| Awaryjność XVS 650 do 2002 r. prod. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Zyjon   
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 17 Kwi 2012
 Posty: 122
 Skąd: Cieszyn
 
 | 
            
               |    Wysłany: 2012-12-28, 04:44   Awaryjność XVS 650 do 2002 r. prod. |   
 |  
               | 
 |  
               | Szukając/pytając trochę na temat 650-tki usłyszałem opinię, iż najlepiej szukać maszyny wyprodukowanej od 2002 r. Podobno 2001 r. prod. i starsze miały większą awaryjność. Czy któryś z Was potrafi się odnieść do takiej opini, czy faktycznie od 2002 roku wprowadzono jakieś zmiany/ usunięto jakąś istotną bolączkę? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 07:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wg. mnie bzdury miałęm z 1997 roku i jedyne awarie to spalone żarówki i rozwalona opona, ale to na terenie d. Ziem Polskich tj. kilka km za Lwowem ... przejechałem bezawaryjnie ok. 66000 km ... oczywiście serwis zawsze na czas ... najpoważniejszą rzeczą jaką wymieniłem to króćce gażnikowe ... i sprzęgło w oklicach chyba 40 000 km ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | moondek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 52
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 4024
 Skąd: Józefosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 08:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bzdura nad bzdurami jeżeli chodzi o 650... Jedyną wadą, o jakiej nam wiadomo to wadliwej jakości wieloklin w niektórych egzemplarzach 1100 z bodajże 2005 roku (było o tym sporo na forum). Ja sam miałem 650 z 1998 roku i sprawowała się bez zarzutu i wiem, że Blackbart, który ją ode mnie kupił też nie miał z nią żadnego problemu... Generalnie ktoś chce Cię wsadzić na lewe sanki   |  
				| _________________ Ukochany motocykl posłuży ci do końca życia, jeśli będziesz jeździł nim dość szybko
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | oldnita   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2000
 Wiek: 60
 Dołączył: 25 Kwi 2009
 Posty: 1812
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 10:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zyjon,  aleś mnie rozbawił . Mam z 2000 , według papierów przebieg 48 000 jedyna naprawa to wymiana sprzęgła i to profilaktycznie , bo się jeszcze nie ślizgało tylko było strasznie miękkie . |  
				| _________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Uryś   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 08 Sie 2009
 Posty: 539
 Skąd: ........
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 10:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zyjon, zależy od eksploatacji motocykla, jeśli będziesz dbał o motocykl, nie ma większego problemu z 650, ja miałem rocznik 97 zrobiłem 30 tys. i bez awaryjności. 
 Zyjon, nie czytaj za dużo o wadach, lepiej zacznij przeglądać oferty
  Życzę powodzenia w zakupie motocykla. Pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 10:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | oldnita sprzęgło to część podlegająca wymianie w każdym motocyklu, więc nie ma nic współnego z awarią ...   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | oldnita   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2000
 Wiek: 60
 Dołączył: 25 Kwi 2009
 Posty: 1812
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 10:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | artek,  właśnie   |  
				| _________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółw   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2009
 Dołączył: 02 Sty 2011
 Posty: 4528
 Skąd: W-wa Bemowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 10:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżdżę 3 sezony 650 z 99r. i jak na razie (odpukać) tylko materiały eksploatacyjne oraz paliwo mnie kosztowały (nie liczę upiększania). Przejechane ma ponad 60k. Zyjon, wychodź z założenia - "jak dbasz tak masz", a nie słuchaj stereotypowych opowiastek.   |  
				| _________________ The man makes the patch, the patch don't make the man!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 11:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | ... i wszystko, ja bym zakończył temat, 650 przy właściwej eksploatacji to bezawaryjny motocykl ...   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kris sps20xx   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 57
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 130
 Skąd: bielsko - biała
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 11:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | kris bardzo ogólnie napisałeś, skąd konkretnie, może jakaś fota ... może o-ring spod fitra ...  ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kris sps20xx   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 57
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 130
 Skąd: bielsko - biała
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 11:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | ... generalnie w tak "młodym" motocyklu to jedyna rzecz, gdzie moze powstać wyciek ... choc jest różnie zacznij od tego, a najlepiej daj fotę ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 11:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kris sps20xx napisał/a: |  	  | najbardziej wystajaca częśc silnika jest wilgotna... | 
 
 czyli najniżej położona. Zacznij od wytarcia i dokręcenia korka spustowego oleju.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kris sps20xx   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 57
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 130
 Skąd: bielsko - biała
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 12:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | k... najbardziej wystający jest , wystająca jest obudowa fitra oleju, chyba nikt nie pozwoli sobie niedokręcić śruby spustowej oleju ...  kris fota  !! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Uryś   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 08 Sie 2009
 Posty: 539
 Skąd: ........
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 12:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | kris sps20xx, sprawdź pokrywy zaworowe od góry, to chyba najwyższy punkt w silniku gdzie może olej uciekać, i tak w dół i w dół, aż znajdziesz źródło wycieku. I jakbyś coś zauważył, klucz dynamometryczny dokręcamy i kap, kap, kap zanika  . Myjemy silnik i sprawdzamy wzrokowo i dotykowo  .Powinieneś znaleźć w dziale mechanika wskazówki dotyczące wycieków itp. Pozdrawiam  i życzę w Nowym Roku bezawaryjnego motocykla   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kris sps20xx   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 57
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 130
 Skąd: bielsko - biała
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-12-28, 13:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | ... obstawiam obudowę filra oleju, oring lub słabo dokręcona obudowa ... tylko i wyłącznie klucz dynamometryczny, chyba, że jesteś zegarmistrzem ... trzeba mieć wyczucie, żeby nie zerać tych śrubek  !! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kris sps20xx   
  
 Rocznik: 2007
 Wiek: 57
 Dołączył: 11 Kwi 2009
 Posty: 130
 Skąd: bielsko - biała
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |