|
Stara benzyna w baku ? |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej11
Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 03 Gru 2009 Posty: 169 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-03-22, 11:55
|
|
|
Przypomniałem sobie teraz że w ubiegłym roku we wrześniu przegoniłem wiraszke na dystansie około 50 km ( ślub Edyty i Redbula) i motocykl dalej mi nie odpalał. Po wlaniu preparatu zaczął jednak normalnie odpalać czyli, albo preparat zadziałał albo miałem troche szczęścia. |
|
|
|
|
Pirania_LM
Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-03-22, 12:22
|
|
|
Dokładnie, po jaką cholerę lać jakieś gówno do zbiornika, skoro przed sezonem czyści się i przegląda gaźniki ? no chyba, że ktoś tego nie robi, to wówczas żadne dodatki w niczym nie pomogą ale cóż, sugestia, reklama i nadzieja to potęga handlowców. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-03-22, 12:44
|
|
|
gery73 napisał/a: | ale preparaty do czyszczenia gaźników dodawane do paliwa niczego nie czyszczą | przecież napisałem, że profilaktycznie wlałem. Mi wystarczy, że zapobiegają powstawaniu zanieczyszczeń. Czy dodatek do paliw diesla powoduje, że przy -30 st. nie wytraca się parafina, czy to też wymysł ? gery73 napisał/a: | Paliwo samo w sobie ma już taką ilość dodatków uszlachetniaczy |
zgadza się, ale dodanie preparatu w cenie 26 groszy na litr, który zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w układzie paliwowym, to tak jakbym kupił nie w Orlenie a na na BP, lub przy autostradzie (różnica w cenie paliw). Jestem przekonany, że moje gaźniki na dzień dzisiejszy są czyste, inaczej motek by po prostu nie palił, a za niewielka cenę uspokojenie sumienia - bezcenne
Czyszczenie prawdziwe, to tak jak piszesz. Gaziory na stół i sprężone powietrze, lub jak ma się takie możliwości ultradźwięki.
Nie upieram się, czy mam racje ja wlewając (aczkolwiek nigdy tego nie robiłem, za wyjątkiem dodatku do diesla w zimie), czy masz rację Ty. Żeby coś takiego wykazać, trzeba by dwa motki eksploatować przez pewien okres czasu na jednakowym paliwie (ta sama stacja) jednemu serwując co te 5 tysięcy taką "kurację" za 16 zeta a drugiemu nic. Rozkręcić po strzelam 25 tyś km i zerknąć w jeden gazior i w drugi, na jeden zawór, na drugi.
Jeżeli okaże się, że brak różnicy to wszystko jasne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
remol71
Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1861 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-15, 12:55
|
|
|
Coś z własnych obserwacji. W zeszłym sezonie rozbierałem gaźniki i wyczyściłem na błysk w myjce ultradźwiękowej. Po tym zabiegu pracowały perfekcyjnie. Trochę tam pojeździliśmy i skończył się sezon. Tak się złożyło, że zatankowałem pod koniec do pełna. Tak motor przestał zimę w garażu podziemnym pod blokiem. Na wiosnę palił lekko kiepsko, wyraźnie startował jeden gar, a drugi dopiero po kilkudziesięciu sekundach. Wlałem do baku środek STP do czyszczenia wtrysków i gaźników. Dawkowałem flaszeczkę po pół porcji na tankowanie. Obecnie jest zdecydowana poprawa. Trudno mi jednoznacznie ocenić, czy to nowe paliwo, czy ten środek taki dobry, niemniej poprawa jest bardzo wyraźna. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
|
Dag
Rocznik: 2002
Wiek: 39 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 683 Skąd: Turek/Poznań
|
Wysłany: 2012-05-21, 18:02
|
|
|
witek1965 napisał/a: |
Nie upieram się, czy mam racje ja wlewając (aczkolwiek nigdy tego nie robiłem, za wyjątkiem dodatku do diesla w zimie), czy masz rację Ty. Żeby coś takiego wykazać, trzeba by dwa motki eksploatować przez pewien okres czasu na jednakowym paliwie (ta sama stacja) jednemu serwując co te 5 tysięcy taką "kurację" za 16 zeta a drugiemu nic. Rozkręcić po strzelam 25 tyś km i zerknąć w jeden gazior i w drugi, na jeden zawór, na drugi.
Jeżeli okaże się, że brak różnicy to wszystko jasne. |
Ze statycznego punktu widzenia to zbyt mało elementów wziąłeś .... 2 pojazdy to za mało |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-05-21, 21:30
|
|
|
Dag, No masz racje, ale jakbym napisał 100 i 100 to byłoby może i lepiej, ale tez niewykonalne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
uszy
Model: SYMPATYK
Wiek: 52 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 100 Skąd: Us Free głogów
|
Wysłany: 2012-05-22, 00:36
|
|
|
witek1965 napisał/a: | gery73 napisał/a: | Dzisiaj to gaźnior do myjki ultradzwiękowej | gdzie takowe coś jest dostępne ? |
takie: http://www.allegromat.pl/aukcja106887
dają radę choć nie wszystko się w nie zmieści [bywają też za mniejsze pieniądze w promocjach marketowych - gdzie z johnym kiedyś nabyliśmy takie-to]
i teraz faktycznie "szanujący" się mechanik Johny może potwierdzić skuteczność takiego ustrojstwa.
niejeden zamek drzwi samochodowych z martwych powrócił ,
a w wolnym czasie od czyszczenia gaźników żonie pierścionki można do blasku przywrócić |
_________________ XJ 650 Maxim [new variation] |
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-05-22, 00:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|