 |
[VStar 1100] Regulacja odległości klocków od tarczy? |
Autor |
Wiadomość |
callmeseb


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2014-07-31, 21:15 [VStar 1100] Regulacja odległości klocków od tarczy?
|
|
|
Czołem Wszystkim,
Od pewnego czasu obserwuje dziwne piszczenie/dzwonienie w tylnym kole. Wydaje mi sie ze to klocki dzwonią o tarcze hamulcowa - jako ze czasem "szura" a czasem nie (zalezy jak sie klocek ułoży). Czy jest mozliwosc regulacji odległości klocków od tarczy? Lub moze cos ze sprezyna? Grubość klocków jest OK.
S. |
_________________ "...1100 powodów do motórowania" |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-07-31, 21:19
|
|
|
nie ma regulacji, jak ci klocki nie wracają to rozbieraj zacisk i wyczyść tłoczki i posmaruj smarem do hamulców |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
callmeseb


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2014-08-01, 20:44
|
|
|
Zrobilem jak powiedziales Robrob, i nadal mi czasami "popiskuje z tyłu" Wtedy musze depnac na hamulec zeby sie lepiej klocki ułożyły.
Potrzebuje pomocy kogos kto widział sporo tylnych zacisków. Jak rozebralem zacisk i pompowalem pedałem to tłoczki chodza NIESYMETRYCZNIE (jeden wychyla sie bardziej niz drugi). Nie wiem czy tak ma byc czy nie. Przepomopowalem je pare razy, zarzuciłem smar i złożylem spowrotem.
Drugie pytanie: co odpowiada za "cofanie klocków" po hamowaniu? Moze układ trzeba odpowietrzyc?
S. |
_________________ "...1100 powodów do motórowania" |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2014-08-02, 18:57
|
|
|
tłoczki powinny pracować w miarę równo, czy wyczyściłeś tłoczki i czy sprawdziłeś uszczelniacze w zaciskach, bo mogą już twarde i robić takie cuda, musisz to rozebrać w drobny mak, wyczyścić tłoczki papierem ściernym drobno ziarnistym posmarować i sprawdz uszczelniacze |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-02, 19:02
|
|
|
Takie jaja dzieją się często, gdy przewody elastyczne są sparciałe, ale to chyba jeszcze nie ten rocznik na takie choroby. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
callmeseb


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Wiek: 49 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2014-08-10, 14:33
|
|
|
Jak znajde chwile to rozbiore cały zacisk i zobaczymy co bedzie dalej. Narazie temat do zawieszenia.
S.
[ Dodano: 2014-09-20, 07:49 ]
Temat do zamknięcia.
Trzeba było rozebrać zacisk, wyczyścić, nasmarować tłoczki, złożyć spowrotem....i wszystkie działa jak trzeba. |
_________________ "...1100 powodów do motórowania" |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|