| KIERUNKOWSKAZY W DRAG STARZE | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-08-09, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | plus rezystor, żeby przerywacz nie dostał apopleksji. 	  | shaq napisał/a: |  	  | albo zmienić na ledy dual color. | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jacek6   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2001
 Wiek: 58
 Dołączył: 01 Lis 2013
 Posty: 1034
 Skąd: OPOLE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-08-09, 19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ktoś znalazł na chińskim alli dual biało żółte na "amerykański" przód   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | shaq   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2010
 Wiek: 49
 Dołączył: 19 Wrz 2014
 Posty: 62
 Skąd: Górny Śląsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-08-10, 10:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | No trochę z tym słabo z kuli tych 3 bolców. Przeróbka może być trochę szersza. Znalazłem na stronie: http://www.sklepledowy.pl...CW-OPTICON/1000
 
 żarówki, oporniki i gniazda. Gniazda można by wymienić na dwubolcowe żarówki.
 
 
 Chociaż bardziej mi się podoba przeróbka wszystkich kierunkowskazów z użyciem przerywacza led bez dodatkowych oporników. Opisał to Arkady007 - post z 18.09.2015 w wątku
 
 http://yamaha-dragstar.pl...tlenie&start=60
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Viking   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 05 Mar 2016
 Posty: 38
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-27, 06:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cholera nie działa mi prawy kierunek. Co może być..? Bezpieczniki te cztery są ok... |  
				| _________________ Z wyrazami szacunku - Viking
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-27, 06:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | spalona żarówka, uszkodzona wiązka między kierunkiem a bezpiecznikami, lub ta sam wiązka tylko utlenione styki na kostkach |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Viking   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 05 Mar 2016
 Posty: 38
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-27, 10:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale nie działa przód i tył po prawej stronie. Kontrolka na liczniku też nie miga. |  
				| _________________ Z wyrazami szacunku - Viking
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Viking   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 1999
 Wiek: 47
 Dołączył: 05 Mar 2016
 Posty: 38
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-27, 13:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Lewe kierunki działają.. A prawy w ogóle. Nawet kontrolka na liczniku nie działa. |  
				| _________________ Z wyrazami szacunku - Viking
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-27, 13:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | przełącznik kierunkowskazów sprawdzony ? |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gandalf   
  
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2002
 Wiek: 49
 Dołączył: 11 Sie 2013
 Posty: 106
 Skąd: OL-WA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-28, 16:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Viking napisał/a: |  	  | Cholera nie działa mi prawy kierunek. Co może być..? Bezpieczniki te cztery są ok... | 
 
 A napięcie przy kostce bezpieczników sprawdzałeś (czy dochodzi do samych bezpieczników) ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-16, 15:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co zrobić nieskomplikowanego aby lekko zwolnić częstotliwość kierunków? Przy przeglądzie rejestracyjnym Pan lekko marudził ze mam trochę za szybko. |  
				| _________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
   I … nie jest to nabijanie licznika.
 
 Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
 
 Kupię trajkę
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Merlin   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 63
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 3296
 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-16, 16:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zmienić przerywacz. |  
				| _________________ Maciek
 MS (MaStodont) 1900
 
 
 Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 "Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-16, 20:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | a to niby w jaki sposób eis to stało ? 	  | OldDiver napisał/a: |  	  | tylko moja interwencja w układ elektryczny (sygnał dźwiękowy) lekko zwiększyła częstotliwość. | 
 Moze zamiast zmieniać częstotliwość kierunkowskazów warto wywalić to cholerstwo ?
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ciecio   
  
 Model: PLECACZEK
 Dołączył: 27 Gru 2014
 Posty: 424
 Skąd: Sam już nie wiem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-19, 17:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | OldDiver, Spróbuj dać na plusie do brzęczka diodę prostowniczą, jest szansa że pomoże. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | OldDiver   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2006
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 3144
 Skąd: Wrocław/Kiełczów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ciecio   
  
 Model: PLECACZEK
 Dołączył: 27 Gru 2014
 Posty: 424
 Skąd: Sam już nie wiem
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-19, 20:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | OldDiver,jakoś w instalacji prądu stałego nie znajduję zastosowania dla mostka Gretza   Podrzuć schemat tego wynalazku albo podrzuć linka do miejsca w którym to opisałeś.
 Jak będzie wiadomo co tam masz to łatwiej będzie pomóc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |