Króćce ssawne czy będą pasować ? |
Autor |
Wiadomość |
Misin1

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 214 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2015-09-03, 18:01 Króćce ssawne czy będą pasować ?
|
|
|
Witam. Mam pytanie-szukajka nie odpowiedziała. Czy króćce ssawne od drag stara 650 clasicca pasują do customa? |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-03, 19:20
|
|
|
Tak. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Misin1

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 214 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2015-09-03, 19:30
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-04, 06:28
|
|
|
Tylko nie pomyl kolejności, bo pierwszy cylinder jest pod jajkami, a drugi to ten z przodu Na gumach masz odlane numery |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Ruffi


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-09-04, 14:15
|
|
|
remol71, co by się stało jeśli byśmy pomylili się i zamiast króciec z ozn. 1 dali na drugi cylinder? Tak pytam z ciekawośći. Jeden jak i drugi wygladają jednakowo te same kąty pochyleń. Jedyna różnica jaką się dopatrzyłem byłaby w sposobie ułozenia się opaski zaciskającej króciec na gaźniku co utrudniłoby dostęp śrubokrętem do śrubki ściągającej. Na króccu jest taki cycek ustalający położenie opaski. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-04, 15:34
|
|
|
One nie są jednakowe. Robiłem próbę przy wymianie i przy pomyłce gaźniki będą bliżej lewej strony ramy. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Ruffi


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-09-04, 17:50
|
|
|
Tzn. siedząc na moto bliżej lewej strony ramy. A gaźniki wtedy dadzą się obsadzić?. Wymieniałem króćce ale kurde nie pamiętam czy zwróciłem na to uwagę, wydaje mi się że jednak to uwzględniłem. Patrząc na stare króćce (oryginały) nie widzę żadnej różnicy ale może diabeł tkwi w szczegółach. |
|
|
|
 |
Misin1

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 214 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2015-09-04, 19:29
|
|
|
Dzięki za podpowiedź - człowiek uczy się całe życie. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-04, 19:39
|
|
|
Mam jeszcze stare króćce. Przed chwilą sprawdziłem. Każdy musi być na swoim miejscu, inaczej nie wejdą gaźniki. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Misin1

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 54 Dołączył: 27 Maj 2015 Posty: 214 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 2015-09-04, 20:06
|
|
|
Rozumiem, żeby zamontować-zdemontować króćce należy zdemontować gaźniki. W virago 535 wymieniałem je bez demontażu gaźników. |
|
|
|
 |
Ruffi


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49 Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 342 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-09-04, 21:12
|
|
|
Może i są tacy specialiści że wymieniają krócce bez demontażu gaznika. Mnie się to nie udało aby wymienić krócce musiałem zdemontować bak i gaznik. |
|
|
|
 |
|