| Co to jest, czemu to służy ... (?) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-01-22, 20:47   Co to jest, czemu to służy ... (?) |   
 |  
               | 
 |  
               | ... i do czego to można wykorzystać? Mam taki kabelek/i z taka końcówką. Jest to nad akumulatorem.
   
 [ Dodano: 2012-01-27, 10:46 ]
 Podobno to służy do podłączenie alarmu
   
 [ Dodano: 2012-01-28, 10:45 ]
 Jeszcze raz dokladnie obejrzałe "kabelek". Jest to element oryginalnej wiązki. Nie widać jakiegoś łączenia. Tam dochodzi 6 przewodów. Cztery do kostki łączeniowej, a dwa do tych białych tulejek.
 
 
 
	
		| cotojest3.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 227 raz(y) 442.27 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gri74   
  
 Rocznik: 2005
 Wiek: 50
 Dołączył: 27 Lip 2010
 Posty: 37
 Skąd: Sulejówek; Wesoła
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-01, 15:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | w kostce jest prawy kierunek, lewy kierunek, plus po stacyjce 
 resztę pinów dopiszę jak do końca sprawdzę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-03, 17:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Byłem w serwisie Yamahy i wprowadziłem ich w lekkie zakłopotanie. Była z Ich strony sugestia że te białe tulejki to przygotowane przez wytwórcę przyszłościowe łącze pod podłączenie do ..... komputera, a reszta może do alarmu. |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-03, 18:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak na razie nie dołował bym tego serwisu. Zrobiono mi kilkuminutowy referat o wersjach DS na świecie. Zaoferowano się że na podstawie nr ramy znajdą schemat elektryczny i zobaczymy - nie mialem tego nr przy sobie.   |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-03, 21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | a tak z daleka i na oko to białe tulejki pasują do mojej ładowarki aku CTEK, aby np można wyciągać aku a napięcie w instalacji pozostaje. pzdrawiam
 |  
				| _________________ Bo droga jest celem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MIKI   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 55
 Dołączył: 16 Lis 2009
 Posty: 867
 Skąd: Czarnków/Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-03, 23:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Być może jest to wyjście instalacji na przyczepkę. 	  | gri74 napisał/a: |  	  | w kostce jest prawy kierunek, lewy kierunek, plus po stacyjce 
 resztę pinów dopiszę jak do końca sprawdzę
   | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Niedźwiedź   
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2004
 Dołączył: 17 Gru 2011
 Posty: 208
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-04, 18:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba raczej na pewno do podłączenia alarmu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-09, 16:57 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | OldDiver napisał/a: |  	  | Zrobiono mi kilkuminutowy referat o wersjach DS na świecie. Zaoferowano się że na podstawie nr ramy znajdą schemat elektryczny i zobaczymy - nie mialem tego nr przy sobie.   | 
 
 i na czym stanęło. Jak tam detektywi z serwisu Yamahy ? Ile tych wersji odkryli ? Znaleźli przeznaczenie tych kostek ?
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TAJ   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Dołączył: 02 Mar 2011
 Posty: 583
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-10, 15:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli do akumulatora podłączone są kable od białej końcówki to będą one do podłączenia ładowarki ale ładowarka pewno w hameryce zaostała  . Kostka
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-10, 16:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | TAJ, Sprawdzę. Tylko jak te "białe" dokładnie oglądałem to one mają wewnatrz takie gumowe zaślepki które trzeba bedzie wydłubywać. 
 To jest wersja europejska. Kupiona w polskim salonie, z polskimi papierami.
 Moto stoi w garażu ale mimo tego nie ma tam warunków termicznych aby założyć laboratorium pomiarowe.
 |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-10, 19:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | OldDiver napisał/a: |  	  | ale mimo tego nie ma tam warunków termicznych aby założyć laboratorium pomiarowe. | 
 No faktycznie, trzeba ekstra warunków, żeby podłączyć na kilka sekund miernik, zresztą czego się podziewasz ? Masz tam 12 V, w jednym zacisku + w drugim - , a te gumowe zaślepki to pewnie zabezpieczenie przeciwwilgociowe, a jeżeli nie to jaki problem wydłubać
  . Nie ma tam takich małych otworków ? Do tej pory sprawdziłbyś to dziesiątki razy. Jedno jest pewne -to nie jest fabryczne przyłącze. 
 
  	  | TAJ napisał/a: |  	  | Jeżeli do akumulatora podłączone są kable od białej końcówki to będą one do podłączenia ładowarki ale ładowarka pewno w hameryce zaostała | 
 
 
 no to faktycznie zmienia postać rzeczy. Jakby TAJ o tym wiedział to by napisał  "U poprzedniego właściciela" 	  | OldDiver napisał/a: |  	  | To jest wersja europejska. Kupiona w polskim salonie, z polskimi papierami. | 
       |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lenio   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 57
 Dołączył: 23 Kwi 2011
 Posty: 458
 Skąd: słomniki/KRK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-10, 20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | OldDiver      Powinneś domyślić się za co. |  
				| _________________ Był 650 classic,jest Road Star 1700. 2007r
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | spining   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 53
 Dołączył: 03 Lis 2009
 Posty: 1043
 Skąd: Soldau Ostpr.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-10, 20:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | OldDiver, obetnij i bedzie po problemie   |  
				| _________________ Lepiej mieć wspomnienia, niż marzenia.
 byl 650; byl 1100; byl RS 1700 SILVERADO
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-02-10, 20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | spining, Zaraz, zaraz co mam obciąć ? ..... A .... nigdy   Co ma wisieć ... ma wisieć. Może będzie okazja i się przyda.
 
 [ Dodano: 2012-02-18, 13:17 ]
 Odwinąłem czarną taśmą jaką były owiniete te dwa odrębne wtyki (1 x 4 i 1 x 2).  Na białą końcówkę jest założona szczelna (!!!!!???) nasadka.
 Jak naładują mi się aku w aparacie foto to zrobię zdjęcia.
 
 [ Dodano: 2012-02-18, 17:59 ]
 Oto zdjęcia
 
 
 
	
		| kostka2.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 231 raz(y) 339.11 KB |  
 
	
		| kostka1.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 210 raz(y) 331.8 KB |  
 |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Awariall   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1997
 Wiek: 38
 Dołączył: 05 Lip 2016
 Posty: 39
 Skąd: Puławy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-07-10, 15:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Do czego powinna być podpięty ta kostka? 
 [ Dodano: 2016-07-18, 12:28 ]
 Jest to kostka przekaźnika pompy paliwa
   
 
 
	
		| IMG-20160710-WA0000.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 40 raz(y) 225.8 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | glanu   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Dołączył: 20 Wrz 2015
 Posty: 3
 Skąd: czewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-04-09, 18:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | orientuje sie ktos od czego jest wtyczka w kolorze niebieskim znajdujaca sie w obudowie plastikowej regulatora napiecia ds1100   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |