| WYMIANA OLEJU W AMORTYZATORACH ORAZ WYMIANA USZCZELNIACZY . | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tomboj   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 18 Lut 2012
 Posty: 3048
 Skąd: Bełżyce (LUB)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-06-09, 17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam nadzieję, że dobrze wszystko w środku wypłukałeś.   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gepard   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 51
 Dołączył: 02 Maj 2017
 Posty: 23
 Skąd: Jaworzno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-06-09, 18:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wydaje mi się że dobrze wypłukałem nawet ile się dało to powycierałem :-) A teraz płukam się od środka browarkiem bo dzisiaj już nigdzie nie jadę :-) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kusy   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Dołączył: 17 Sie 2016
 Posty: 237
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-06-09, 20:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bardzo dobrze,że nie udało ci się wykręcić tych śrub. Zaoszczędziłeś sobie dużo niepotrzebnej roboty. To nie są śruby spustowe. One łączą goleń z lagą. |  
				| _________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Leonn   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2007
 Wiek: 42
 Dołączył: 20 Sty 2013
 Posty: 161
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-07-07, 10:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Podłączę się do tematu. Wczoraj wymieniłem uszczelniacze przedniego zawieszenia w XV1900 - lecz po wymianie napotkałem problem a mianowicie po skręceniu wszystkiego bolec blokady kierownicy nie trafia w otwór w ramie - brakuje jakies 1,5mm przez co nie da się zablokować kierownicy- rozkręciłem jeszcze raz motocykl żeby poluzować górne śruby trzymające golenie i dokręcić górną półkę lecz półka ani drgnie. Blokada nadal jest za wysoko względem otworu - dlaczego tak się dzieje a wcześniej wszystko było dobrze
 
 Jedyną zmianę jaką dokonałem to przełożenie podkładki dolnej osłony - wcześniej była założona pod półką czyli położona na dolnej osłonie a teraz ułożona jest na półce pod nakrętkami dolnej osłony goleni tak jak widziałem na instrukcji (nr 40) i na nią przychodzi gumowy pierścień nr 42
 
 dodatkowo zapytam czy nakrętki goleni powinny licować z półką ? bo u mnie brakuje jakieś 3,5 mm tak jak na zdjęciu - tak było skręcone wcześniej to nie zmieniałem położenia
 
 
 
	
		| xv2.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 58 raz(y) 59.15 KB |  
 
	
		| xv.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 52 raz(y) 211.34 KB |  
 |  
				| _________________ Stratoliner XV 1900
 Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
 + Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | miodzik   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2005
 Wiek: 46
 Dołączył: 17 Sie 2009
 Posty: 719
 Skąd: ST
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-07-07, 11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Leonn napisał/a: |  	  | Witam. Podłączę się do tematu. Wczoraj wymieniłem uszczelniacze przedniego zawieszenia w XV1900 - lecz po wymianie napotkałem problem a mianowicie po skręceniu wszystkiego bolec blokady kierownicy nie trafia w otwór w ramie - brakuje jakies 1,5mm przez co nie da się zablokować kierownicy- rozkręciłem jeszcze raz motocykl żeby poluzować górne śruby trzymające golenie i dokręcić górną półkę lecz półka ani drgnie. Blokada nadal jest za wysoko względem otworu - dlaczego tak się dzieje a wcześniej wszystko było dobrze
 
 Jedyną zmianę jaką dokonałem to przełożenie podkładki dolnej osłony - wcześniej była założona pod półką czyli położona na dolnej osłonie a teraz ułożona jest na półce pod nakrętkami dolnej osłony goleni tak jak widziałem na instrukcji (nr 40) i na nią przychodzi gumowy pierścień nr 42
 
 dodatkowo zapytam czy nakrętki goleni powinny licować z półką ? bo u mnie brakuje jakieś 3,5 mm tak jak na zdjęciu - tak było skręcone wcześniej to nie zmieniałem położenia
 | 
 Są za głęboko osadzone. Coś Ci nie gra w odległości półki górnej od dolnej. Tak na oko
   |  
				| _________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." - Stanisław Lem
 Ulica to nie tor.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Leonn   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2007
 Wiek: 42
 Dołączył: 20 Sty 2013
 Posty: 161
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-07-07, 15:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba coś sobie przypominam..... na elemencie nr 5 poniższego rysunku bezpośrednio pod półką górną mam taki pierścień gumowy wyglądający jak podkładka grubości gdzieś 3-4 mm może to ona powoduje te niedociągnięcia bo widzę że na schemacie jej nie ma. Za to pod nakrętką nr 7 nie mam żadnej podkładki a czy możliwe że pod tą nakrętką stosuje się gumową podkładkę?? Chyba znów czeka mnie rozbieranie w takim razie chociaż wcześniej wszystko było skręcone z tą gumową podkładką i blokada działała. 
 
 
	
		| xv3.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 42 raz(y) 70.47 KB |  
 |  
				| _________________ Stratoliner XV 1900
 Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
 + Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Matthletic   
  
 Model: DS 125
 Rocznik: 2000
 Wiek: 33
 Dołączył: 21 Lis 2016
 Posty: 41
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-08-06, 14:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jestem po wymianie oleju i uszczelniaczy w lagach. Wszystko mam już zamontowane, ale jeden lag jest wyżej od drugiego o 1mm. Czy to coś poważnego? Popuścić wszystkie śruby łącznie z ośką koła, ustawić lagi i dopiero skręcić? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kusy   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Dołączył: 17 Sie 2016
 Posty: 237
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2017-08-07, 07:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wystarczy poluzować śruby w półkach i ustawić lagę. |  
				| _________________ BMW R 1200 GSA i R 1200 RT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sliwadamian   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1997
 Dołączył: 01 Wrz 2013
 Posty: 2
 Skąd: wroclaw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-04-09, 21:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie, plastik na samym dole lagi- bialo kremowy, tloczek powinien w nim swobodnie chodzic góra doł ?
 w moim przypadku tloczek przez niego nie przechodzi i nie sprzezyna z tuleja wystaja okolo 20 cm ponad lage , nie moge tego scisnac
   
   
 
 
	
		| Untitled.png 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 11752 raz(y) 152.18 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Leonn   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2007
 Wiek: 42
 Dołączył: 20 Sty 2013
 Posty: 161
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-04-10, 07:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Plastik na końcu się nie porusza po a co do sprężyny nie pamiętam ile wystaje ale pamiętam że nigdzie siły do złożenia nie używałem - sprężyna na pewno za dużo wystaje - na pewno dobrze zapamiętałeś jak rozkładałeś?? 
 Przy składaniu reszty tj. osłony, podkładki, półka itd pamiętaj o kolejności ja pomyliłem nie z tej strony założyłem dużą podkładkę osłony lagi i później rozbierałem jeszcze raz bo blokada kierownicy nie trafiała o 1 mm w otwór.
 
 W tym motocyklu wszystko pasuje jak w zegarku i składanie czegokolwiek nie wymaga używania zbytnio siły
 |  
				| _________________ Stratoliner XV 1900
 Drag Star 650 Classic (na sprzedaż)
 + Junak M10 od 1999 ROKU ze mną
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szymek   
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2002
 Dołączył: 02 Lis 2016
 Posty: 6
 Skąd: zachpom.
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jacek6   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2001
 Wiek: 58
 Dołączył: 01 Lis 2013
 Posty: 1034
 Skąd: OPOLE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-09-02, 15:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jesteś pracownikiem, czy na umowę zlecenie ?
 Yamaha zaleca do Vanture 1300 po 2000rp do widelca 5W, na jakiej podstawie sugerujecie (Motule) 10W ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-09-03, 20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jacek6, w przypadku XVS 1100 i XVS 650 zgadza się dobrany olej z rekomendacją  producenta, może zwykła pomyłka w przypadku Ventury ? |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jacek6   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2001
 Wiek: 58
 Dołączył: 01 Lis 2013
 Posty: 1034
 Skąd: OPOLE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-09-03, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | Jacek6, w przypadku XVS 1100 i XVS 650 zgadza się dobrany olej z rekomendacją  producenta, może zwykła pomyłka w przypadku Ventury ? | 
 Witek, może pytanie było do kogoś innego i ten ktoś nie potrzebuje adwokata ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rothar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 28 Maj 2018
 Posty: 17
 Skąd: londyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2018-09-09, 14:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam problem po skreceniu wszystkiego razem , juz z zalozonym uszcelniaczem caly amortyzator nawet nie drgnie a powinien sie przeciez ruszac - wyglada na ro ze ta plastikowa koncowka- na zdjeciu  jakos sie blokuje w srodku i nie wiem co dalej mam robic 
 
 
	
		| lagi.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 44 raz(y) 52.36 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |