YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
kranik paliwa w pozycji OFF
Autor Wiadomość
maja 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 648
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2012-07-26, 22:47   

illusion napisał/a:
maja napisał/a:
bo po co w takim razie - pozycja OFF


... to postaraj się ściągnąć zbiornik bez wykorzystania tej pozycji ;D

a co do przyklejenia do tyłka to spójrz na to z innej strony => mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli :hahaha: :hahaha:


tysz prawda ;D

[ Dodano: 2012-07-26, 22:49 ]
JOKER napisał/a:
maja napisał/a:
Podsumowując - zakręcam kranik - bo po co w takim razie - pozycja OFF



Ano np. po to aby bak zdjąć


no to też , ale to może 50% zastosowania pozycji OFF :)
_________________
"Warto być przyzwoitym" W.Bartoszewski
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 23:43   

illusion napisał/a:
mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli

Przypomnij mi, że masz piwo u mnie za ten teks, który od dziś będę cytował ile wlezie :)
Szacun :)
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-27, 10:23   

maja napisał/a:
- gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem

Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza :hahaha: :hahaha: :hahaha: otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach :poddajesie: ;D
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-07-27, 15:26   

Pirania_LM napisał/a:
maja napisał/a:
- gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem

Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza :hahaha: :hahaha: :hahaha: otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach :poddajesie: ;D
Miałem to napisać ale Pirania mnie wyprzedził
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-07-27, 18:15   

Mnich napisał/a:
Pytanie, czy nie zakręcanie kranika ma jakiś inny negatywny skutek? Oczywiście piszę o zakręcaniu na noc, na dłuższy parking.


Nigdy nie zakręcałem, nawet na zimowy postój.

[ Dodano: 2012-07-27, 18:19 ]
Pirania_LM napisał/a:
maja napisał/a:
- gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem

Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza :hahaha: :hahaha: :hahaha: otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach :poddajesie: ;D


Nie wiem jak w motocyklu (czy jest pierścień zgarniający?) ale w samochodzie zużycie pierścienia zgarniającego powoduje dymienie z rury.
Po prostu spala się olej i dymi na niebiesko.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-07-28, 20:58   

Endrju napisał:
Cytat:

ja zakręcam kranik. Podam przykład - silniki małych mocy typu HONDA do maszyn dtrogowo-budowlanych, jeśli nie zamkniesz kranika paliwo dostaje się do oleju


Mała moc czyli jaka bo ja mam inny przykład silniki HONDA dokładnie szt 4 poj. 150-250 czyli moc też nie za wysoka w agregatach prądotwórczych stoją już ponad 10 lat z otwartym kranikiem i na ssaniu tylko podchodzisz i palisz jak na razie nic się im nie stało to już :nie_wiem:
 
 
maja 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 648
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2012-07-29, 10:40   

Pirania_LM napisał/a:
maja napisał/a:
- gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem

Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza :hahaha: :hahaha: :hahaha: otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach :poddajesie: ;D


Pirania , mechanik ze mnie żadny ;D Ale w końcu jak chcesz być autorytetem :hahaha: :hahaha: :hahaha: Podtrzymuje swoją wcześniejszą informacje i juz ;D przy pierścieniach- również spalanie oleju (dym) + ubytek oleju (u mnie tego nie było)
_________________
"Warto być przyzwoitym" W.Bartoszewski
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-29, 13:41   

Drag Star to nie W-F-M czy inny Junak gdzie paliwo grawitacyjnie spływało do gaźnika i przy minimalej nawet nieszczelności zaworka iglicowego (a bywało tak często) napełniało gaźnik i mogło spływać do silnika (w przypadku Junaka do oleju w skrzyni korbowej właśnie). W Dragu paliwo grawitacyjnie dociera do położonej poniżej silnika pompy paliwa, która nie pracując jest wystarczającą zaporą dla paliwa, potem jeszcze zawory poziomu w gaźnikach...
Bez obaw, nie znam przypadku zalania silnika Draga paliwem, a jeśli ktoś miał taki przypadek to cała droga paliwowa do d..py i naprawy. Zamykanie kranika to tylko półśrodek, bo w czasie jazdy trzeba go jednak otworzyć, a reszta problemu i tak istnieje 8)
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Endrju 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 66
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 665
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-07-29, 18:12   

Arekw711
Sprawdź poziom oleju i zapach oleju w tych agregatach. ja nie twierdze że nie uda się uruchomić silnika, tylko możesz mieć rozrzedzony benzyną olej.
_________________
O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO

Endrju
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-07-29, 19:57   

Cytat:
Sprawdź poziom oleju i zapach oleju w tych agregatach.


Jest sprawdzany przed każdym uruchomieniem silnika , nic nie widać ani nie czuć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group