YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaryjność XVS 650 do 2002 r. prod.
Autor Wiadomość
Zyjon 


Model: SYMPATYK
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 122
Skąd: Cieszyn
  Wysłany: 2012-12-28, 04:44   Awaryjność XVS 650 do 2002 r. prod.

Szukając/pytając trochę na temat 650-tki usłyszałem opinię, iż najlepiej szukać maszyny wyprodukowanej od 2002 r. Podobno 2001 r. prod. i starsze miały większą awaryjność. Czy któryś z Was potrafi się odnieść do takiej opini, czy faktycznie od 2002 roku wprowadzono jakieś zmiany/ usunięto jakąś istotną bolączkę?
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 07:25   

Wg. mnie bzdury miałęm z 1997 roku i jedyne awarie to spalone żarówki i rozwalona opona, ale to na terenie d. Ziem Polskich tj. kilka km za Lwowem ... przejechałem bezawaryjnie ok. 66000 km ... oczywiście serwis zawsze na czas ... najpoważniejszą rzeczą jaką wymieniłem to króćce gażnikowe ... i sprzęgło w oklicach chyba 40 000 km ...
 
 
moondek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 4024
Skąd: Józefosław
Wysłany: 2012-12-28, 08:13   

Bzdura nad bzdurami jeżeli chodzi o 650... Jedyną wadą, o jakiej nam wiadomo to wadliwej jakości wieloklin w niektórych egzemplarzach 1100 z bodajże 2005 roku (było o tym sporo na forum). Ja sam miałem 650 z 1998 roku i sprawowała się bez zarzutu i wiem, że Blackbart, który ją ode mnie kupił też nie miał z nią żadnego problemu... Generalnie ktoś chce Cię wsadzić na lewe sanki lol
_________________
Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko :idea:
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 60
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1812
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-12-28, 10:10   

Zyjon, aleś mnie rozbawił . Mam z 2000 , według papierów przebieg 48 000 jedyna naprawa to wymiana sprzęgła i to profilaktycznie , bo się jeszcze nie ślizgało tylko było strasznie miękkie .
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2012-12-28, 10:34   

Zyjon, zależy od eksploatacji motocykla, jeśli będziesz dbał o motocykl, nie ma większego problemu z 650, ja miałem rocznik 97 zrobiłem 30 tys. i bez awaryjności.

Zyjon, nie czytaj za dużo o wadach, lepiej zacznij przeglądać oferty ;D Życzę powodzenia w zakupie motocykla. Pozdrawiam
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 10:35   

oldnita sprzęgło to część podlegająca wymianie w każdym motocyklu, więc nie ma nic współnego z awarią ... ;D
 
 
oldnita 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 60
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1812
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-12-28, 10:40   

artek, właśnie :)
_________________
Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 
 
Żółw 



Model: RS1700
Rocznik: 2009
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 4528
Skąd: W-wa Bemowo
Wysłany: 2012-12-28, 10:51   

Jeżdżę 3 sezony 650 z 99r. i jak na razie (odpukać) tylko materiały eksploatacyjne oraz paliwo mnie kosztowały (nie liczę upiększania). Przejechane ma ponad 60k. Zyjon, wychodź z założenia - "jak dbasz tak masz", a nie słuchaj stereotypowych opowiastek. ;)
_________________
The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 11:09   

... i wszystko, ja bym zakończył temat, 650 przy właściwej eksploatacji to bezawaryjny motocykl ... ;D
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2012-12-28, 11:33   

zakupiłem 650 z 2007 roku,i cos mi kap,kap oliwa sie wydobywa na zapalonym silniku spod spodu.. :shock:
jakies rady ma Starszyzna?
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 11:35   

kris bardzo ogólnie napisałeś, skąd konkretnie, może jakaś fota ... może o-ring spod fitra ... ?? ?
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2012-12-28, 11:38   

artek napisał/a:
kris bardzo ogólnie napisałeś, skąd konkretnie, może jakaś fota ... może o-ring spod fitra ... ?? ?


najbardziej wystajaca częśc silnika jest wilgotna...
ale może kapie gdzies z góry od filtra..słuszna sugestia..sprawdze :idea:

a przy okazji fotke zapne z całej akcji.. :idea: :brawo:
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 11:43   

... generalnie w tak "młodym" motocyklu to jedyna rzecz, gdzie moze powstać wyciek ... choc jest różnie zacznij od tego, a najlepiej daj fotę ...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-12-28, 11:48   

kris sps20xx napisał/a:
najbardziej wystajaca częśc silnika jest wilgotna...


czyli najniżej położona. Zacznij od wytarcia i dokręcenia korka spustowego oleju.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2012-12-28, 11:52   

witek1965 napisał/a:
kris sps20xx napisał/a:
najbardziej wystajaca częśc silnika jest wilgotna...


czyli najniżej położona. Zacznij od wytarcia i dokręcenia korka spustowego oleju.


wczoraj wytarłem,ale nic nie dokrecałem.. :idea:
jutro podokrecam co tam tylko zobacze do dokręcenia..;) ;D

[ Dodano: 2012-12-28, 12:05 ]
a propos;;
czy tylko w serwisie dostane takie cós z gwintem co jest zamontowane w w zbiorniku paliwa,i do tej gumki z gwintem przykręca sie pierwsza patrzac od strony kierowcy srube mocującą to chromowane cos z licznikiem na baku.. :brawo:

kierwa..ale opis /.. :shock: ;D
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 12:20   

k... najbardziej wystający jest , wystająca jest obudowa fitra oleju, chyba nikt nie pozwoli sobie niedokręcić śruby spustowej oleju ... ;/ kris fota ! !!
 
 
Uryś 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 539
Skąd: ........
Wysłany: 2012-12-28, 12:33   

kris sps20xx, sprawdź pokrywy zaworowe od góry, to chyba najwyższy punkt w silniku gdzie może olej uciekać, i tak w dół i w dół, aż znajdziesz źródło wycieku. I jakbyś coś zauważył, klucz dynamometryczny dokręcamy i kap, kap, kap zanika ;D . Myjemy silnik i sprawdzamy wzrokowo i dotykowo ;D .Powinieneś znaleźć w dziale mechanika wskazówki dotyczące wycieków itp. Pozdrawiam i życzę w Nowym Roku bezawaryjnego motocykla ;D
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2012-12-28, 12:46   

wsumie kupiłem go zonie pod choinke ;D ,i w ŚWIETA TROCHE GO ROZEBRAŁEM .. :oops:
a kapanie jest na wysokości tylnej części podestów..z korpusu..jutro podam fotki.. :oops:

ale jutro polece po "paluszku"od samej góry..

jjjjjjjjj_zmniejszacz-pl_969213.jpeg
Plik ściągnięto 179 raz(y) 116.39 KB

_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-12-28, 13:04   

... obstawiam obudowę filra oleju, oring lub słabo dokręcona obudowa ... tylko i wyłącznie klucz dynamometryczny, chyba, że jesteś zegarmistrzem ... trzeba mieć wyczucie, żeby nie zerać tych śrubek ! !!
 
 
kris sps20xx 


Rocznik: 2007
Wiek: 56
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 130
Skąd: bielsko - biała
Wysłany: 2012-12-28, 13:13   

artek napisał/a:
... obstawiam obudowę filra oleju, oring lub słabo dokręcona obudowa ... tylko i wyłącznie klucz dynamometryczny, chyba, że jesteś zegarmistrzem ... trzeba mieć wyczucie, żeby nie zerać tych śrubek ! !!


23 lata na siłke chodze,a dynamometrycznego nie mam... :shock: ;D

w palcach dociągne... :hahaha:
_________________
suzuki intruder vzr 1800-moje ;)
drag star 650 classic -żony :)
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoWakacjeLipiec20126400KmW16Dni14Krajow
https://picasaweb.google.com/111944335513409273641/MotoCHORWACJAMAJ20115DNI3300Km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group