Przesunięty przez: vaaks 2010-05-14, 09:21 |
DEMONTAŻ TYLNEGO KOŁA |
Autor |
Wiadomość |
GG
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2012 Posty: 153 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2013-10-18, 10:39
|
|
|
Po ostatnim ściąganiu koła, chłopaki poskładali, przejechałem 100km i słyszę szmery z tyłu.
Zastanawia mnie pozycja ośki:
Czy nie powinna być dłuższym bokiem prostokąta, prostopadle do gleby? |
|
|
|
|
ksiezyc69
Rocznik: 2003
Wiek: 55 Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 31 Skąd: KNURÓW
|
Wysłany: 2016-03-19, 08:29 wymiana lozyska
|
|
|
witam,tak jak w temacie zostalo wymienione lozysko w tylnim kole -i mam problem tego typu-ze opona obciera mi rame i jest na całym obwodzie opony slad-druga rzecz----przestrzen miedzy oponą a ramą nie ma nawet 1 centymetra luzu.Czy podczas zakladania kola mechanik nie zapomnial o tulejkach czy podkladkach tzw.dystanse? czy wogole sa takie przy kardanie-przy łancuchu tak .....dzieki za odpowiedz.... |
_________________ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-03-19, 14:26
|
|
|
ksiezyc69, zmień mechanika. Źle złozył, zgubił ale na pewno jest źle i trzeba rozebrać i poprawić.
W zależności od typu motocykla, bo nie napisałeś jaki posiadasz, wygląda to tak :
tylne koło XVS 1100
i XVS 650
, |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2016-03-19, 18:01
|
|
|
Witek ma rację zmień mechanika, jestem daleki od obrażania ale to jakiś cymbał. Jak mógł Ci oddać w ogóle taki motocykl. Podejrzewam że podczas demontaży wypadła mu tulejka w przypadku 1100 nr 19 na schemacie, a w przypadku 650 nr 20 na schemacie. Później sam nie wiedział gdzie ją włożyć, i pewnie wylądowała u niego w koszu. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
ksiezyc69
Rocznik: 2003
Wiek: 55 Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 31 Skąd: KNURÓW
|
Wysłany: 2016-03-23, 18:42
|
|
|
jaro napisał/a: | Witek ma rację zmień mechanika, jestem daleki od obrażania ale to jakiś cymbał. Jak mógł Ci oddać w ogóle taki motocykl. Podejrzewam że podczas demontaży wypadła mu tulejka w przypadku 1100 nr 19 na schemacie, a w przypadku 650 nr 20 na schemacie. Później sam nie wiedział gdzie ją włożyć, i pewnie wylądowała u niego w koszu. | siemka-wszystkie te elementy ktore sa na rysunku z 1100-podczas rozbiorki byly tam gdzie powinny----rozebralem tylnie kolo i sie okazalo ze mam wyjeb..... piaste po stronie zewnetrznej-łozysko wyslizgalo w bok piaste .Piasta ma cienkie scianki zeby cokolwiek stulejkowac-jest tam lozysko 47x17x14.....mam do wyboru-nadspawac alum-obróbke pozniej zrobic-tyle ze problem z dojsciem do tokarki ktora by to chycila w swoje macki-lub szukac felgi uzywki-bylem w kilku "renomowanych"warsztatach i nic rece rozkladaja-i nie maja czasu na zabawe z tym moim kolem....wkurwiony na maksa......radza jakies tam kleje,spawanie na zimno-ale sam siebie nie bede ciul...musze to jakos opanowac...znalazlem felge uzywke ale gosciu mi mowi ze ona bije w lewo prawo---nie pojade 300 km zeby ino se zrobic wycieczka.....dlatego wrzucilem temat-moze cos ktos kiedys tam doradzi.....pozdro czekam na odpowiedz....podam moj fon bo teraz to krucho zczasem zeby siedziec przy kompie 608426821.......ksiezyc |
_________________ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-03-23, 18:56
|
|
|
ksiezyc69, zarzuć fotką. Mechanik tego nie zauważył ? ksiezyc69 napisał/a: | jest tam łożysko 47x17x14.. | to akurat jest typowe łożysko 6303, niedrogie i łatwo dostępne. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
ksiezyc69
Rocznik: 2003
Wiek: 55 Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 31 Skąd: KNURÓW
|
Wysłany: 2016-03-23, 19:01
|
|
|
witek1965 napisał/a: | ksiezyc69, zarzuć fotką. Mechanik tego nie zauważył ? ksiezyc69 napisał/a: | jest tam łożysko 47x17x14.. | to akurat jest typowe łożysko 6303, niedrogie i łatwo dostępne. | zgadza sie lozysko wchodzi i jest wyrobione a na lozysko przychodzi podkladka gumowa ze sruba dociskujaca luz lozyska w srodku jest gdzie okolo 1mm---1,5mm szukalem lozyska 45x17x12 jest takie ale zas problem zeby zrobic tako tulejka niema gdzie-brak fachowcow....wszyscy chyba wyemigrowali ha ha |
_________________ |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2016-03-23, 19:01
|
|
|
Nic bym nie kombinował z wklejaniem, spawaniem itp. bo to KOŁO i kazda taka kombinacja może się źle skonczyć. Nie ma pewności, że taka naprawa będzie skuteczna i zapewni bezpieczeństwo. Jeżeli koło szprychowe szukaj używanej piasty, jeżeli alus ( nie masz w opisie modelu ) to całego koła. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-03-23, 21:50
|
|
|
koła sa na lledrogo po 4 stówki. Ale alus wygląda paskudnie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
ksiezyc69
Rocznik: 2003
Wiek: 55 Dołączył: 24 Lut 2013 Posty: 31 Skąd: KNURÓW
|
Wysłany: 2016-03-25, 06:42 demontaz
|
|
|
dzieki koledzy juz mam problem rozwiazany-wykonanych tysiace telefonow-felga jest w dobrej cenie-dzieki za pomoc i WESOLYCH SWIAT..... |
_________________ |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2016-03-25, 07:30
|
|
|
wesołych świąt. A przy okazji wrzuć zdjęcia tego "bałaganu" w piaście |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
rothar
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 17 Skąd: londyn
|
Wysłany: 2019-02-26, 17:36
|
|
|
zdjelem kolo zgodnie z instrukcja , ale za nic nie moze sie oddzielic dyfer od kola ciaglalem szarpalem na wszystkie strony - i ani drgne stukalem go gumowym mlotkiem i nic nie pomaga , jakies pomysly |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-02-26, 18:54
|
|
|
to znaczy, że tam już chyba nie ma ani grama smaru i się zapiekło. Wlej przez szparę jakiegoś penetratora, niech postoi trochę i jeszcze raz spróbuj. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2019-02-26, 21:27
|
|
|
Ja miałem trochę inny patent , ale dość często zmieniałem oponę tył i przy okazji zdejmowałem cały napęd by go nasmarować . Może dlatego pracował bezawaryjnie , a innym padał po niby 15 tys km |
_________________
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2019-02-26, 21:31
|
|
|
arekw711, stosuje ten sam patent co i TY, łącznie z kielichem i wieloklinem wału ( tak to jest z tymi bezobsługowymi przekładniami )
ale jak rothar, ma już zapieczone, to co mu poradzisz ? Czasu się nie cofnie. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
arekw711
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 54 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2019-02-26, 22:06
|
|
|
witek1965 tak jak mówisz i może dlatego nazywają się bezobsługowe , kto to wie , ale łańcuch to smarujesz co chwila i nikt nie narzeka |
_________________
|
|
|
|
|
rothar
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2005
Dołączył: 28 Maj 2018 Posty: 17 Skąd: londyn
|
Wysłany: 2019-02-27, 15:13
|
|
|
stal sie cod i kolo zeszlo , az sam nie wierze ze mi sie udalo . mialem poprzednio Virago i nigdy takich problemow nie bylo a motor mial 25 lat zamienilem na 10 letni i prosze |
|
|
|
|
kamikazze2
Model: DS 1100 Custom
Rocznik: 2004
Wiek: 35 Dołączył: 13 Lis 2018 Posty: 4 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2019-03-04, 07:09
|
|
|
Witam serdeczenie,
W zeszłym tygodniu robiłem serwis mojej Yamahy 1100 Custom. Po demontażu i montażu tylnego koła w celu wymiany opony nie daje mi spokoju jedna sprawa. Otóż po włożeniu tylnego koła mam szczelinę od prawej strony (widoczna na zdjeciu) Czy to jest normalne? Jak to wygląda u was?
[ Dodano: 2019-03-07, 12:49 ]
Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi odpowiedzieć na powyższe pytanie?
@UP
IMG_20190303_141438.jpg
|
|
Plik ściągnięto 29 raz(y) 308.89 KB |
IMG_20190303_141432.jpg
|
|
Plik ściągnięto 16 raz(y) 371.84 KB |
IMG_20190303_141412.jpg
|
|
Plik ściągnięto 27 raz(y) 356.85 KB |
|
|
|
|
|
Długi63
Rocznik: 2002
Wiek: 61 Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 192 Skąd: poznański łazarz
|
Wysłany: 2021-04-11, 19:49
|
|
|
napiszę tutaj ,żeby nie dublować . Potrzebuję wymiary tey tuleii :
Dodam jeszcze ,że drago to 1100
t_dystans2_148.jpg
|
|
Plik ściągnięto 9 raz(y) 33.09 KB |
|
_________________ serwisy to zło!!! |
|
|
|
|
|