| Przesunięty przez: vaaks 2010-05-14, 08:21
 | DEMONTAŻ TYLNEGO KOŁA | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | GG   
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2008
 Wiek: 50
 Dołączył: 11 Kwi 2012
 Posty: 153
 Skąd: Dragoni Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-10-18, 09:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po ostatnim ściąganiu koła, chłopaki poskładali, przejechałem 100km i słyszę szmery z tyłu. Zastanawia mnie pozycja ośki:
 
 
   
 
   
 
 
 Czy nie powinna być dłuższym bokiem prostokąta, prostopadle do gleby?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ksiezyc69   
  
  
 Rocznik: 2003
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Lut 2013
 Posty: 31
 Skąd: KNURÓW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-19, 08:29   wymiana lozyska |   
 |  
               | 
 |  
               | witam,tak jak w temacie zostalo wymienione lozysko w tylnim kole -i mam problem tego typu-ze opona obciera mi rame i jest na całym obwodzie opony slad-druga rzecz----przestrzen miedzy oponą a ramą nie ma nawet 1 centymetra luzu.Czy podczas zakladania kola mechanik nie zapomnial o tulejkach czy podkladkach tzw.dystanse?    czy wogole sa takie przy kardanie-przy łancuchu tak .....dzieki za odpowiedz.... |  
				| _________________ 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-19, 14:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | ksiezyc69, zmień mechanika. Źle złozył, zgubił  ale na pewno jest źle i trzeba rozebrać i poprawić. W zależności od typu motocykla, bo nie napisałeś jaki posiadasz, wygląda to tak :
 
 tylne koło XVS 1100
 
   
 i XVS 650
 
 
  , |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaro   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Rocznik: 2009
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 3781
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-19, 18:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witek ma rację zmień mechanika, jestem daleki od obrażania ale to jakiś cymbał. Jak mógł Ci oddać w ogóle taki motocykl. Podejrzewam że podczas demontaży wypadła mu tulejka w przypadku 1100 nr 19 na schemacie, a w przypadku 650 nr 20 na schemacie. Później sam nie wiedział gdzie ją włożyć, i pewnie wylądowała u niego w koszu. |  
				| _________________ 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
 HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ksiezyc69   
  
  
 Rocznik: 2003
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Lut 2013
 Posty: 31
 Skąd: KNURÓW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-23, 18:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | siemka-wszystkie te elementy ktore sa na rysunku z 1100-podczas rozbiorki byly tam gdzie powinny----rozebralem tylnie kolo i sie okazalo ze mam wyjeb..... piaste po stronie zewnetrznej-łozysko wyslizgalo w bok piaste .Piasta ma cienkie scianki zeby cokolwiek stulejkowac-jest tam lozysko 47x17x14.....mam do wyboru-nadspawac alum-obróbke pozniej zrobic-tyle ze problem z dojsciem do tokarki ktora by to chycila w swoje macki-lub szukac felgi uzywki-bylem w kilku "renomowanych"warsztatach i nic rece rozkladaja-i nie maja czasu na zabawe z tym moim kolem....wkurwiony na maksa......radza jakies tam kleje,spawanie na zimno-ale sam siebie nie bede ciul...musze to jakos opanowac...znalazlem felge uzywke ale gosciu mi mowi ze ona bije w lewo prawo---nie pojade 300 km zeby ino se zrobic wycieczka.....dlatego wrzucilem temat-moze cos ktos kiedys tam doradzi.....pozdro czekam na odpowiedz....podam moj fon bo teraz to krucho zczasem zeby siedziec przy kompie 608426821.......ksiezyc 	  | jaro napisał/a: |  	  | Witek ma rację zmień mechanika, jestem daleki od obrażania ale to jakiś cymbał. Jak mógł Ci oddać w ogóle taki motocykl. Podejrzewam że podczas demontaży wypadła mu tulejka w przypadku 1100 nr 19 na schemacie, a w przypadku 650 nr 20 na schemacie. Później sam nie wiedział gdzie ją włożyć, i pewnie wylądowała u niego w koszu. | 
 |  
				| _________________ 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-23, 18:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | ksiezyc69, zarzuć fotką. Mechanik tego nie zauważył ? to akurat jest typowe łożysko 6303, niedrogie i łatwo dostępne. 	  | ksiezyc69 napisał/a: |  	  | jest tam łożysko 47x17x14.. | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ksiezyc69   
  
  
 Rocznik: 2003
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Lut 2013
 Posty: 31
 Skąd: KNURÓW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-23, 19:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | zgadza sie lozysko wchodzi i jest wyrobione a na lozysko przychodzi podkladka gumowa ze sruba dociskujaca luz lozyska w srodku jest gdzie okolo 1mm---1,5mm szukalem lozyska 45x17x12 jest takie ale zas problem zeby zrobic tako tulejka niema gdzie-brak fachowcow....wszyscy chyba wyemigrowali ha ha 	  | witek1965 napisał/a: |  	  | ksiezyc69, zarzuć fotką. Mechanik tego nie zauważył ? to akurat jest typowe łożysko 6303, niedrogie i łatwo dostępne. 	  | ksiezyc69 napisał/a: |  	  | jest tam łożysko 47x17x14.. | 
 | 
 |  
				| _________________ 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-23, 19:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nic bym nie kombinował z wklejaniem, spawaniem itp. bo to KOŁO i kazda taka kombinacja może się źle skonczyć. Nie ma pewności, że taka naprawa będzie skuteczna i zapewni bezpieczeństwo. Jeżeli koło szprychowe szukaj używanej piasty, jeżeli alus ( nie masz w opisie modelu  ) to całego koła. |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-23, 21:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | koła sa na lledrogo po 4 stówki. Ale alus wygląda paskudnie. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ksiezyc69   
  
  
 Rocznik: 2003
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Lut 2013
 Posty: 31
 Skąd: KNURÓW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-25, 06:42   demontaz |   
 |  
               | 
 |  
               | dzieki koledzy juz mam problem rozwiazany-wykonanych tysiace telefonow-felga jest w dobrej cenie-dzieki za pomoc i WESOLYCH SWIAT..... |  
				| _________________ 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-03-25, 07:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | wesołych świąt. A przy okazji wrzuć zdjęcia tego "bałaganu" w piaście |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rothar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 28 Maj 2018
 Posty: 17
 Skąd: londyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-26, 17:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | zdjelem kolo zgodnie z instrukcja , ale za nic nie moze sie oddzielic dyfer od kola ciaglalem szarpalem na wszystkie strony - i  ani drgne stukalem go gumowym mlotkiem i nic nie pomaga , jakies pomysly   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-26, 18:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | to znaczy, że tam już chyba nie ma ani grama smaru i się zapiekło. Wlej przez szparę jakiegoś penetratora, niech postoi trochę i jeszcze raz spróbuj. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arekw711   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 55
 Dołączył: 31 Sty 2009
 Posty: 2173
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-26, 21:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja miałem trochę inny patent , ale dość często zmieniałem oponę tył  i przy okazji zdejmowałem cały napęd by go nasmarować  . Może dlatego pracował bezawaryjnie , a innym padał po niby 15 tys km |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-26, 21:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | arekw711, stosuje ten sam patent co i TY, łącznie z kielichem i wieloklinem wału  ( tak to jest z tymi bezobsługowymi przekładniami  ) ale jak rothar, ma już zapieczone, to co mu poradzisz ? Czasu się nie cofnie.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arekw711   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 55
 Dołączył: 31 Sty 2009
 Posty: 2173
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-26, 22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965 tak jak mówisz i może dlatego nazywają się bezobsługowe , kto to wie , ale łańcuch to smarujesz co chwila i nikt nie narzeka   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rothar   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2005
 Dołączył: 28 Maj 2018
 Posty: 17
 Skąd: londyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-02-27, 15:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | stal sie cod  i kolo zeszlo , az sam nie wierze ze mi sie udalo . mialem poprzednio Virago i nigdy takich problemow nie bylo a motor mial 25 lat zamienilem na 10 letni i prosze   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamikazze2   
  
 Model: DS 1100 Custom
 Rocznik: 2004
 Wiek: 36
 Dołączył: 13 Lis 2018
 Posty: 4
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2019-03-04, 07:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam serdeczenie, 
 W zeszłym tygodniu robiłem serwis mojej Yamahy 1100 Custom. Po demontażu i montażu tylnego koła w celu wymiany opony nie daje mi spokoju jedna sprawa. Otóż po włożeniu tylnego koła mam szczelinę od prawej strony (widoczna na zdjeciu) Czy to jest normalne? Jak to wygląda u was?
 
 [ Dodano: 2019-03-07, 12:49 ]
 Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi odpowiedzieć na powyższe pytanie?
 
 @UP
 
 
 
	
		| IMG_20190303_141438.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 37 raz(y) 308.89 KB |  
 
	
		| IMG_20190303_141432.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 18 raz(y) 371.84 KB |  
 
	
		| IMG_20190303_141412.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 32 raz(y) 356.85 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Długi63   
  
  
 Rocznik: 2002
 Wiek: 62
 Dołączył: 27 Wrz 2008
 Posty: 192
 Skąd: poznański łazarz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2021-04-11, 18:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | napiszę tutaj ,żeby nie dublować . Potrzebuję wymiary tey tuleii : Dodam jeszcze ,że drago to 1100
 
 
 
	
		| t_dystans2_148.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 9 raz(y) 33.09 KB |  
 |  
				| _________________ serwisy to zło!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |