| 
		
		|  |  
 
	
			| kranik paliwa w pozycji OFF |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | maja   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 49
 Dołączył: 02 Lis 2011
 Posty: 648
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-26, 21:47 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | illusion napisał/a: |  	  |  	  | maja napisał/a: |  	  | bo po co w takim razie - pozycja OFF | 
 
 ... to postaraj się ściągnąć zbiornik bez wykorzystania tej pozycji
   
 a co do przyklejenia do tyłka to spójrz na to z innej strony => mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli
     | 
 
 tysz prawda
   
 [ Dodano: 2012-07-26, 22:49 ]
 
  	  | JOKER napisał/a: |  	  |  	  | maja napisał/a: |  	  | Podsumowując - zakręcam kranik - bo po co w takim razie - pozycja OFF | 
 
 
 Ano np. po to aby bak zdjąć
 | 
 
 no to też , ale to może 50% zastosowania  pozycji OFF
   |  
				| _________________ "Warto być przyzwoitym"  W.Bartoszewski
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-26, 22:43 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | illusion napisał/a: |  	  | mamy kobiety , przykleiły sie do nas wiele lat temu , śpimy z nimi i nie powiem byśmy wszystko o nich wiedzieli | 
 Przypomnij mi, że masz piwo u mnie za ten teks, który od dziś będę cytował ile wlezie
   Szacun
   |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pirania_LM   
  
  
 Model: RS1600
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 01 Lis 2011
 Posty: 1742
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-27, 09:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | maja napisał/a: |  	  | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem 
 | 
 Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza
      otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach     |  
				| _________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-27, 14:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miałem to napisać ale Pirania mnie wyprzedził 	  | Pirania_LM napisał/a: |  	  |  	  | maja napisał/a: |  	  | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem 
 | 
 Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza
      otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach     | 
 |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Merlin   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 63
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 3296
 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-27, 17:15 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mnich napisał/a: |  	  | Pytanie, czy nie zakręcanie kranika ma jakiś inny negatywny skutek? Oczywiście piszę o zakręcaniu na noc, na dłuższy parking. | 
 
 Nigdy nie zakręcałem, nawet na zimowy postój.
 
 [ Dodano: 2012-07-27, 18:19 ]
 
  	  | Pirania_LM napisał/a: |  	  |  	  | maja napisał/a: |  	  | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem 
 | 
 Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza
      otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach     | 
 
 Nie wiem jak w motocyklu (czy jest pierścień zgarniający?) ale w samochodzie zużycie pierścienia zgarniającego powoduje dymienie z rury.
 Po prostu spala się olej i dymi na niebiesko.
 |  
				| _________________ Maciek
 MS (MaStodont) 1900
 
 
 Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 "Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arekw711   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 55
 Dołączył: 31 Sty 2009
 Posty: 2173
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-28, 19:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Endrju napisał: 
  	  | Cytat: |  	  | ja zakręcam kranik. Podam przykład - silniki małych mocy typu HONDA do maszyn dtrogowo-budowlanych, jeśli nie zamkniesz kranika paliwo dostaje się do oleju
 | 
 
 Mała moc czyli jaka bo ja mam inny przykład silniki HONDA  dokładnie szt 4 poj. 150-250 czyli  moc też nie za wysoka w agregatach prądotwórczych stoją już ponad 10 lat z otwartym kranikiem i na ssaniu tylko podchodzisz i palisz jak na razie nic się im nie stało to już
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | maja   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 49
 Dołączył: 02 Lis 2011
 Posty: 648
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-29, 09:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Pirania_LM napisał/a: |  	  |  	  | maja napisał/a: |  	  | - gdyby były pierścienie walnięte , to dym z rury byłby tego również objawem 
 | 
 Drogi "maj frend" z miasta bez ratusza
      otóż mylisz się strasznie, dym z rureczki świadczy o kończących żywot uszczelniaczach zaworowych, nie o pierścieniach     | 
 
 Pirania , mechanik ze mnie żadny
  Ale w końcu jak chcesz być autorytetem      Podtrzymuje swoją wcześniejszą informacje i juz  przy pierścieniach- również spalanie oleju (dym) + ubytek oleju (u mnie tego nie było) |  
				| _________________ "Warto być przyzwoitym"  W.Bartoszewski
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-29, 12:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Drag Star to nie W-F-M czy inny Junak gdzie paliwo grawitacyjnie spływało do gaźnika i przy minimalej nawet nieszczelności zaworka iglicowego (a bywało tak często) napełniało gaźnik i mogło spływać do silnika (w przypadku Junaka do oleju w skrzyni korbowej właśnie). W Dragu paliwo grawitacyjnie dociera do położonej poniżej silnika pompy paliwa, która nie pracując jest wystarczającą zaporą dla paliwa, potem jeszcze zawory poziomu w gaźnikach... Bez obaw, nie znam przypadku zalania silnika Draga paliwem, a jeśli ktoś miał taki przypadek to cała droga paliwowa do d..py i naprawy. Zamykanie kranika to tylko półśrodek, bo w czasie jazdy trzeba go jednak otworzyć, a reszta problemu i tak istnieje
   |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Endrju   
  
  
 Model: XV 1700 Warrior
 Rocznik: 2008
 Wiek: 66
 Dołączył: 08 Wrz 2011
 Posty: 665
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-29, 17:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Arekw711 Sprawdź poziom oleju i zapach oleju w tych agregatach. ja nie twierdze że nie uda się uruchomić silnika, tylko możesz mieć rozrzedzony benzyną  olej.
 |  
				| _________________ O MATKO CZEMU PIJE TAK RZADKO
 
 Endrju
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arekw711   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 55
 Dołączył: 31 Sty 2009
 Posty: 2173
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-07-29, 18:57 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Sprawdź poziom oleju i zapach oleju w tych agregatach. | 
 
 Jest sprawdzany przed każdym uruchomieniem silnika , nic nie widać ani nie czuć
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
 
 
 |  |