YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr oleju-zewnętrzny 1100
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-02-11, 19:14   

jusza, masz rację. Już to sprawdził dla mnie kolega z zaprzyjaźnionego sklepu. Są identyczne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
luban 



Rocznik: 2006
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 6
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-28, 20:23   

ok, ale jaka jest pewność, że przy takim rozwiązaniu nie ma drugiego filtra- tego pierwotnego? Może znajdują sie dwa jeden pod deklem, a drugi wyciągnięty na zewnątrz. Wiem, że to banalne, ale może nasze motorki posiadają dwa filtry.
_________________
luban
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-03-28, 20:42   

luban, znajdź chociaż jedną sensowna odpowiedź na pytanie : w jakim celu dwa filtry ? i odfpowiedz na drugie pytanie : w jakim celu wywala się kilkaset złotych na wyprowadzenie filtra oleju na zewnątrz ?
i będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wiatr w Polu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 57
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 90
Skąd: z Mruczkowa
Wysłany: 2011-03-28, 21:00   

Luban, sprawdź, a później nam powiesz, czy są dwa :D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-05-01, 08:20   

Krotom napisał/a:
Jednak znajomy mechanik powiedział mi że spotkał się z przypadkiem, kiedy to jakiś kamień spod koła tak przydzwonił w ów filtr że ten się przedziurawił i dostał przecieku.
Ch.j wie jaka w tym prawda roll


jest to jak najbardziej możliwe. Ale z innej beczki. Jakiego używasz filtra ? HF 303 ? bo również posiadam zewnętrzny filtr oleju
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
karol697 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 15
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2014-10-26, 18:28   

Koledzy.Jak uszczelnić cieknące wężyki filtra zewnętrznego? Są dokręcone.
_________________
karol
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-10-26, 18:29   

odkręcić i wymienić uszczelnienie . Tak przy okazji wymiany oleju.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-10-26, 19:15   

Najlepiej wymienić jeśli mają różne średnice
Na forach murica'ncuf jest sporo o ORK i prawdopodobnych problemach po założeniu i piłowaniu... ;)
 
 
karol697 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 15
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2014-10-26, 19:42   

A wiecie gdzie mogę kupić takie wężyki? Jestem z lubelskiego?
_________________
karol
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-10-26, 20:54   

warsztaty hydrauliki siłowej - zarabiają dowolne węże końcówkami

sprawdź czy sam oring nie wystarczy - skoro na tym ORK już jeździsz to raczej nie padnie :P

wucet rura z ciastoramy nie podejdzie do oleju ;)
 
 
karol697 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 15
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2014-10-26, 21:01   

Pewnie by wystarczył tylko jak się do niego dostać? Madburn, jeśli pozwolisz to wyślę ci na pocztę zdjęcie ze strzałką gdzie cieknie.Jeszcze nie umiem wstawiać zdjęć.

[ Dodano: 2014-10-26, 21:13 ]
Ok. Już umiem. Strzałka to miejsce wycieku.
_________________
karol
 
 
Madburn 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 354
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-10-26, 22:44   

nowy trzeba
 
 
vadoz 


Rocznik: 2004
Wiek: 56
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2014-10-27, 16:56   

Takie wężyki do kupienia w USA. Wyciek jest prawdopodobnie na zatrzasku kulkowym.
Najtaniej wychodzi dorobienie samych króćców.Ja dałem do zrobienia do warsztatu- od razu 4 szt. Nie muszą być okręcane tak jak oryginał.Wykręć jeden i daj na wzór, bo z jednej strony- nie pamiętam z której jest jakiś dziwny( chyba calowy) skok gwintu.
 
 
karol697 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 15
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2014-10-28, 21:01   

Ok.Będę kogoś szukał kto to dorobi.

[ Dodano: 2014-11-30, 18:44 ]
Witam wszystkich.Sprawa wężyków rozwiązana!! Chciałem dorabiać w zakładach hydrauliki siłowej ale proponowali mniejszy przekrój co obniżyło by przepustowość oleju wiec odpuściłem i kupiłem dekielki (powrót do oryginału) .Po jakimś czasie nie dałem za wygraną i rozebrałem wężyki ,wymieniłem uszczelniacze i jest ok. Dekle wystawiłem do sprzedania.
_________________
karol
 
 
szczepantom75 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 17
Skąd: Orzechowo
  Wysłany: 2016-02-08, 17:26   

witam..
Także posiadam przy swoim dragu 1100 taki filtr zewnętrzny...mam zamiar wymienić olej w silniku i chciałem kupić chromowany, czy ktoś z was wie: jaki i gdzie kupić taki filtr.
Dzisiaj pytałem w sklepie motocyklowym i sprzedawca był zdziwiony :nie_wiem: ze mam filtr zewnętrzny,koniecznie chciał mi wcisnąć oryginalny montowany w silniku.
Bardzo proszę o podpowiedz lub podanie strony gdzie można kupić ten filtr zewnętrzny.
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć.
 
 
TAJ 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 583
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-08, 17:51   

Montowałem u siebie firmy HIFLO jeżeli dobrze pamiętam symbol 303 C
_________________
Całe życie z wariatami .
Nie rób drugiemu co tobie ............... ? Nie każdy jest tobą.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-08, 18:34   

Tak jest HF 303 i jego odpowiedniki. Sa również "chromowane". Szkoda kasy, bo kosztuje prawie x 2. To juz lepeij kupić K&N 303 za te same pieniądze.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
szczepantom75 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2015
Posty: 17
Skąd: Orzechowo
Wysłany: 2016-02-08, 19:56   

dzięki za podpowiedz...to jest własnie ten filtr u mnie nie widać symbolu bo jest chromowany :)
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-11-29, 19:13   

jaw ubiegłym sezonie przeszedłem na filtry Mann MW 68. Jest to odpowiednik HF 303.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group