Przesunięty przez: vaaks 2010-10-22, 10:36 |
Manetka gazu |
Autor |
Wiadomość |
numer60

Rocznik: 2000
Wiek: 65 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 58 Skąd: Jaksonów
|
Wysłany: 2010-01-29, 11:58 Manetka gazu
|
|
|
Cześć Wszystkim!
Mam niewielki problem ze świeżo nabytą Yamaszką. Blokuje się manetka gazu. Ponieważ mechanik jest ze mnie średni , to może coś poradzicie?.
No i kurde , co z ta zimą!!! Nosi mnie jak nie wiem co! |
|
|
|
 |
1janbo


Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4928 Skąd: Poznań, moje Miasto.
|
Wysłany: 2010-01-29, 12:02
|
|
|
Są następujące opcje:
1. możesz mieć na wykończeniu linkę - wymień ją,
2. postaraj się pod pancerz siknąć DW-40
3. sprężynka przy gaźniku jest do wymiany
4. poluzuj nakrętkę przy manetce |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
 |
|
|
|
 |
numer60

Rocznik: 2000
Wiek: 65 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 58 Skąd: Jaksonów
|
Wysłany: 2010-01-29, 13:18
|
|
|
Dzięki za podpowiedź
Ponieważ temeratura deczko się podniosła, zaraz będę "ćwiczył" temat |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-01-30, 13:27
|
|
|
U mnie na ciężką pracę i blokowanie manetki pomogły takie zabiegi:
- regulacja linki gazu /lekkie poluźnienie przy manetce/
- wpryśniecie WD40 pomiędzy manetkę a kierę /wypłukało sporo syfu/
Teraz chodzi lekko i się nie zacina. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-02-11, 21:21
|
|
|
Dzisiaj odebrałem mojego DS-ka z synchro w serwisie. Po wstawieniu do garażu Żony stwierdziłem że nie cofa się jej manetka gazu, linki są napewno OK. Mam pytanie czy przy manetce jest jakaś regulacja oporu? |
|
|
|
 |
mikssdaniel


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 44 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 287 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 2010-02-11, 21:24
|
|
|
shipp napisał/a: | U mnie na ciężką pracę i blokowanie manetki pomogły takie zabiegi:
- regulacja linki gazu /lekkie poluźnienie przy manetce/
Teraz chodzi lekko i się nie zacina. |
Miałem toi samo także do sprawdzenia w 1 kolejności. |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-02-11, 21:25
|
|
|
miki, jest przy manetce śruba /czy nakrętka/ którą m.in. naciąga się linkę i można nią regulować "luz" manetki. Proponuję jednak przed ruszaniem jej, wtrysnąć pod manetkę WD40 albo coś podobnego. Mi również ciężko chodziła, czasem się zacinała. WD40 wypłukało spod manetki dużo syfu, w tym jakąś rdzę (?!), kilka takich zabiegów i problem minął. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-02-11, 21:35
|
|
|
shipp tam są dwie linki, 1-dna ma taką blaszkę przykręconą wkrętem do rolgazu, 2-ga ma jakby nakrętkę kontrującą, którą?? |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-02-11, 21:49
|
|
|
shipp, OK. jutro sprawdzę, dzięki pokooj |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-02-12, 17:32
|
|
|
Któraś linka może mieć pęknięte kilka włosków i one zaczepiają np. o pancerz lepiej to też sprawdź, bo jak pęknie w trasie to możesz mieć duży problem. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2010-02-12, 17:38
|
|
|
Już doszedłem, d...pki w serwisie nie naciągneły sprężyny przy gaźniku. Nie wiadomo jak bym "wtryskiwał" manetka by tak nie odbiła. Teraz jest siii. |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-07-19, 09:36
|
|
|
Podczepiam się. Czy luz manetki gazu w osi kierownicy (chodzi lewo-prawo) jest normalny? Nie jest to najwygodniejsze i jeśli nie jest konieczne, to chętnie bym to skasował. Drugie pytanie, jak to zrobić? |
_________________
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-07-19, 18:49
|
|
|
Dzarko napisał/a: | Czy luz manetki gazu w osi kierownicy (chodzi lewo-prawo) jest normalny? | tak |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-07-19, 18:58
|
|
|
OK. Około 3mm? |
_________________
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-07-19, 19:23
|
|
|
u mnie mniej jak 2 mm. Możesz go trochę skasować. Manetka gazu jest skręcona obudową przełączników. W obudowie jest taki wypust, a w kierownicy otwór w który on wchodzi, co uniemożliwia obracanie się całego elementu wokół manetki. jeżeli otwór "wyrobił się" mozna spróbować nakleić taśmę izolacyjną na niego (dwie warstwy) i :wbić wypust w zaklejony otwór. Na pewno częściowo się luz skasuje. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-19, 23:57
|
|
|
witek1965, W ten sposób chyba nie bardzo, bo samo mocowanie siedzi ok, a lata manetka. Mam tak samo. Rozbierałem i oglądałem. Wprawdzie co innego mnie interesowało a taki luz jak pisze Dzarko zignorowałem. Podkręciłem za to luzy na klamkach i teraz nie ma ani milimetra.
Dzarko, już wiem jak to zrobić, o czym ostatnio rozmawialiśmy w garażu. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-07-20, 00:29
|
|
|
Mnich napisał/a: | Podkręciłem za to luzy na klamkach i teraz nie ma ani milimetra. | na klamce sprzęgła powinien być luz.
[ Dodano: 2012-07-20, 00:30 ]
Cytat: | witek1965, W ten sposób chyba nie bardzo | ja nie kasowałem tego luzu, bo mi nie przeszkadza, ale z ciekawości sprawdzę, czy taka prymitywna metoda zda egzamin. Możliwe, że nie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2012-07-20, 05:10
|
|
|
Mnich napisał/a: | witek1965
Dzarko, już wiem jak to zrobić, o czym ostatnio rozmawialiśmy w garażu. |
Jak skasować luz dźwigni hamulca, tak? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|