| oring filtra oleju | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rod91   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2002
 Wiek: 45
 Dołączył: 06 Sty 2016
 Posty: 6
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 09:24   oring filtra oleju |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam,  zabieram się za wymianę oleju w DS650 i prosze o informację (numer katalogowy) oringu pod deklem filtra oleju. Szukałem w necie i na forum i nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Z góry dziękuję za pomoc.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | VenoMek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 1998
 Wiek: 43
 Dołączył: 27 Lip 2012
 Posty: 1417
 Skąd: Grupa Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 10:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dla większości motocykli znajdziesz w necie szukając w ten sposób: nazwa modelu+parts list
 
 pewnie chodzi Ci o nr 40 z rysunku jak niżej:
 
 http://www.cmsnl.com/yama...08.html#results
 |  
				| _________________ VenoMki:  Tomek i Ola (Lilu)
 Honda XL1000 V Varadero Travel '08
 "Jeśli możesz dotknąć horyzontu, jesteś u kresu swojej podróży."
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 11:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | pamiętaj tylko o tym aby odwrotnie nie założyć filtra bo zniszczysz silnik |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robert_p (vel Hipis)   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 14 Cze 2013
 Posty: 1874
 Skąd: Rynarzewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 12:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Alternatywnie: Jesteś z Warszawy a więc na pewno znajdziesz sklep który ma oringi w ofercie. Bierzesz w łapkę i do sklepu
  Lub mierzysz, dzwonisz i jak mają atakujesz  . W necie bez problemu znalazłem taką firmę.
 |  
				| _________________ Hipis
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tatuś   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2008
 Dołączył: 15 Lut 2015
 Posty: 1169
 Skąd: ok Bydgoszczy
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kita   
  
  
 Model: MS1300
 Rocznik: 2009
 Wiek: 40
 Dołączył: 05 Kwi 2015
 Posty: 347
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 15:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Takiego rozwiązania jednak ze swojego doświadczenia nie polecam ;-) . O-Ring w komplecie był lekko przymaławy, został uszkodzony przez to przy montażu i miałem problem z zaciekami. Kupiłem oryginał i jest gitara :-)
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 18:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | wymiary O-ringów sa podane. Nie ma potrzeby kopować ASO. A jak w ASO, to nie jest potrzebny nr katalogowy, oni go znajda sami bez problemu. Maja do tego narzędzie odpowiednie narzędzie  w postaci wyszukiwarki części. No, ale skoro nalegasz, to proszę : 93210-64297-00
 zwłaszcza, że ów FILTR OLEJU YAMAHA XVS 125 250 650 1100 jest uniwersalny, ale juz O-ringi niekoniecznie. Do jakiego motocykla pasuje ten co jest w opakowaniu ? 	  | Tatuś napisał/a: |  	  | najprościej kupić filtr razem z oringiem | 
   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tatuś   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2008
 Dołączył: 15 Lut 2015
 Posty: 1169
 Skąd: ok Bydgoszczy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 18:43 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Kita napisał/a: |  	  | O-Ring w komplecie był lekko przymaławy, został uszkodzony przez to przy montażu i miałem problem z zaciekami. Kupiłem oryginał i jest gitara :-) | 
 
 ja kupiłem w komplecie i nie było żadnego problemu i pasował jak by był od mojego moto
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 19:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | to tylko się cieszyć. 	  | Tatuś napisał/a: |  	  | pasował jak by był od mojego moto | 
 Właściciel XVS 1100 już nie byłby taki happy. Raz, że idą dwa o-ringi, a dwa, że są one inne.
 
 93210-56459-00
 
 93210-54452-00
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tatuś   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2008
 Dołączył: 15 Lut 2015
 Posty: 1169
 Skąd: ok Bydgoszczy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-12, 19:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | Właściciel XVS 1100 już nie byłby taki happy | 
 
 na szczęście rod91 ma DS 650 Custom, więc do Jego motocykla też by pasował.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rod91   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2002
 Wiek: 45
 Dołączył: 06 Sty 2016
 Posty: 6
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-14, 10:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dziekuje za informację już zabieram się za szukanie w necie. Mam jeszcze jedno pytanie jak radzicie sbie z przykręceniem osłony filtra. Czytałem, że potrzebny jest klucz dynamometryczny. Jakos nie uśmiecha mi się kupowanie specjalnie klucza ktory będę używał raz w roku:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tatuś   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2008
 Dołączył: 15 Lut 2015
 Posty: 1169
 Skąd: ok Bydgoszczy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-14, 11:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja dokręcałem do pierwszego oporu plus 1/5 obrotu i jest ok. oczywiście wszystko w wyczuciem |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kita   
  
  
 Model: MS1300
 Rocznik: 2009
 Wiek: 40
 Dołączył: 05 Kwi 2015
 Posty: 347
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-01-14, 13:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ja właśnie coraz bardziej zastanawiam się nad kupnem takiego klucza. Bo uwierz mi, że raz w roku on się nie przydaje ;-) |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bluesmen   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 09 Sie 2016
 Posty: 115
 Skąd: Żagań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-10-04, 16:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ma ktoś z Was zapisane wymiary oringów  93210-54452 (55x....) oraz 93210-56459(56x....) do DS1100? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-10-05, 21:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak naprawdę to do każdej śruby podany jest moment dokręcania, więc powinno się to robić kluczem dynamometrycznym. Czy to sie robi na wyczucie, czy kluczem, to juz inna sprawa. 	  | rod91 napisał/a: |  	  | Czytałem, że potrzebny jest klucz dynamometryczny. | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tino2003   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2012
 Wiek: 52
 Dołączył: 28 Sie 2018
 Posty: 67
 Skąd: Podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-05, 09:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Macie jakiś filmik gdzie znajduje się filtr oleju w 1100 i jak się do niego dobrać? |  
				| _________________ Yamaha Drag Star 1100 '05
 Honda GL1800 '01
 Honda GL1800 '12
 droga jest celem... Freedom
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bluesmen   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Dołączył: 09 Sie 2016
 Posty: 115
 Skąd: Żagań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-05, 16:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź na YT |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pyra   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Dołączył: 08 Gru 2011
 Posty: 5396
 Skąd: pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-05, 16:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pod warunkiem, że jest tam gdzie fabryka dała   |  
				| _________________ Bo droga jest celem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miron   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 60
 Dołączył: 05 Cze 2012
 Posty: 2001
 Skąd: Skątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-05, 18:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | tino2003, jak w tytule, uważaj na oring, który znajduje się na dolnej śrubie osłony filtra. Lubi się zgubić jak go nie zauważysz. |  
				| _________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
 sex, drugs & rock n roll
 Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Harakiri   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 32
 Dołączył: 04 Lis 2017
 Posty: 70
 Skąd: Dzierżoniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-04-05, 20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gdzie tam jest oring? Sprawdzałem dzisiaj serwisówke i jedyny oring, to jest ten duży od filtra 
 
 
 edit w tym linku od VenoMek również nie ma żadnego więcej
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |