YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Włacznik Lightbar i podświetlenia kierunków
Autor Wiadomość
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-02, 19:31   

petermajster, wersja USA czy europejska ?

[ Dodano: 2014-03-02, 19:31 ]
odnośnie tego lakieru
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Karolus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 25
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2014-03-02, 19:36   

Szczerze laickim ale troszkę mającym pojęcie zdaniem odpowiem, że u mnie na 99% jest polerowane aluminium bez klaru.

Wnioskuję po tym, że piłując pilnikiem widziałbym odchodzący chrom czy klar.
Za brzydka powierzchnia na chrom, rysę co zrobiłem to nie w klarze i na krawędzi piłowania też nie widać klaru.

Więc mogę potwierdzić że polerowane aluminium.

A ten kondon "budżetowy" raczej mi nie podchodzi, w ogóle nie lubię gumek :D
Wolę wymienić przełączniki niż gumkę założyć ;)
_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...
 
 
metro 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 405
Skąd: Halinów
Wysłany: 2014-03-02, 19:45   

witek1965 napisał/a:
petermajster, wersja USA czy europejska ?

[ Dodano: 2014-03-02, 19:31 ]
odnośnie tego lakieru


Petermajster ma wersję USA.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-02, 19:50   

ja też. Więc jak to jest z tym klarem ? U mnie ie było na 100% podobnie jak na klamkach czy reszcie. Jedynie pompa hamulcowa pomalowana jakimś badziewiem.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Karolus 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2004
Wiek: 46
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 25
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2014-03-02, 19:53   

U mnie pompa w chromie tylko górne wieko. Klamki i reszta jak pisałem - jak dla mnie polerowane aluminium.
_________________
Gdy uporasz się z problemem napisz o tym. Ci, którzy Tobie pomogli będą mieć satysfakcję. Ci, których spotka podobny problem, będą mieć gotową odpowiedź...
 
 
metro 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 405
Skąd: Halinów
Wysłany: 2014-03-02, 19:58   

A co do tych wyłaczników o których pisał petermajster - porównywałem je z tymi co robi Klusek:
http://www.vbike.eu/photogallery.php?photo_id=62
Te od Kluska są na pewno solidniejsze i podobno wodoodporne, ale maja dwie wady - kosztują 300 zł i jak dla mnie mają za duże gabaryty.
Z kolei te z linku petermajstra są ciut przymałe. No i nie wiadomo jak będzie z wytrzymałością. Ale za to można je użyć jako obejmy pompy hamulca i wtedy sie dość ładnie komponują z całością.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-02, 20:08   

teper, skoro to Twój znajomy, to zapytaj jak by widział opcję z jednym, ale większym przełącznikiem. Wersja przykręcana do pompy hamulcowej.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 706
Skąd: W-wa
Wysłany: 2014-03-02, 20:42   

witek1965 napisał/a:
petermajster, wersja USA czy europejska ?

[ Dodano: 2014-03-02, 19:31 ]
odnośnie tego lakieru


Wersja USA.

Jak szykowałeś do chromu to od razu użyłeś papieru ściernego??
Jeśli tak to mogłeś lakieru nie zauważyć.

Moje przygotowania wyglądały tak:
1. Kąpiel w płynie hamulcowym.
( całkiem nie potrzebnie i cały lakier i tak nie zszedł więc musiałem zeszlifować go grubym papierem.)
2. Papier 80
3. papier 200
4. papier 800
5. papier 1200-1500 ( nie pamiętam )
6. polerowanie

witek1965 napisał/a:
teper, skoro to Twój znajomy, to zapytaj jak by widział opcję z jednym, ale większym przełącznikiem. Wersja przykręcana do pompy hamulcowej.

Ciekawy pomysł, godny rozważenia.
_________________
 
 
teper 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2013
Wiek: 54
Dołączył: 17 Sie 2013
Posty: 790
Skąd: Pacew
Wysłany: 2014-03-02, 21:13   

zapytam ;d
_________________
If you want to be happy
for a day, drink
If you want to be happy
for a year, marry
If you want to be happy
for a lifetime, ride a motorcycle
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-02, 21:16   

petermajster napisał/a:
Jak szykowałeś do chromu to od razu użyłeś papieru ściernego??
wcale nie użyłem papieru ściernego. Pasta polerska i bawełna. Sęk w tym, że nie zauważyłem kompletnie ani śladu warstwy lakieru. Nic.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 75
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2579
Skąd: PWL
Wysłany: 2014-03-02, 21:23   

W DS 650 na obudowach przełączników miałem clarr. W 1100 nie ma go. A lakier z lag zdejmowałem środkiem do usuwania farb i lakierów za kilkanaście zetów. Występuje w postaci żelu, po nałożeniu na element powłoka po chwili marszczy się i wystarczy ją zmyć wodą. Jeżeli na lagach są tzw. wżery usuwam je czyścikiem do lutowania.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym

Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 706
Skąd: W-wa
Wysłany: 2014-03-02, 21:28   

witek1965 napisał/a:
wcale nie użyłem papieru ściernego. Pasta polerska i bawełna.

Bo nie miałeś lakieru.
Dziwne, na jednych jest a na innych nie ma.
Gdybym nie zabrał się od dupy strony lub nie miał lakieru też bym tylko wypolerował i by było git a tak to sobie narobiłem roboty ;D
_________________
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-02, 21:34   

Karolus
ja bym sie na ta budzetowa gumke tak nie boczyl - moze zapewnic wodoodpornosc, a i te przelaczniki po 4 zyle tez troche zamaskuja... Sorry - dla mnie to element z 'innej bajki', zupelnie ne komponujacy sie ( stylem) z motocyklem - cos jak detal wyjety z taniej lampki na biurko. To samo zreszta tyczy sie przedstawionych przelacznikow z firmy z Piaseczna.Myslalem, ze taki tuning odszedl juz do przeszlosci... Ale to tylko moja opinia, byc moze odosobniona. Natomiast koncepcja wykorzystania miejsca w oryginalnej obudowie jak najbardziej sluszna.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
petermajster 


Model: RS1700
Rocznik: 2011
Wiek: 51
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 706
Skąd: W-wa
Wysłany: 2014-03-02, 21:37   

F.I.P. Berek napisał/a:
Myslalem, ze taki tuning odszedl juz do przeszlosci

Masz jakieś lepsze rozwiązanie na dodatkowe przełączniki poza przełącznikiem Kluska??
_________________
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-02, 21:44   

Petermajster
za gruby papier do usuniecia lakieru i za duzo zmian gradacji. Rzeczywiscie nadales sobie roboty - przy alu, zwlaszcza takim jak na obudowach przelacznikow juz po gradacji okolo 200 mozna przejsc na filc . Przy polerowaniu lag uzylem 150 tki do usuniecia lakieru, 240 do zatarcia rys po 150 tce i polerka...

[ Dodano: 2014-03-02, 21:48 ]
Czy mam lepsze rozwiazanie na przelaczniki? Nie wiem bo nie szukalem ... Idea umiejscowienia jest ok i u Karolusa i ta z Piaseczna, ale same przelaczniki dla mnie nie do przyjecia...

[ Dodano: 2014-03-02, 22:02 ]
Podlaczajac niedawno dodatkowe diodowe oswietlenie tak 'na szybko' zalozylem wodoodporny wylacznik z Louisa http://www.louis.de/_3008...tnr_gr=10032904
dosyc gowniany ale to tymczasowe rozwiazanie ( i wprawdzie pisze, ze na kiere 22mm, ale na calowke tez wszedl). Zastanawialem sie czy nie wywalic przycisku flesza na rzecz wylacznika dodatkowych swiatel, bo miganie raczej mi nie jest potrzebne, a na kierze tez nie lubie jak jest wersja 'kierowca bombowca' (czyli napieprzone wszystkiego...). Ale to jeszcze otwarty temat - planuje troche zmian ,to po nich pewne sprawy sie wyjasnia.
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-03, 14:17   

takie samo gówno kupiłem w motoakcesoriach. Musiałem zmienić śrubkę, bo na calowej nie łapała.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
F.I.P. Berek 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 684
Skąd: Chełm
Wysłany: 2014-03-03, 14:24   

;D - ja tez zmienialem srubke. Gowno , ale dziala ?
_________________
jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2014-03-03, 16:50   

działa, ale cholernie mnie drażni, bo jest paskudne ;/
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
metro 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 405
Skąd: Halinów
Wysłany: 2014-03-03, 16:59   

Ja kupilem jeszcze bardziej paskudny włącznik:
http://www.moto-akcesoria...zczelny,p,22027
Miałem kupić ten co i Wy ale potrzebowałem monostabilny
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-03, 17:10   

metro, ojej :shock:
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group