Lusterka do classica i customa |
Autor |
Wiadomość |
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-09-21, 22:46 Lusterka do classica i customa
|
|
|
Pytanko - czy zarówno classic jak i custom ma dwa lusterka z prawym gwintem M10 czy się mylę?? |
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-09-21, 22:47
|
|
|
classic ma prawy i lewy M10 dzis zmienialem |
_________________
|
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-09-21, 22:49
|
|
|
Custom to samo, czy dwa prawe?? |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-09-21, 22:51
|
|
|
Masz customa to sprawdz, wedle moich doniesien tak jak classic. |
_________________
|
|
|
|
|
EDDIE
Model: SYMPATYK
Wiek: 60 Dołączył: 16 Wrz 2009 Posty: 1109 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2009-09-21, 22:53
|
|
|
W tej chwili jak się łatwo domyśleć nie mam motorku pod ręką |
_________________ Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.
Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.
Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
|
|
|
|
|
darkside
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1717 Skąd: Gdańsk/Banino
|
Wysłany: 2009-09-21, 23:06
|
|
|
No wiesz, z tym domyslaniem to ciezka sprawa,
po 1. jest wieczor wiec komorki szare juz zasypiaja
po 2. ja mam do garazu 5m przez wiatrolap, pom. gospodarcze i jestem w garazu
wiec sprawdzic moge |
_________________
|
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2009-09-22, 10:09
|
|
|
U mnie prawy i lewy |
|
|
|
|
pan_wiewiorka
Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-09-22, 10:09
|
|
|
Yamaha robi do swoich motocykli z gwintem prawym i lewym. |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
|
|
|
|
|
RAF
Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2009 Posty: 196 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2009-09-24, 08:57
|
|
|
W customie także jest lewo - prawo, gwint M10 z tego co pamiętam |
_________________
|
|
|
|
|
sq5naz
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa Bemowo
|
Wysłany: 2010-08-09, 21:36 Lusterka w różnych rocznikach DS
|
|
|
Zastanawiałem się, czy odpowiedź na pytanie, które tu zadam nie będzie dla niektórych zbyt oczywista, ale nigdzie nie jestem w stanie znaleźć na nie odpowiedzi.
Chodzi o to w jakich rocznikach były montowane jakie lusterka. W części DS 650 Classic widze lusterka prostokątne, a w części w kształcie jajka. Czy jest na to jakaś reguła jeżeli chodzi o rocznik motocykla (jakis lifting)? Czy moze też zależy to czy egzemplarz europejski czy zza oceanu?
i juz tak na marginesie:
Europejczyk = DS
Amerykanin = VS
a Angol? DS z licznikiem w milach czy VS po prostu? na allegro mialem okazje widziec rozne "konfiguracje".
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Radek
Rocznik: 2006
Wiek: 41 Dołączył: 14 Mar 2010 Posty: 166 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2010-08-09, 21:52
|
|
|
europejskie maja prostokątne a amerykanskie w kształcie jajka jak napisales |
|
|
|
|
Rokers
Rocznik: 1999
Wiek: 44 Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2012-06-14, 09:57 ... stary temat ale interesujący
|
|
|
... ja kupiłem bestię (Custom 1100) bez lusterek i sprawdzałem wczorej, mam śrubę, prawy gwint M10 X 1,25 w lewy uchwyt (od str. sprzęgła) wkręca się ładnie, a w prawy (przy manetce gazu) nie chcie się wkręcić - znaczy, że lewy gwint jest przy prawej manetce ? |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-06-14, 10:52
|
|
|
w classicu zmieniało się to w zalerzności od rocznika, custom miał prostokątne, nie zalerzy to od tego jaki rynek, gwint zawsze lewy i prawy |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Rokers
Rocznik: 1999
Wiek: 44 Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 7 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2012-06-14, 11:16 ...
|
|
|
... znaczy mi nie chodzi o to czy prostokątne czy jajowate - chodzi o to, że sprawdziłem przy lewej manetce (od sprzęgła) mam na pewno gwint M10 X 1,25 prawy, a przy manetce gazu (prawa strona) ta sama śruba M10 X 1,25 nie wkręca się - czy tam jest lewy ? może ktoś z Was ma motorek pod ręką bo ja mam do garażu ze 2 km i pewnie najwcześniej będę tam w sobotę, a siedząc w pracy przy okazji chciałem zamówić jakieś lusterka z allegro.
P.S. Prawa rączka lewy gwint - to też mało sensowne, czemu by to miało służyć napór wiatru powodowałby odkręcanie sie lusterka - dziwne te Dragi |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-06-14, 17:16
|
|
|
tak własnie masz jeden lewy drugi prawy, przeczytaj mój wcześniejszy post też to napisałem, poza jamachą jeszcze kilka marek tak ma, niepisz wytłuszczonym drukiem bo dostaniesz liścia |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Drzazga
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 50 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-11-06, 02:05
|
|
|
Mam pytanie odnoszące się do regulacji samego lusterka. Muszę zmienić kąty ustawienia jeśli chodzi o samo lustro. Zmiana w zakresie ruchomego przegubu niestety jest zbyt mała) Chodzi mi o poluzowanie śruby na górze lustra przed przegubem "jajka" - mam XVS 1100
Jaki tam jest gwint ? prawy ? lewy ? za ch....ę nie mogę ruszyć sruby ani w prawo ani w lewo próbowałem delikatnie siłowo podejść do tematu, boję się jednak, że może skończyć się wymianą lusterka.
Proszę o rozjaśnienie mi w głowie jaka jest konstrukcja tego gwintu (czy też łącznika - jeśli to łącznik)
Pozdrawiam |
_________________ Drzazga |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2015-11-06, 06:38
|
|
|
jeśli na nakrętce masz nacięcia to jest to gwint lewy, jeśli nie to normalny, spryskaj dobrze WD odczekaj z dobę i musisz trochę siły użyć |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
Drzazga
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 53 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 50 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2015-11-06, 11:08
|
|
|
Robrob napisał/a: | jeśli na nakrętce masz nacięcia to jest to gwint lewy, jeśli nie to normalny, spryskaj dobrze WD odczekaj z dobę i musisz trochę siły użyć |
Krótko i jasno na temat. Dzięki. Dzisiaj spryskam i zobaczymy jak pójdzie.
Pozdrawiam |
_________________ Drzazga |
|
|
|
|
|