YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Lusterka do classica i customa
Autor Wiadomość
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-09-21, 22:46   Lusterka do classica i customa

Pytanko - czy zarówno classic jak i custom ma dwa lusterka z prawym gwintem M10 czy się mylę??
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2009-09-21, 22:47   

classic ma prawy i lewy M10 dzis zmienialem ;D
_________________

Morsy-Damian-klik
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-09-21, 22:49   

Custom to samo, czy dwa prawe??
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2009-09-21, 22:51   

Masz customa to sprawdz, wedle moich doniesien tak jak classic.
_________________

Morsy-Damian-klik
 
 
EDDIE 



Model: SYMPATYK
Wiek: 60
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 1109
Skąd: Radom
Wysłany: 2009-09-21, 22:53   

W tej chwili jak się łatwo domyśleć nie mam motorku pod ręką ;D
_________________
Przyjmuję wszystko na klatę. Make peace not war.

Kontakt ze mną albo na PW albo telefon.
Na forum zaglądam.


Fotki ze Szlaku Orlich Gniazd -> www.skracaj.com/af76.html
.
 
 
darkside 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1717
Skąd: Gdańsk/Banino
Wysłany: 2009-09-21, 23:06   

No wiesz, z tym domyslaniem to ciezka sprawa,
po 1. jest wieczor wiec komorki szare juz zasypiaja ;D
po 2. ja mam do garazu 5m przez wiatrolap, pom. gospodarcze i jestem w garazu
wiec sprawdzic moge ;D
_________________

Morsy-Damian-klik
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2009-09-22, 10:09   

U mnie prawy i lewy
 
 
pan_wiewiorka 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 2735
Skąd: we mnie moc?
Wysłany: 2009-09-22, 10:09   

Yamaha robi do swoich motocykli z gwintem prawym i lewym.
_________________
Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 
 
RAF 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 196
Skąd: Kobyłka
Wysłany: 2009-09-24, 08:57   

W customie także jest lewo - prawo, gwint M10 z tego co pamiętam
_________________

 
 
sq5naz 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2004
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2010-08-09, 21:36   Lusterka w różnych rocznikach DS

Zastanawiałem się, czy odpowiedź na pytanie, które tu zadam nie będzie dla niektórych zbyt oczywista, ale nigdzie nie jestem w stanie znaleźć na nie odpowiedzi. :nie_wiem:

Chodzi o to w jakich rocznikach były montowane jakie lusterka. W części DS 650 Classic widze lusterka prostokątne, a w części w kształcie jajka. Czy jest na to jakaś reguła jeżeli chodzi o rocznik motocykla (jakis lifting)? Czy moze też zależy to czy egzemplarz europejski czy zza oceanu?

i juz tak na marginesie:
Europejczyk = DS
Amerykanin = VS

a Angol? DS z licznikiem w milach czy VS po prostu? na allegro mialem okazje widziec rozne "konfiguracje". :poddajesie:

Pozdrawiam.
 
 
Radek 


Rocznik: 2006
Wiek: 41
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 166
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2010-08-09, 21:52   

europejskie maja prostokątne a amerykanskie w kształcie jajka jak napisales :)
 
 
Rokers 



Rocznik: 1999
Wiek: 44
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2012-06-14, 09:57   ... stary temat ale interesujący

... ja kupiłem bestię (Custom 1100) bez lusterek i sprawdzałem wczorej, mam śrubę, prawy gwint M10 X 1,25 w lewy uchwyt (od str. sprzęgła) wkręca się ładnie, a w prawy (przy manetce gazu) nie chcie się wkręcić - znaczy, że lewy gwint jest przy prawej manetce ?
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-06-14, 10:52   

w classicu zmieniało się to w zalerzności od rocznika, custom miał prostokątne, nie zalerzy to od tego jaki rynek, gwint zawsze lewy i prawy
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Rokers 



Rocznik: 1999
Wiek: 44
Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2012-06-14, 11:16   ...

... znaczy mi nie chodzi o to czy prostokątne czy jajowate - chodzi o to, że sprawdziłem przy lewej manetce (od sprzęgła) mam na pewno gwint M10 X 1,25 prawy, a przy manetce gazu (prawa strona) ta sama śruba M10 X 1,25 nie wkręca się - czy tam jest lewy ? może ktoś z Was ma motorek pod ręką bo ja mam do garażu ze 2 km i pewnie najwcześniej będę tam w sobotę, a siedząc w pracy przy okazji chciałem zamówić jakieś lusterka z allegro.

P.S. Prawa rączka lewy gwint - to też mało sensowne, czemu by to miało służyć napór wiatru powodowałby odkręcanie sie lusterka - dziwne te Dragi :|
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-06-14, 17:16   

tak własnie masz jeden lewy drugi prawy, przeczytaj mój wcześniejszy post też to napisałem, poza jamachą jeszcze kilka marek tak ma, niepisz wytłuszczonym drukiem bo dostaniesz liścia
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Drzazga 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 53
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 50
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-11-06, 02:05   

Mam pytanie odnoszące się do regulacji samego lusterka. Muszę zmienić kąty ustawienia jeśli chodzi o samo lustro. Zmiana w zakresie ruchomego przegubu niestety jest zbyt mała) Chodzi mi o poluzowanie śruby na górze lustra przed przegubem "jajka" - mam XVS 1100

Jaki tam jest gwint ?? ? prawy ? lewy ? za ch....ę nie mogę ruszyć sruby ani w prawo ani w lewo próbowałem delikatnie siłowo podejść do tematu, boję się jednak, że może skończyć się wymianą lusterka.
Proszę o rozjaśnienie mi w głowie jaka jest konstrukcja tego gwintu (czy też łącznika - jeśli to łącznik)

Pozdrawiam
_________________
Drzazga
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2015-11-06, 06:38   

jeśli na nakrętce masz nacięcia to jest to gwint lewy, jeśli nie to normalny, spryskaj dobrze WD odczekaj z dobę i musisz trochę siły użyć
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Drzazga 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 53
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 50
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2015-11-06, 11:08   

Robrob napisał/a:
jeśli na nakrętce masz nacięcia to jest to gwint lewy, jeśli nie to normalny, spryskaj dobrze WD odczekaj z dobę i musisz trochę siły użyć


Krótko i jasno na temat. Dzięki. Dzisiaj spryskam i zobaczymy jak pójdzie.
Pozdrawiam
_________________
Drzazga
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group