YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Poziom paliwa w gaźniku 1100
Autor Wiadomość
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2014-04-08, 20:35   Poziom paliwa w gaźniku 1100

Taka ciekawostka. Przeszukałem manuala i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie. Jaki ma być poziom paliwa w komorze pływakowej? Manual tylko pokazuje przy pomiarze zewnętrznym 4-5 mm ponad krawędź komory. U mnie przy tym pomiarze poziom jest na wysokości krawędzi komory pływakowej, czyli wg. manuala co najmniej 4 mm za niski. Może ktoś ustawiał wysokość pływaka? Jakieś wymiary, linki ?
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-04-09, 19:11   

u mnie wygląda to tak







czy dobrze, tego nie wiem.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-04-09, 21:27   

witek1965, wygląd że masz poziom paliwa zgodny z serwisówką ( przynajmniej w jednym gaźniku ) ;p
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2014-04-10, 18:27   

U mnie za niski o co najmniej 2 mm
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2014-04-10, 20:35   

vaaks, no to, gaźniki na dwór i poziom do góry
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5391
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2014-04-10, 20:37   

vaaks, nic nie ruszaj ......i tak za szybko jeździsz :evil:
_________________
Bo droga jest celem
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-04-10, 20:45   

johnypl, ale u Vaaksa wygląda dokładnie tak jak u mnie. Ja już nic :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2014-04-10, 20:51   

A czy możecie trooszkę naświetlić temat mniej kumatym? O co chodzi z tym poziomem paliwa w komorze pływakowej?
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
lazybones 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 50
Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 171
Skąd: Grupa Legnicka
Wysłany: 2014-04-12, 10:32   

Nie jestem specem w tej materii, ale jeśli dynamika jest ok i spalanie w granicach 5, a świece wyglądają książkowo- to nie ruszajcie. Miałem niedawno małego zonka z moim gaźnikiem i sporo gadałem z chłopakami z koleżeńskiego forum Wold/Road. U niektórych zmiana poziomu o dosłownie 2-3 mm miała spory wpływ na silnik. Zalewanie, czarne świece, strzały, kosmiczne spalanie itd. Tyle że w naszych jest jeden gazior, ale myślę, że objawy mogą być w 1100 identycznie przykre.
Lepsze wrogiem dobrego :)
 
 
lukash 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 39
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-05-05, 16:31   

No właśnie, ja muszę sprawdzić ten poziom paliwa, bo silnik niby pracuje równo, ale świece są przykopcone nawet po trasie i pali mi coś za dużo bo sporo ponad 6l, a na wcześniejszym dragu też 1100 miałem prawie zawsze poniżej 6

[ Dodano: 2014-05-07, 09:14 ]
Ponawiam pytanie, czy ma ktoś serwisówkę do 1100 w której jest opisane jak sprawdzić / wyregulować poziom paliwa w gaźnikach? Prośba o podesłanie na: lukhop@poczta.fm
_________________
Psy patrzą na nas z szacunkiem, koty z pogardą, a świnie jak na równych sobie.
[Winston Churchill]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group