 |
kranik paliwa w pozycji OFF |
Autor |
Wiadomość |
maja


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 49 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 648 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2012-07-26, 22:47
|
|
|
illusion napisał/a: | maja napisał/a: | bo po co w takim razie - pozycja OFF |
... to postaraj się ściągnąć zbiornik bez wykorzystania tej pozycji
a co do przyklejenia do tyłka to spójrz na to z innej strony => mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli |
tysz prawda
[ Dodano: 2012-07-26, 22:49 ]
JOKER napisał/a: | maja napisał/a: | Podsumowując - zakręcam kranik - bo po co w takim razie - pozycja OFF |
Ano np. po to aby bak zdjąć |
no to też , ale to może 50% zastosowania pozycji OFF |
_________________ "Warto być przyzwoitym" W.Bartoszewski |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-26, 23:43
|
|
|
illusion napisał/a: | mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli |
Przypomnij mi, że masz piwo u mnie za ten teks, który od dziś będę cytował ile wlezie
Szacun |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-07-27, 10:23
|
|
|
maja napisał/a: | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem
|
Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2012-07-27, 15:26
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | maja napisał/a: | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem
|
Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach | Miałem to napisać ale Pirania mnie wyprzedził |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2012-07-27, 18:15
|
|
|
Mnich napisał/a: | Pytanie, czy nie zakręcanie kranika ma jakiś inny negatywny skutek? Oczywiście piszę o zakręcaniu na noc, na dłuższy parking. |
Nigdy nie zakręcałem, nawet na zimowy postój.
[ Dodano: 2012-07-27, 18:19 ]
Pirania_LM napisał/a: | maja napisał/a: | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem
|
Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach |
Nie wiem jak w motocyklu (czy jest pierścień zgarniający?) ale w samochodzie zużycie pierścienia zgarniającego powoduje dymienie z rury.
Po prostu spala się olej i dymi na niebiesko. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
arekw711


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-07-28, 20:58
|
|
|
Endrju napisał:
Cytat: |
ja zakręcam kranik. Podam przykład - silniki małych mocy typu HONDA do maszyn dtrogowo-budowlanych, jeśli nie zamkniesz kranika paliwo dostaje się do oleju |
Mała moc czyli jaka bo ja mam inny przykład silniki HONDA dokładnie szt 4 poj. 150-250 czyli moc też nie za wysoka w agregatach prądotwórczych stoją już ponad 10 lat z otwartym kranikiem i na ssaniu tylko podchodzisz i palisz jak na razie nic się im nie stało to już |
|
|
|
 |
maja


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 49 Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 648 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2012-07-29, 10:40
|
|
|
Pirania_LM napisał/a: | maja napisał/a: | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem
|
Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach |
Pirania , mechanik ze mnie żadny Ale w końcu jak chcesz być autorytetem Podtrzymuje swoją wcześniejszą informacje i juz przy pierścieniach- również spalanie oleju (dym) + ubytek oleju (u mnie tego nie było) |
_________________ "Warto być przyzwoitym" W.Bartoszewski |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-07-29, 13:41
|
|
|
Drag Star to nie W-F-M czy inny Junak gdzie paliwo grawitacyjnie spływało do gaźnika i przy minimalej nawet nieszczelności zaworka iglicowego (a bywało tak często) napełniało gaźnik i mogło spływać do silnika (w przypadku Junaka do oleju w skrzyni korbowej właśnie). W Dragu paliwo grawitacyjnie dociera do położonej poniżej silnika pompy paliwa, która nie pracując jest wystarczającą zaporą dla paliwa, potem jeszcze zawory poziomu w gaźnikach...
Bez obaw, nie znam przypadku zalania silnika Draga paliwem, a jeśli ktoś miał taki przypadek to cała droga paliwowa do d..py i naprawy. Zamykanie kranika to tylko półśrodek, bo w czasie jazdy trzeba go jednak otworzyć, a reszta problemu i tak istnieje |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
Endrju


Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 66 Dołączył: 08 Wrz 2011 Posty: 665 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2012-07-29, 18:12
|
|
|
Arekw711
Sprawdź poziom oleju i zapach oleju w tych agregatach. ja nie twierdze że nie uda się uruchomić silnika, tylko możesz mieć rozrzedzony benzyną olej. |
_________________ O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO
Endrju |
|
|
|
 |
arekw711


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-07-29, 19:57
|
|
|
Cytat: | Sprawdź poziom oleju i zapach oleju w tych agregatach. |
Jest sprawdzany przed każdym uruchomieniem silnika , nic nie widać ani nie czuć |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|