YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Stara benzyna w baku ?
Autor Wiadomość
Andrzej11 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-22, 11:55   

Przypomniałem sobie teraz że w ubiegłym roku we wrześniu przegoniłem wiraszke na dystansie około 50 km ( ślub Edyty i Redbula) i motocykl dalej mi nie odpalał. Po wlaniu preparatu zaczął jednak normalnie odpalać czyli, albo preparat zadziałał albo miałem troche szczęścia.
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-03-22, 12:22   

Dokładnie, po jaką cholerę lać jakieś gówno do zbiornika, skoro przed sezonem czyści się i przegląda gaźniki ? no chyba, że ktoś tego nie robi, to wówczas żadne dodatki w niczym nie pomogą ;D ale cóż, sugestia, reklama i nadzieja to potęga handlowców.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-22, 12:44   

gery73 napisał/a:
ale preparaty do czyszczenia gaźników dodawane do paliwa niczego nie czyszczą
przecież napisałem, że profilaktycznie wlałem. Mi wystarczy, że zapobiegają powstawaniu zanieczyszczeń. Czy dodatek do paliw diesla powoduje, że przy -30 st. nie wytraca się parafina, czy to też wymysł ?
gery73 napisał/a:
Paliwo samo w sobie ma już taką ilość dodatków uszlachetniaczy

zgadza się, ale dodanie preparatu w cenie 26 groszy na litr, który zapobiega powstawaniu zanieczyszczeń w układzie paliwowym, to tak jakbym kupił nie w Orlenie a na na BP, lub przy autostradzie (różnica w cenie paliw). Jestem przekonany, że moje gaźniki na dzień dzisiejszy są czyste, inaczej motek by po prostu nie palił, a za niewielka cenę uspokojenie sumienia - bezcenne ;D
Czyszczenie prawdziwe, to tak jak piszesz. Gaziory na stół i sprężone powietrze, lub jak ma się takie możliwości ultradźwięki.

Nie upieram się, czy mam racje ja wlewając (aczkolwiek nigdy tego nie robiłem, za wyjątkiem dodatku do diesla w zimie), czy masz rację Ty. Żeby coś takiego wykazać, trzeba by dwa motki eksploatować przez pewien okres czasu na jednakowym paliwie (ta sama stacja) jednemu serwując co te 5 tysięcy taką "kurację" za 16 zeta a drugiemu nic. Rozkręcić po strzelam 25 tyś km i zerknąć w jeden gazior i w drugi, na jeden zawór, na drugi.
Jeżeli okaże się, że brak różnicy to wszystko jasne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 53
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1861
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-15, 12:55   

Coś z własnych obserwacji. W zeszłym sezonie rozbierałem gaźniki i wyczyściłem na błysk w myjce ultradźwiękowej. Po tym zabiegu pracowały perfekcyjnie. Trochę tam pojeździliśmy i skończył się sezon. Tak się złożyło, że zatankowałem pod koniec do pełna. Tak motor przestał zimę w garażu podziemnym pod blokiem. Na wiosnę palił lekko kiepsko, wyraźnie startował jeden gar, a drugi dopiero po kilkudziesięciu sekundach. Wlałem do baku środek STP do czyszczenia wtrysków i gaźników. Dawkowałem flaszeczkę po pół porcji na tankowanie. Obecnie jest zdecydowana poprawa. Trudno mi jednoznacznie ocenić, czy to nowe paliwo, czy ten środek taki dobry, niemniej poprawa jest bardzo wyraźna.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Dag 


Rocznik: 2002
Wiek: 39
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 683
Skąd: Turek/Poznań
Wysłany: 2012-05-21, 18:02   

witek1965 napisał/a:


Nie upieram się, czy mam racje ja wlewając (aczkolwiek nigdy tego nie robiłem, za wyjątkiem dodatku do diesla w zimie), czy masz rację Ty. Żeby coś takiego wykazać, trzeba by dwa motki eksploatować przez pewien okres czasu na jednakowym paliwie (ta sama stacja) jednemu serwując co te 5 tysięcy taką "kurację" za 16 zeta a drugiemu nic. Rozkręcić po strzelam 25 tyś km i zerknąć w jeden gazior i w drugi, na jeden zawór, na drugi.
Jeżeli okaże się, że brak różnicy to wszystko jasne.

Ze statycznego punktu widzenia to zbyt mało elementów wziąłeś .... 2 pojazdy to za mało ;D
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-05-21, 21:30   

Dag, No masz racje, ale jakbym napisał 100 i 100 to byłoby może i lepiej, ale tez niewykonalne.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
uszy 



Model: SYMPATYK
Wiek: 52
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 100
Skąd: Us Free głogów
Wysłany: 2012-05-22, 00:36   

witek1965 napisał/a:
gery73 napisał/a:
Dzisiaj to gaźnior do myjki ultradzwiękowej
gdzie takowe coś jest dostępne ?


takie: http://www.allegromat.pl/aukcja106887

dają radę choć nie wszystko się w nie zmieści [bywają też za mniejsze pieniądze w promocjach marketowych - gdzie z johnym kiedyś nabyliśmy takie-to]
i teraz faktycznie "szanujący" się mechanik Johny może potwierdzić skuteczność takiego ustrojstwa.
niejeden zamek drzwi samochodowych z martwych powrócił ;) ,
a w wolnym czasie od czyszczenia gaźników żonie pierścionki można do blasku przywrócić ;D
_________________
XJ 650 Maxim [new variation]
Ostatnio zmieniony przez witek1965 2012-05-22, 00:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group