YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
kranik paliwa w pozycji OFF
Autor Wiadomość
maja 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 648
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2012-07-25, 22:59   kranik paliwa w pozycji OFF

Zakręcajcie , kranik paliwa - ja tego nie robiłem , i dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka oleju. Okazało się, że ( chodzi już o wiek mojego DS ) benzynka zmieszła mi się z olejem . Spuściłem dobre 3,5 litra (olej+paliwo) jeszcze troche i silnik do wymiany . Nowy olej i kranik po każdej wyprawie OFF ! !! ;D
_________________
"Warto być przyzwoitym" W.Bartoszewski
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-26, 10:44   

Zakręcanie kranika nie ma znaczenia przy dostawaniu się paliwa do miski olejowej. On tylko pozwala na spływ paliwa do gaźników. Tam znajdują się iglice odcinające kanały paliwowe ( inaczej miałbyś w cylindrach paliwa po świece ).Obawiam się, że pierścienie powiedziały papa. Więc nie ciesz się z wymiany kranika :buahahaha: :buahahaha: :buahahaha:
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2012-07-26, 10:58   

Podejrzewam, że 90% forumowiczów nie myśli nawet o kraniku a co dopiero o jego zamykaniu czy otwieraniu ;D
Ja osobiście zawsze obiecuje sobie, żeby sprawdzić pozycję kranika (szczególnie na zlocie) przed ruszeniem i jeszcze nigdy tego nie zrobiłem - pewnie kiedyś się zdziwię :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
Ostatnio zmieniony przez PSZEMAS 2012-07-26, 11:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 10:59   

Ja zakręcałem jak jeździłem trabantem, w moto zakręcam na zimę.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
JOKER 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1305
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-26, 11:04   

Maja to efekty Twojego nocnego piłowania ;D
_________________
To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem

 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2012-07-26, 11:16   

Niestety Maja ale raczej masz pierścienie i oby tylko do wymiany, zakręcanie kranik pomoże tyle co babci nieboszczce kadzidło.
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 11:30   

Pytanie, czy nie zakręcanie kranika ma jakiś inny negatywny skutek? Oczywiście piszę o zakręcaniu na noc, na dłuższy parking.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-26, 11:34   

Nie ma
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2012-07-26, 11:37   

Mnich napisał/a:
Pytanie, czy nie zakręcanie kranika ma jakiś inny negatywny skutek?

Luźna dyskusja o zakręcaniu kranika
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 12:26   

PSZEMAS,
Ciężko czyta się sztukę, jeżeli są same didaskalia a akcja opisana tylko w tytule. Serio pytam. Nie pisz, żeby pisać bo ciężko później się łowi ważne rzeczy z takich wątków, gdzie 500 postów i 3 merytoryczne.

No to jak z tym zakręcaniem na dłuższe postoje?
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
arekw711 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 2173
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-07-26, 12:35   

Ja od kiedy kupiłem nie zakręcam nawet na zimę :nie_wiem: jak na razie jeździ
 
 
PSZEMAS 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2018
Wiek: 47
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 5075
Skąd: Kurzętnik / NML
Wysłany: 2012-07-26, 12:46   

Mnich, to nie wiem jak czytasz, że nie widzisz odpowiedzi.

W temacie który podałem jest 31 postów z czego 9-ciu (mrcin1969, FhissT, jaro, nurek301, Dawid Z., PrzemekN, Pejter, Demolka i winiar) odpowiedziało na Twoje pytanie.
Więc nie rozumiem po co dalej pytasz jak wystarczyło przeczytać uważnie.
Tyle ile ludzi, tyle zawsze teorii, jedni zakręcają drudzy nie - AMEN.

Ps. Ja nie zakręcam nigdy (chyba że zdejmuję zbiornik).
_________________
--> Yamaha Virago XV 535
--> Yamaha Drag Star XVS 650
--> Yamaha Road Star XV 1700
--> Yamaha FZ6-N
--> Yamaha Tracer 900
--> :nie_wiem:
 
 
dziekan_alzair 


Rocznik: 2004
Wiek: 43
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 423
Skąd: GŁ FREE STAR P-ce
Wysłany: 2012-07-26, 12:51   

A gdzie ja mam kranik? :)
_________________
Bo życie jest po to by jeździć na moto....

Lubie kiedy się zieleni lobię jak się chopper mieni....
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2012-07-26, 12:51   

Coś chyba Tu czytałem, ze przy zamknietym kraniku wysycha benzyna z gaźnika i to jest beee. (!!??)
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2012-07-26, 14:05   

Mnich napisał/a:
Ciężko czyta się sztukę, jeżeli są same didaskalia a akcja opisana tylko w tytule. Serio pytam. Nie pisz, żeby pisać bo ciężko później się łowi ważne rzeczy z takich wątków, gdzie 500 postów i 3 merytoryczne.
trafne spostrzeżenie, generalnie forum traktujemy jak miejsce, gdzie się rozmawia, a wiadomo że rozmowa nie zawsze da się utrzymać w rygorach narzuconych tematem, muszą pojawiać się wtręty i pewnego rodzaju odskocznie od meritum aby wymiana poglądów i myśli nie przypominała sztywnej, akademickiej dyskusji, przyprawiającej po krótkiej chwili o ziewanie. Niemniej sam dział, w którym znajduje się dany temat powinien narzucać pewną dyscyplinę wypowiedzi u adwersarzy, czyli w tym konkretnym przypadku wypowiadający się nie mogą zapominać, że istota rzeczy dotyczy eksploatacji motocykla a nie spożywania czarnej szmaty /co niekoniecznie musi przeczyć samemu sobie nomen omen/.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
yokozuna 



Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 800
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 14:23   

Ale temat o kraniku był w Hyde Parku . A tam wolna amerykanka.
_________________
Ver­ba vo­lant, scrip­ta ma­nent.
VN2000 sprzedany, będzie jakiś turystyk :) .
 
 
Endrju 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2008
Wiek: 66
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 665
Skąd: warszawa
Wysłany: 2012-07-26, 20:49   

ja zakręcam kranik. Podam przykład - silniki małych mocy typu HONDA do maszyn dtrogowo-budowlanych, jeśli nie zamkniesz kranika paliwo dostaje się do oleju. W silnikach gaźniki pływakowe tzn paliwo nie powinno przedostawać się przez zawór ssący, cylinder do miski olejowej a jednak przedostaje się. Dlatego na wszelki wypadek staram się zawsze zamykać kranik w swojej gwieździe
_________________
O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO

Endrju
 
 
maja 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 49
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 648
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 2012-07-26, 22:21   

Pirania_LM napisał/a:
Zakręcanie kranika nie ma znaczenia przy dostawaniu się paliwa do miski olejowej. On tylko pozwala na spływ paliwa do gaźników. Tam znajdują się iglice odcinające kanały paliwowe ( inaczej miałbyś w cylindrach paliwa po świece ).Obawiam się, że pierścienie powiedziały papa. Więc nie ciesz się z wymiany kranika :buahahaha: :buahahaha: :buahahaha:


Mam informacje od gościa który urodził się , z motocyklem przyklejonym do tyłka , robi przy nich i z nimi śpi ;D :

- kranik zakręcać na dłuższe postoje i noc , bo paliwo dostaje się do oleju i kropka.
- gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem
- kontrolka w dragach zapala sie w dwóch przypadkach: za niski poziom oleju lub jest walnięty czujnik (ewentualne zwarcie)
W moim przypadku ( prawdopodobnie usterka kontrolki , dzięki bogu , spowodowała że okazało się, że mam w oleju paliwo) Nigdy kranika nie zakręcałem , i jakoś zawsze mi paliwkiem w garażu waliło , ale myślałem, że tak ma być.
Podsumowując - zakręcam kranik - bo po co w takim razie - pozycja OFF ?
_________________
"Warto być przyzwoitym" W.Bartoszewski
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 53
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1705
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2012-07-26, 22:44   

maja napisał/a:
bo po co w takim razie - pozycja OFF


... to postaraj się ściągnąć zbiornik bez wykorzystania tej pozycji ;D

a co do przyklejenia do tyłka to spójrz na to z innej strony => mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli :hahaha: :hahaha:
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
JOKER 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 55
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 1305
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-26, 22:45   

maja napisał/a:
Podsumowując - zakręcam kranik - bo po co w takim razie - pozycja OFF



Ano np. po to aby bak zdjąć
_________________
To nie śmierć za rogiem, to czas Twoim wrogiem

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group