Zatkane gażniki |
Autor |
Wiadomość |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-07-31, 13:18
|
|
|
Kopci bo zalewa. Wymień ten zaworek. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2016-07-31, 16:28
|
|
|
Zanim wymienisz rozkręć gaźnik i po prostu go wyczyść... taki sam objaw spotkał nas kiedyś w trasie (po przekręceniu kranika na rezerwę) i okazało się, że to syf z dna baku przytkał gaźnik.
A najlepiej weź telefon w rękę i zadzwoń do goscia, ktory był naszym forumowiczem a obecnie jest przeklęty 😄 Jemu zatykało gaźnik kilka razy i zawsze był to syf z baku. Ma temat w małym palcu. Na pewno Ci pomoże.
503437909 |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-07-31, 17:45
|
|
|
kapat napisał/a: | był naszym forumowiczem a obecnie jest przeklęty |
Ciekaw jestem, który to ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-07-31, 19:05
|
|
|
kapat dzięki za kontakt do kolegi, przedzwonię do niego z pewnością. Muszę jeszcze kupić zestaw naprawczy do gaźnika (bo przy rozkręceniu to należy nowe uszczelki założyć - prawda )
Remol71 dzięki za porady i w sobotę zabiorę się za rozkręcanie, oczywiście jak wszystko pójdzie dobrze to dam znać co było przyczyną, oby tylko to co pisaliście
- Mechanikiem nie jestem ale sądzę, że dam sobie z tym radę, chyba że są jakieś detale na które należy zwrócić uwagę przy rozkręcaniu to proszę pisać
Dzięki |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2016-07-31, 19:44
|
|
|
remol "Ten, którego imienia nie wolno wymawiać" |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-03, 21:09
|
|
|
Jak wykręcę gaźnik, sprawdzę iglicę, pływak i przedmucham dyszę czy jest konieczność regulacji gaźnika? Nie będę ingerował w śruby od regulacji gaźnika? |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2016-08-04, 11:30
|
|
|
Będziesz musiał ustalić właściwy poziom paliwa w komorach pływakowych.
Możesz zrobić to wg serwisówki:
Pomocne będą zdjęcia Witka i Vaaksa
http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=16645
Może skorzystasz z filmu z You Tube (tylko nie będę się tu wymądrzał - nie jestem pewien tych miar "14.7mm"). Jedno jest pewne, że to nie apteka i milimetr chyba nie ma znaczenia. Kolega do którego dałem Ci telefon w ogóle nie robił regulacji poziomu paliwa i moto jeździło doskonale (a świece nie były okopcone)
Ja w Jadźce robiłem wg serwisówki byłem tylko bardziej papieski niż koledzy bo na końcu wężyka umieściłem szklaną rureczkę z węża do przelewania wina
Jeśli nie czaisz angielskiego, to napisz - przetłumaczę Ci te fragmenty serwisówki.
Po zakończonej akcji sam sprawdzisz też jak pracuje silnik - czy nie trzeba będzie regulować obrotów... |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-08, 16:12
|
|
|
Kapat i Remol dzięki za cenne uwagi, moto zostało naprawione. Co było przyczyną - domniemam że zaworek iglicowy, rozkręciłem górną część gaźnika i dostałem się do wspomnianej części. Przeczyściłem, otwory przedmuchałem i w zasadzie tyle, moją uwagę jedynie przykuł (na iglicy jest plastikowy "okrągły bolec" z małym "dziubkiem który wchodzi do otworu jak iglica podnosi się góra/dół - był on przekręcony i nie wchodził do otworu).
Więcej nie rozkręcałem gaźnika, regulacji nie robiłem, złożyłem, ładnie wchodzi na obroty, nie kopci (to najważniejsze), dobrze pracuje. Zrobiłem 100km przeglądnąłem świece, ładnie na brąz łapią a wcześniej były trochę mokre. Jest OK.
Mam jeszcze pytanie na przyszłość odnośnie regulacji obrotów i składu mieszanki, które śruby za to odpowiadają. Wrzucam fotki
- na niebiesko strzałka to od
- czerwone strzałki to od
 |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa

|
Wysłany: 2016-08-08, 16:18
|
|
|
Czerwone strzałki na dolnym zdjęciu to skład mieszanki na wolnych obrotach. Czerwone strzałki na górnym zdjęciu to spust benzyny z komory pływaka. Przydatne do sprawdzania poziomu paliwa przy pomocy u-rurki. Niebieska strzałka to regulacja wolnych obrotów. Jest jeszcze śruba ze sprężynką pomiędzy osiami przepustnic do synchronizacji gaźników. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Syku


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42 Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-08-08, 16:26
|
|
|
Dzięki remol71, cały czas poznaję dragulca i jego niuanse |
_________________ Syku 650 Classic
 |
|
|
|
 |
kapat


Model: SYMPATYK
Wiek: 47 Dołączył: 17 Sie 2012 Posty: 796 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2016-08-08, 21:41
|
|
|
No i chłopie masz pierwszą sprawę z głowy, jesteś mądrzejszy i bogatszy w doświadczenie Szerokości! |
_________________ To mój motocykl. Jest takich wiele, ale ten jest mój. Mój motocykl to mój najlepszy przyjaciel. Jest moim życiem. Muszę nad nim panować tak, jak panuję nad moim życiem. Beze mnie mój motocykl jest niczym. Ale i ja bez motocykla jestem niczym. |
|
|
|
 |
|