Filtr oleju-zewnętrzny 1100 |
Autor |
Wiadomość |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-02-11, 19:14
|
|
|
jusza, masz rację. Już to sprawdził dla mnie kolega z zaprzyjaźnionego sklepu. Są identyczne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
luban


Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2011-03-28, 20:23
|
|
|
ok, ale jaka jest pewność, że przy takim rozwiązaniu nie ma drugiego filtra- tego pierwotnego? Może znajdują sie dwa jeden pod deklem, a drugi wyciągnięty na zewnątrz. Wiem, że to banalne, ale może nasze motorki posiadają dwa filtry. |
_________________ luban |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-03-28, 20:42
|
|
|
luban, znajdź chociaż jedną sensowna odpowiedź na pytanie : w jakim celu dwa filtry ? i odfpowiedz na drugie pytanie : w jakim celu wywala się kilkaset złotych na wyprowadzenie filtra oleju na zewnątrz ?
i będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Wiatr w Polu

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 57 Dołączył: 21 Lut 2011 Posty: 90 Skąd: z Mruczkowa
|
Wysłany: 2011-03-28, 21:00
|
|
|
Luban, sprawdź, a później nam powiesz, czy są dwa |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-05-01, 08:20
|
|
|
Krotom napisał/a: | Jednak znajomy mechanik powiedział mi że spotkał się z przypadkiem, kiedy to jakiś kamień spod koła tak przydzwonił w ów filtr że ten się przedziurawił i dostał przecieku.
Ch.j wie jaka w tym prawda roll |
jest to jak najbardziej możliwe. Ale z innej beczki. Jakiego używasz filtra ? HF 303 ? bo również posiadam zewnętrzny filtr oleju |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
karol697

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 15 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: 2014-10-26, 18:28
|
|
|
Koledzy.Jak uszczelnić cieknące wężyki filtra zewnętrznego? Są dokręcone. |
_________________ karol |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-10-26, 18:29
|
|
|
odkręcić i wymienić uszczelnienie . Tak przy okazji wymiany oleju. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Madburn


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-10-26, 19:15
|
|
|
Najlepiej wymienić jeśli mają różne średnice
Na forach murica'ncuf jest sporo o ORK i prawdopodobnych problemach po założeniu i piłowaniu... |
|
|
|
 |
karol697

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 15 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: 2014-10-26, 19:42
|
|
|
A wiecie gdzie mogę kupić takie wężyki? Jestem z lubelskiego? |
_________________ karol |
|
|
|
 |
Madburn


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-10-26, 20:54
|
|
|
warsztaty hydrauliki siłowej - zarabiają dowolne węże końcówkami
sprawdź czy sam oring nie wystarczy - skoro na tym ORK już jeździsz to raczej nie padnie
wucet rura z ciastoramy nie podejdzie do oleju |
|
|
|
 |
karol697

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 15 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: 2014-10-26, 21:01
|
|
|
Pewnie by wystarczył tylko jak się do niego dostać? Madburn, jeśli pozwolisz to wyślę ci na pocztę zdjęcie ze strzałką gdzie cieknie.Jeszcze nie umiem wstawiać zdjęć.
[ Dodano: 2014-10-26, 21:13 ]
Ok. Już umiem. Strzałka to miejsce wycieku. |
_________________ karol |
|
|
|
 |
Madburn


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 354 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-10-26, 22:44
|
|
|
nowy trzeba |
|
|
|
 |
vadoz

Rocznik: 2004
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2014-10-27, 16:56
|
|
|
Takie wężyki do kupienia w USA. Wyciek jest prawdopodobnie na zatrzasku kulkowym.
Najtaniej wychodzi dorobienie samych króćców.Ja dałem do zrobienia do warsztatu- od razu 4 szt. Nie muszą być okręcane tak jak oryginał.Wykręć jeden i daj na wzór, bo z jednej strony- nie pamiętam z której jest jakiś dziwny( chyba calowy) skok gwintu. |
|
|
|
 |
karol697

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 54 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 15 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: 2014-10-28, 21:01
|
|
|
Ok.Będę kogoś szukał kto to dorobi.
[ Dodano: 2014-11-30, 18:44 ]
Witam wszystkich.Sprawa wężyków rozwiązana!! Chciałem dorabiać w zakładach hydrauliki siłowej ale proponowali mniejszy przekrój co obniżyło by przepustowość oleju wiec odpuściłem i kupiłem dekielki (powrót do oryginału) .Po jakimś czasie nie dałem za wygraną i rozebrałem wężyki ,wymieniłem uszczelniacze i jest ok. Dekle wystawiłem do sprzedania. |
_________________ karol |
|
|
|
 |
szczepantom75


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 18 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Orzechowo
|
Wysłany: 2016-02-08, 17:26
|
|
|
witam..
Także posiadam przy swoim dragu 1100 taki filtr zewnętrzny...mam zamiar wymienić olej w silniku i chciałem kupić chromowany, czy ktoś z was wie: jaki i gdzie kupić taki filtr.
Dzisiaj pytałem w sklepie motocyklowym i sprzedawca był zdziwiony ze mam filtr zewnętrzny,koniecznie chciał mi wcisnąć oryginalny montowany w silniku.
Bardzo proszę o podpowiedz lub podanie strony gdzie można kupić ten filtr zewnętrzny. |
_________________ Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć. |
|
|
|
 |
TAJ


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Dołączył: 02 Mar 2011 Posty: 583 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-08, 17:51
|
|
|
Montowałem u siebie firmy HIFLO jeżeli dobrze pamiętam symbol 303 C |
_________________ Całe życie z wariatami .
Nie rób drugiemu co tobie ............... ? Nie każdy jest tobą. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-02-08, 18:34
|
|
|
Tak jest HF 303 i jego odpowiedniki. Sa również "chromowane". Szkoda kasy, bo kosztuje prawie x 2. To juz lepeij kupić K&N 303 za te same pieniądze. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
szczepantom75


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 50 Dołączył: 18 Gru 2015 Posty: 17 Skąd: Orzechowo
|
Wysłany: 2016-02-08, 19:56
|
|
|
dzięki za podpowiedz...to jest własnie ten filtr u mnie nie widać symbolu bo jest chromowany |
_________________ Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-11-29, 19:13
|
|
|
jaw ubiegłym sezonie przeszedłem na filtry Mann MW 68. Jest to odpowiednik HF 303. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
|