classic
 
 
kapat 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 17 Sie 2012
Posty: 796
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2016-08-08, 21:41   

No i chłopie masz pierwszą sprawę z głowy, jesteś mądrzejszy i bogatszy w doświadczenie ;D Szerokości!
_________________
To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group