Momenty obrotowe |
Autor |
Wiadomość |
winiar

Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2012-02-05, 01:10 Momenty obrotowe
|
|
|
Czy w tym temacie możemy opisać wszystkie momenty obrotowe tz siłe z jaką możemy i powinniśmy dokręcać śruby podczas naprawy naszych gwiazdek? To będzie miejsce gdzie po przeczytaniu i rozkręceniu danego elementu będziemy wiedzieli, że taki moment należy ustawic na kluczu dynamometrcznym. |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-02-05, 01:21
|
|
|
momenty są podane w Manual Service. Mogę zrobić screena, tylko dobrze byłoby żeby ktoś to przetłumaczył na j.polski |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-06, 11:00
|
|
|
witek1965, zrób tego screena |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów

|
Wysłany: 2013-03-06, 11:41
|
|
|
witek1965 napisał/a: | przetłumaczył na j.polski | Coś mi sie wydaje (wiem, wiem 19 pkt Regulaminu ...) ale w wersji polskiej do DS650 też są podane momenty. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-03-06, 11:46
|
|
|
nie bardzo wiem co wy chcecie przetlumaczyc, przeciez na rysunku kazda sruba ma podana watrosc momentu , chyba nie chcecie tlumaczyc tego co jest narysowane |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-06, 18:05
|
|
|
dokładnie |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-07, 00:00
|
|
|
fazzi napisał/a: |
nie bardzo wiem co wy chcecie przetlumaczyc |
TE tabele
[ Dodano: 2013-03-07, 00:04 ]
OldDiver napisał/a: | ale w wersji polskiej do DS650 też są podane momenty. | chętnie odkupie polska wersję Manual Service do XVS 650, do XVS 1100 zreszta rónież.
OldDiver napisał/a: | Coś mi sie wydaje (wiem, wiem 19 pkt Regulaminu ...) |
masz obawy, że ktoś źle przetłumaczy ?
MOMENTY XVS 1100 4.png
|
 |
Plik ściągnięto 647 raz(y) 57.95 KB |
MOMENTY XVS 1100 3.png
|
 |
Plik ściągnięto 529 raz(y) 70.93 KB |
MOMENTY XVS 1100 2.png
|
 |
Plik ściągnięto 380 raz(y) 48.01 KB |
MOMENTY XVS 1100 1.png
|
 |
Plik ściągnięto 404 raz(y) 78.23 KB |
|
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
winiar

Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2013-03-07, 00:10
|
|
|
klucz dynamometryczny i nich kazdy działa i mam nadzieje ze wie jak to ustawic |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów

|
Wysłany: 2013-03-07, 07:48
|
|
|
winiar napisał/a: | i mam nadzieje ze wie jak to ustawic | I tu ze wstydem przyznam sie że raz taki klucz miałem w reku i miałem wiecej problemów ze zrozumieniem instrukcji do niego niż ze zrozumieniem terorii czarnych dziur.
witek1965, Mam Manuale od XVS650 w wersji angielskiej i polskiej - w PDFie. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
gshort

Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 48 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2013-03-07, 09:17
|
|
|
W przypadku kluczy dynamometrycznych, obsługi, zakupu, teorii dokręcania -śmiało możecie do mnie dzwonić pisać |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2013-03-07, 13:16
|
|
|
dziękuję bardzo |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-07, 14:16
|
|
|
OldDiver napisał/a: | witek1965, Mam Manuale od XVS650 w wersji angielskiej i polskiej - w PDFie. | wyślesz ? czy jak |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów

|
Wysłany: 2013-03-07, 15:04
|
|
|
witek1965, Musze JE odszukać. Bo jak zwykle ulokowałem je gdzieś "po ręką" ale na dzisiaj ... nie wiem gdzie. Ale chyba wersję angielską zdobyłem przez forum . Ale nic, jak odnajde to dam znać. |
_________________ Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć
I … nie jest to nabijanie licznika.
Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing
Kupię trajkę |
|
|
|
 |
Beny


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 50 Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 542 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-03-07, 15:17
|
|
|
OldDiver, Jakbyś znalazł polską to zapodaj proszę. Angielska jest na necie |
_________________ GKP: XVS650 > XVS1300 CU (STRYKER) > BMW R1200GS 😳 |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów

|
|
|
|
 |
arekw711


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2010
Wiek: 55 Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 2173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2013-03-07, 18:59
|
|
|
Cytat: | Czy w tym temacie możemy opisać wszystkie momenty obrotowe tz siłe z jaką możemy i powinniśmy dokręcać śruby podczas naprawy naszych gwiazdek? |
ale jak dla mnie moment obrotowy to chyba nie śruby ale przy jakich obrotach ile silnik ma koni , no chyba że już całkiem jestem crazy , ale zawsze tak było
a dokręcanie śrub to chyba trochę coś innego |
_________________
 |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-03-07, 19:42
|
|
|
Masz arekw711 racje ale wszyscy wiedza ze chodzi o moment dokrecania srub.
Witek1965 dobrze wiesz ze przy kazdym rysunku do wykonania czynnosci do srub sa podane wartosci momentu dokrecania i nie ma potrzeby szukac w innej czesci ksiazki w tabelkach. |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-03-07, 19:52
|
|
|
winiar napisał/a: |
Czy w tym temacie możemy opisać wszystkie momenty obrotowe |
fazzi, inna odpowiedź jak podałem wcześniej nie przyszła mi do głowy. Kolega chce wszystkie, to znaczy, że te skomasowane w tabeli.
Faktem jest, że do każdego rysunku są podane momenty dokręcania oraz opis czynności. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
winiar

Model: MS1900
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 1363 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 2013-03-07, 20:43
|
|
|
Dokładnie o to mi chodziło jak pisałem posta - moment, siłę z jaką nalezy dokręcać śruby i nakrętki. W zasadzie teraz juz mi osobiście nie jest do niczego potrzebne |
_________________ winiar dobre pomysły, dobry smak ... a lepsze motocykle ... to miłość ...
XV 1900 Roadliner S |
|
|
|
 |
OldDiver


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011 Posty: 3127 Skąd: Wrocław/Kiełczów

|
|
|
|
 |
|