YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[VStar 1100] Regulacja odległości klocków od tarczy?
Autor Wiadomość
callmeseb 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2014-07-31, 21:15   [VStar 1100] Regulacja odległości klocków od tarczy?

Czołem Wszystkim,
Od pewnego czasu obserwuje dziwne piszczenie/dzwonienie w tylnym kole. Wydaje mi sie ze to klocki dzwonią o tarcze hamulcowa - jako ze czasem "szura" a czasem nie (zalezy jak sie klocek ułoży). Czy jest mozliwosc regulacji odległości klocków od tarczy? Lub moze cos ze sprezyna? Grubość klocków jest OK.
S.
_________________
"...1100 powodów do motórowania"
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-07-31, 21:19   

nie ma regulacji, jak ci klocki nie wracają to rozbieraj zacisk i wyczyść tłoczki i posmaruj smarem do hamulców
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
callmeseb 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2014-08-01, 20:44   

Zrobilem jak powiedziales Robrob, i nadal mi czasami "popiskuje z tyłu" :) Wtedy musze depnac na hamulec zeby sie lepiej klocki ułożyły.
Potrzebuje pomocy kogos kto widział sporo tylnych zacisków. Jak rozebralem zacisk i pompowalem pedałem to tłoczki chodza NIESYMETRYCZNIE (jeden wychyla sie bardziej niz drugi). Nie wiem czy tak ma byc czy nie. Przepomopowalem je pare razy, zarzuciłem smar i złożylem spowrotem.
Drugie pytanie: co odpowiada za "cofanie klocków" po hamowaniu? Moze układ trzeba odpowietrzyc?
S.
_________________
"...1100 powodów do motórowania"
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2014-08-02, 18:57   

tłoczki powinny pracować w miarę równo, czy wyczyściłeś tłoczki i czy sprawdziłeś uszczelniacze w zaciskach, bo mogą już twarde i robić takie cuda, musisz to rozebrać w drobny mak, wyczyścić tłoczki papierem ściernym drobno ziarnistym posmarować i sprawdz uszczelniacze
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-08-02, 19:02   

Takie jaja dzieją się często, gdy przewody elastyczne są sparciałe, ale to chyba jeszcze nie ten rocznik na takie choroby.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
callmeseb 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2014-08-10, 14:33   

Jak znajde chwile to rozbiore cały zacisk i zobaczymy co bedzie dalej. Narazie temat do zawieszenia.
S.

[ Dodano: 2014-09-20, 07:49 ]
Temat do zamknięcia.
Trzeba było rozebrać zacisk, wyczyścić, nasmarować tłoczki, złożyć spowrotem....i wszystkie działa jak trzeba.
_________________
"...1100 powodów do motórowania"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group