Włacznik Lightbar i podświetlenia kierunków |
Autor |
Wiadomość |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:31
|
|
|
petermajster, wersja USA czy europejska ?
[ Dodano: 2014-03-02, 19:31 ]
odnośnie tego lakieru |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Karolus

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 46 Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 25 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:36
|
|
|
Szczerze laickim ale troszkę mającym pojęcie zdaniem odpowiem, że u mnie na 99% jest polerowane aluminium bez klaru.
Wnioskuję po tym, że piłując pilnikiem widziałbym odchodzący chrom czy klar.
Za brzydka powierzchnia na chrom, rysę co zrobiłem to nie w klarze i na krawędzi piłowania też nie widać klaru.
Więc mogę potwierdzić że polerowane aluminium.
A ten kondon "budżetowy" raczej mi nie podchodzi, w ogóle nie lubię gumek
Wolę wymienić przełączniki niż gumkę założyć |
_________________ Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...
 |
|
|
|
 |
metro

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:45
|
|
|
witek1965 napisał/a: | petermajster, wersja USA czy europejska ?
[ Dodano: 2014-03-02, 19:31 ]
odnośnie tego lakieru |
Petermajster ma wersję USA. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:50
|
|
|
ja też. Więc jak to jest z tym klarem ? U mnie ie było na 100% podobnie jak na klamkach czy reszcie. Jedynie pompa hamulcowa pomalowana jakimś badziewiem. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Karolus

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 46 Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 25 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:53
|
|
|
U mnie pompa w chromie tylko górne wieko. Klamki i reszta jak pisałem - jak dla mnie polerowane aluminium. |
_________________ Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...
 |
|
|
|
 |
metro

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
Wysłany: 2014-03-02, 19:58
|
|
|
A co do tych wyłaczników o których pisał petermajster - porównywałem je z tymi co robi Klusek:
http://www.vbike.eu/photogallery.php?photo_id=62
Te od Kluska są na pewno solidniejsze i podobno wodoodporne, ale maja dwie wady - kosztują 300 zł i jak dla mnie mają za duże gabaryty.
Z kolei te z linku petermajstra są ciut przymałe. No i nie wiadomo jak będzie z wytrzymałością. Ale za to można je użyć jako obejmy pompy hamulca i wtedy sie dość ładnie komponują z całością. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-02, 20:08
|
|
|
teper, skoro to Twój znajomy, to zapytaj jak by widział opcję z jednym, ale większym przełącznikiem. Wersja przykręcana do pompy hamulcowej. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2014-03-02, 20:42
|
|
|
witek1965 napisał/a: | petermajster, wersja USA czy europejska ?
[ Dodano: 2014-03-02, 19:31 ]
odnośnie tego lakieru |
Wersja USA.
Jak szykowałeś do chromu to od razu użyłeś papieru ściernego??
Jeśli tak to mogłeś lakieru nie zauważyć.
Moje przygotowania wyglądały tak:
1. Kąpiel w płynie hamulcowym.
( całkiem nie potrzebnie i cały lakier i tak nie zszedł więc musiałem zeszlifować go grubym papierem.)
2. Papier 80
3. papier 200
4. papier 800
5. papier 1200-1500 ( nie pamiętam )
6. polerowanie
witek1965 napisał/a: | teper, skoro to Twój znajomy, to zapytaj jak by widział opcję z jednym, ale większym przełącznikiem. Wersja przykręcana do pompy hamulcowej. |
Ciekawy pomysł, godny rozważenia. |
_________________  |
|
|
|
 |
teper

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 54 Dołączył: 17 Sie 2013 Posty: 790 Skąd: Pacew
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:13
|
|
|
zapytam |
_________________ If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:16
|
|
|
petermajster napisał/a: | Jak szykowałeś do chromu to od razu użyłeś papieru ściernego?? | wcale nie użyłem papieru ściernego. Pasta polerska i bawełna. Sęk w tym, że nie zauważyłem kompletnie ani śladu warstwy lakieru. Nic. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
vaaks


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2579 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:23
|
|
|
W DS 650 na obudowach przełączników miałem clarr. W 1100 nie ma go. A lakier z lag zdejmowałem środkiem do usuwania farb i lakierów za kilkanaście zetów. Występuje w postaci żelu, po nałożeniu na element powłoka po chwili marszczy się i wystarczy ją zmyć wodą. Jeżeli na lagach są tzw. wżery usuwam je czyścikiem do lutowania. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:28
|
|
|
witek1965 napisał/a: | wcale nie użyłem papieru ściernego. Pasta polerska i bawełna. |
Bo nie miałeś lakieru.
Dziwne, na jednych jest a na innych nie ma.
Gdybym nie zabrał się od dupy strony lub nie miał lakieru też bym tylko wypolerował i by było git a tak to sobie narobiłem roboty |
_________________  |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:34
|
|
|
Karolus
ja bym sie na ta budzetowa gumke tak nie boczyl - moze zapewnic wodoodpornosc, a i te przelaczniki po 4 zyle tez troche zamaskuja... Sorry - dla mnie to element z 'innej bajki', zupelnie ne komponujacy sie ( stylem) z motocyklem - cos jak detal wyjety z taniej lampki na biurko. To samo zreszta tyczy sie przedstawionych przelacznikow z firmy z Piaseczna.Myslalem, ze taki tuning odszedl juz do przeszlosci... Ale to tylko moja opinia, byc moze odosobniona. Natomiast koncepcja wykorzystania miejsca w oryginalnej obudowie jak najbardziej sluszna. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
petermajster

Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51 Dołączył: 04 Lis 2010 Posty: 706 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:37
|
|
|
F.I.P. Berek napisał/a: | Myslalem, ze taki tuning odszedl juz do przeszlosci |
Masz jakieś lepsze rozwiązanie na dodatkowe przełączniki poza przełącznikiem Kluska?? |
_________________  |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-03-02, 21:44
|
|
|
Petermajster
za gruby papier do usuniecia lakieru i za duzo zmian gradacji. Rzeczywiscie nadales sobie roboty - przy alu, zwlaszcza takim jak na obudowach przelacznikow juz po gradacji okolo 200 mozna przejsc na filc . Przy polerowaniu lag uzylem 150 tki do usuniecia lakieru, 240 do zatarcia rys po 150 tce i polerka...
[ Dodano: 2014-03-02, 21:48 ]
Czy mam lepsze rozwiazanie na przelaczniki? Nie wiem bo nie szukalem ... Idea umiejscowienia jest ok i u Karolusa i ta z Piaseczna, ale same przelaczniki dla mnie nie do przyjecia...
[ Dodano: 2014-03-02, 22:02 ]
Podlaczajac niedawno dodatkowe diodowe oswietlenie tak 'na szybko' zalozylem wodoodporny wylacznik z Louisa http://www.louis.de/_3008...tnr_gr=10032904
dosyc gowniany ale to tymczasowe rozwiazanie ( i wprawdzie pisze, ze na kiere 22mm, ale na calowke tez wszedl). Zastanawialem sie czy nie wywalic przycisku flesza na rzecz wylacznika dodatkowych swiatel, bo miganie raczej mi nie jest potrzebne, a na kierze tez nie lubie jak jest wersja 'kierowca bombowca' (czyli napieprzone wszystkiego...). Ale to jeszcze otwarty temat - planuje troche zmian ,to po nich pewne sprawy sie wyjasnia. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-03, 14:17
|
|
|
takie samo gówno kupiłem w motoakcesoriach. Musiałem zmienić śrubkę, bo na calowej nie łapała. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2014-03-03, 14:24
|
|
|
- ja tez zmienialem srubke. Gowno , ale dziala ? |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2014-03-03, 16:50
|
|
|
działa, ale cholernie mnie drażni, bo jest paskudne |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
metro

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 405 Skąd: Halinów
|
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2014-03-03, 17:10
|
|
|
metro, ojej |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
|