YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-10-22, 10:36
Manetka gazu
Autor Wiadomość
numer60 


Rocznik: 2000
Wiek: 65
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 58
Skąd: Jaksonów
Wysłany: 2010-01-29, 11:58   Manetka gazu

Cześć Wszystkim!
Mam niewielki problem ze świeżo nabytą Yamaszką. Blokuje się manetka gazu. Ponieważ mechanik jest ze mnie średni :nie_wiem: , to może coś poradzicie?.
No i kurde , co z ta zimą!!! Nosi mnie jak nie wiem co!
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 3
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4928
Skąd: Poznań, moje Miasto.
Wysłany: 2010-01-29, 12:02   

Są następujące opcje:

1. możesz mieć na wykończeniu linkę - wymień ją,
2. postaraj się pod pancerz siknąć DW-40
3. sprężynka przy gaźniku jest do wymiany
4. poluzuj nakrętkę przy manetce
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
numer60 


Rocznik: 2000
Wiek: 65
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 58
Skąd: Jaksonów
Wysłany: 2010-01-29, 13:18   

Dzięki za podpowiedź
Ponieważ temeratura deczko się podniosła, zaraz będę "ćwiczył" temat ;d
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-01-30, 13:27   

U mnie na ciężką pracę i blokowanie manetki pomogły takie zabiegi:
- regulacja linki gazu /lekkie poluźnienie przy manetce/
- wpryśniecie WD40 pomiędzy manetkę a kierę /wypłukało sporo syfu/
Teraz chodzi lekko i się nie zacina.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-02-11, 21:21   

Dzisiaj odebrałem mojego DS-ka z synchro w serwisie. Po wstawieniu do garażu Żony stwierdziłem że nie cofa się jej manetka gazu, linki są napewno OK. Mam pytanie czy przy manetce jest jakaś regulacja oporu?
 
 
mikssdaniel 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 287
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-02-11, 21:24   

shipp napisał/a:
U mnie na ciężką pracę i blokowanie manetki pomogły takie zabiegi:
- regulacja linki gazu /lekkie poluźnienie przy manetce/
Teraz chodzi lekko i się nie zacina.

Miałem toi samo także do sprawdzenia w 1 kolejności.
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-02-11, 21:25   

miki, jest przy manetce śruba /czy nakrętka/ którą m.in. naciąga się linkę i można nią regulować "luz" manetki. Proponuję jednak przed ruszaniem jej, wtrysnąć pod manetkę WD40 albo coś podobnego. Mi również ciężko chodziła, czasem się zacinała. WD40 wypłukało spod manetki dużo syfu, w tym jakąś rdzę (?!), kilka takich zabiegów i problem minął.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-02-11, 21:35   

shipp tam są dwie linki, 1-dna ma taką blaszkę przykręconą wkrętem do rolgazu, 2-ga ma jakby nakrętkę kontrującą, którą??
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-02-11, 21:40   

miki, tą z kontrą
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-02-11, 21:49   

shipp, OK. jutro sprawdzę, dzięki :ok: pokooj
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-02-12, 17:32   

Któraś linka może mieć pęknięte kilka włosków i one zaczepiają np. o pancerz lepiej to też sprawdź, bo jak pęknie w trasie to możesz mieć duży problem.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
MIKI 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 866
Skąd: Czarnków/Wlkp.
Wysłany: 2010-02-12, 17:38   

Już doszedłem, d...pki w serwisie nie naciągneły sprężyny przy gaźniku. Nie wiadomo jak bym "wtryskiwał" :hahaha: manetka by tak nie odbiła. Teraz jest siii.
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-19, 09:36   

Podczepiam się. Czy luz manetki gazu w osi kierownicy (chodzi lewo-prawo) jest normalny? Nie jest to najwygodniejsze i jeśli nie jest konieczne, to chętnie bym to skasował. Drugie pytanie, jak to zrobić?
_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-19, 18:49   

Dzarko napisał/a:
Czy luz manetki gazu w osi kierownicy (chodzi lewo-prawo) jest normalny?
tak
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-19, 18:58   

OK. Około 3mm?
_________________

 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-19, 19:23   

u mnie mniej jak 2 mm. Możesz go trochę skasować. Manetka gazu jest skręcona obudową przełączników. W obudowie jest taki wypust, a w kierownicy otwór w który on wchodzi, co uniemożliwia obracanie się całego elementu wokół manetki. jeżeli otwór "wyrobił się" mozna spróbować nakleić taśmę izolacyjną na niego (dwie warstwy) i :wbić wypust w zaklejony otwór. Na pewno częściowo się luz skasuje.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-19, 23:57   

witek1965, W ten sposób chyba nie bardzo, bo samo mocowanie siedzi ok, a lata manetka. Mam tak samo. Rozbierałem i oglądałem. Wprawdzie co innego mnie interesowało a taki luz jak pisze Dzarko zignorowałem. Podkręciłem za to luzy na klamkach i teraz nie ma ani milimetra.
Dzarko, już wiem jak to zrobić, o czym ostatnio rozmawialiśmy w garażu.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-07-20, 00:29   

Mnich napisał/a:
Podkręciłem za to luzy na klamkach i teraz nie ma ani milimetra.
na klamce sprzęgła powinien być luz.

[ Dodano: 2012-07-20, 00:30 ]
Cytat:
witek1965, W ten sposób chyba nie bardzo
ja nie kasowałem tego luzu, bo mi nie przeszkadza, ale z ciekawości sprawdzę, czy taka prymitywna metoda zda egzamin. Możliwe, że nie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dzarko 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50
Dołączył: 08 Cze 2012
Posty: 642
Skąd: WA-rszawa
Wysłany: 2012-07-20, 05:10   

Mnich napisał/a:
witek1965
Dzarko, już wiem jak to zrobić, o czym ostatnio rozmawialiśmy w garażu.


Jak skasować luz dźwigni hamulca, tak?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group