YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: vaaks
2010-10-22, 11:02
Wymiana świec
Autor Wiadomość
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-03-21, 19:44   

remol71 napisał/a:
Chciałem kupić Iskrę ale nie ma :(

Poszukaj na stronie producenta http://www.iskra-kielce.pl/ a dokładniej to tutaj http://www.iskra-kielce.p...ucji-,3419.html
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-21, 19:46   

Szukałem 2 lata temu w katalogu Iskry i nie było. Może coś się zmieniło. Popatrzę jutro :)
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1615
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-03-21, 20:37   

W Dragu miałem Iridium Denso , palenie od strzała , nigdy nawet nie kichnął , na ssaniu krótko , czyli tzw. święty spokój.
Na zużycie paliwa w moto nigdy nie patrzę , chyba , żeby zaczął pić jak smok .Jeśli spali pół litra czy litr więcej nie wnikam . Wpływ na spalanie , nie wiem czy nie największy , ma "motorniczy ", który go prowadzi :bajbis2: :ktm: :scig:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-22, 02:57   

Jestem pod wrażeniem ludzi, którzy widzą różnicę. Ja nie widzę. Pytanie dlaczego - bo na normalne zjawiska
SATURIAN napisał/a:
palenie od strzała , nigdy nawet nie kichnął , na ssaniu krótko , czyli tzw. święty spokój
nie zwraca się uwagi. Tak ma właśnie być. Chechłanie po kilka razy, to jest zjawisko nienormalne, no alew przecież nowa świeca tradycyjna też może być przez jakiś czas na tyle dobra, że nie trzeba będzie chechłać i zapali od strzała. Pytanie, czy przez 100 kkm ?
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
patryk_c 



Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 46
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 750
Skąd: Warszawa Bemowo
Wysłany: 2013-03-22, 12:36   

witek1965 napisał/a:
Jestem pod wrażeniem ludzi, którzy widzą różnicę. Ja nie widzę.



:pokooj:


Ja mam tak samo


A wożę się na świeczkach E3 więc powinienem :hahaha:
_________________
 
 
Radio 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 901
Skąd: ZSD
Wysłany: 2013-03-22, 12:54   

patryk_c napisał/a:
witek1965 napisał/a:
Jestem pod wrażeniem ludzi, którzy widzą różnicę. Ja nie widzę.

:pokooj:
Ja mam tak samo
A wożę się na świeczkach E3 więc powinienem :hahaha:

Właśnie o tym pisałem, ale jak się chce to można wiele, nawet niemożliwych rzeczy zobaczyć ;p ;D
_________________
Pozdrawiam.
Mariusz
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1615
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2013-03-22, 12:57   

Witek , dlatego napisałem , że to normalne rzeczy i na nie właściwie nie zwraca się uwagi . Na sprawnej tradycyjnej świecy też zapewne chodziłby tak samo .
A czy lepsza świeca jedna czy druga ..... , ile osób , tyle komentarzy. Niech każdy kupi sobie taką , jaką uważa za najlepszą :amen:
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2013-03-22, 15:57   

Ja tam kupiłem i jestem zadowolony, żałuję, że nie kupiłęm filtra K&N. Rachunek jest prosty. Filt papierowy - 60 zeta. K&N 4 x tyle. Zwrot nakładów po 4 sezonach. Zysk natychmiastowy - zakładam i zapominam o nim. Czyszczenie po 80kkm bodajże. Wzrost mocy - jeżeli wystąpi w co wątpię, to czemu nie, każdego konika przyjmę do siebie.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-14, 18:38   

Witam, mam zamiar na ten sezon wymienić świeczki, i piszecie że seryjne, dedykowane ustawione są na 0,7mm a do Draga 650 szczelina ma być między 0,8 a 0,9mm.
To jak zmienić tą przerwę na świecy, co odkręcić żeby tą przerwę zmienić?
_________________
Syku 650 Classic
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-02-14, 19:01   

Przed wymianą świeczek, weź do ręki szczelinomierz paskowy, ustaw na 0,8 lub 0,85 i tak rozegnij elektrody w świecy aby szczelinomierz lekko wszedł pomiędzy elektrody. Następnie delikatnie postukaj w elektrodę aby ją dogiąć do szczelinomierza. Wyjmij szczelinomierz z pomiędzy elektrod. Wymień świece.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-14, 19:35   

Syku napisał/a:
piszecie że seryjne, dedykowane ustawione są na 0,7mm
nie czytaj bzdur
mniej będziesz miał problemów.
Dedykowana świeca zapłonowa do XVS 650 DPR7EA-9
ma odstęp 0,9 mm. jaski inny miałaby mieć ? :nie_wiem: i pytanie dlaczego producent świecy miałby zastosować inny rozstaw od zalecanego ? :nie_wiem:

kup i zamontuj DPR7EIX-9 nie będziesz miał dylematu i zapomnisz o wymianie na długie lata.

[ Dodano: 2016-02-14, 19:39 ]
Zamiast NGK możesz kupić Denso X22EPR-U9 - fabryczny rozstaw elektod 0,8 i nie ingerowałbym w niego lub IX22B
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-14, 21:18   

soft, witek1965 - dzięki za info, taką świece mam zamiar kupić (bo dedykowana) ale tyle było napisane że aż zgłupiałem (że trzeba ustawiać tą dedykowaną do danego motonga), to spoko kupuję, starą wykręcam, zakładam nową i już niedługo w trasę, bo wiosna tuż tuż :skuter: :skuter:
_________________
Syku 650 Classic
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-14, 22:29   

Syku,

Kup normalne NGK do tego modelu, a nie żadne tam irydy. Świece są na wierzchu, wymiana to 2 minuty, szkoda forsy na wynalazki, które poprawiają jedynie samopoczucie. Nie czytaj tych bajek o cudowności działania świec irydowych.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-14, 22:33   

Syku napisał/a:
że trzeba ustawiać tą dedykowaną do danego motonga
sprawdzić możesz,to nic nie kosztuje. Istnieje coś takiego jak błędy fabryczne.
No i nie zapomnij o wygrzaniu świecy. Świecy nie dokręca się na siłę. Moment 18-20Nm. jeżeli nie posiadasz klucza dynamometrycznego, to wkręć świecę do oporu ręką, a następnie dociąg kluczem ok 90 st. Świeca ma się wkręcać bez oporu. Jak stawia opór to jest prawdopodobieństwo, że się krzywo wkręca, a to już tylko krok do zerwania gwintu.
remol71 napisał/a:
szkoda forsy na wynalazki, które poprawiają jedynie samopoczucie.

wypadałoby podać jakieś merytoryczne argumenty, czy po prostu NIE, bo NIE ;/
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-15, 19:48   

Dzięki koledzy, kupię NGK bo na tych do tej pory jeździłem i było wszystko ok. Palenie bez problemów, ładna praca silnika ale myslę, że już pora na nowe bo nie wiem ile te miały przejechane lub ile mają "lat" bo tak świeczki chyba po 2 sezonach nie rdzewieją ? :shock:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/02a0419b1d379839
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d668855f76509c95

.....chyba że się mylę.... ;d

[ Dodano: 2016-02-15, 20:11 ]
a przy okazji dodam jeszcze pytanie: delikatna ilość oleju na gwincie świecy oznacza coś złego, czy to normalne? z gwintu nie kapało jak wykręcałem, jest delikatnie wilgotny jak na zdjęciu....
_________________
Syku 650 Classic
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-16, 01:41   

Syku, poczytaj sobie http://www.e-autonaprawa....lonowych.html:0 wszystkie części

http://autokult.pl/14085,...onowych-czesc-1
http://autokult.pl/14075,...onowych-czesc-2

http://autokult.pl/10519,...samemu-poradnik

Potraktuj tą lekturę jako ciekawostkę
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-16, 18:48   

witek1965 - dzięki za podrzucenie linków do tematu aczkolwiek nie było konkretnej informacji na temat delikatnego zapocenia na gwincie świecy (na izolatorze owszem).
Jak oglądałeś moje świeczki, to myślę że nie mam się czym zbytnio martwić.
_________________
Syku 650 Classic
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-02-17, 01:27   

Syku napisał/a:
Jak oglądałeś moje świeczki, to myślę że nie mam się czym zbytnio martwić.
równiez tak sądzę. Kolorek odpowiedni, a rdza, no cóż na to poradzisz. Woda się dostała prawdopodobnie, kiepska warstwa ochronna chromu :nie_wiem: Założysz nowe, jakie by nie były( standard, czy iryd) i będziesz śmigał.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2016-08-16, 21:05   

Drag Star XVS1100 :oops:

Poproszę o dodanie modelu do tytułu postu.


Czy świeca BPR7ES samochodowa różni się od motocyklowej? oznaczenia te same więc na mój rozum nie.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2016-08-16, 23:49   

Merlin napisał/a:
Czy świeca BPR7ES samochodowa różni się od motocyklowej?
to chyba jakieś nieporozumienie. Zastosowanie świecy nie ma znaczenia. Jedna świeca może mieś zastosowanie w kilkudziesięciu rożnych silnikach.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group