Przesunięty przez: Lokis 2009-07-08, 07:37 |
montaż daszka |
Autor |
Wiadomość |
pan_wiewiorka


Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Paź 2008 Posty: 2735 Skąd: we mnie moc?
|
Wysłany: 2009-07-27, 12:11
|
|
|
A na chuj ten daszek? |
_________________ Zabijcie wszystkich. Bóg rozpozna swoich.
 |
|
|
|
 |
shipp


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2009-07-27, 12:14
|
|
|
Oooo właśnie! Żarówka postojowa. Odkręciłem lampę żeby zobaczyc jaką mam żarówkę a tu co!? Postojówka nie podłączona! Kabelki wiszą sobie luźno. Może dlatego, że w Silverado po przekręceniu kluczyka włączaja się światła mijania i postojówki niepotrzebne..? Tylko to przychodzi mi do głowy, bo nawet nie mam włącznika świateł przy kierze. |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-07-27, 14:00
|
|
|
w wersji USA to jest prawdopodobne
[ Dodano: 2009-07-27, 14:01 ]
pan_wiewiorka napisał/a: | A na chuj ten daszek? |
Bo tak. A na chuj inne gadżety? Lightbary mają daszki. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Lokis


Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55 Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 3451 Skąd: JANKES-BOROWIANY
|
Wysłany: 2009-07-27, 15:23
|
|
|
pan_wiewiorka napisał/a: | A na chuj ten daszek? |
Ja ma żeby mi deszczyk na lampki nie padał. |
_________________
Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności
Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas
dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 |
|
|
|
 |
pajakbielsko


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 111 Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 1364 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
Etek


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2011
Wiek: 49 Dołączył: 24 Cze 2009 Posty: 509 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-07-28, 20:06
|
|
|
pajakbielsko napisał/a: | bo są pikne |
nooo prawie pikne |
_________________
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2009-08-04, 00:01
|
|
|
No daszek dotarł do mnie i jest zamontowany. Nie było konieczności podklejania. Siedzi tak ciasno, że ledwo wcisnąłem ten metalowy pierścień na miejsce i skręciłem z resztą lampy. Dla ułatwienia innym forumowiczom teraz i w przyszłości kilka fotek i prę słów opisu.
Stawiamy motocykl prosto przed ścianą o odległości np. 3 m od niej, zapalamy światła mijania i rysujemy kreska linie padania światła (wskazana druga osoba)
Wkład lampy wykręcamy z obudowy odkręcając dwie śruby z boku lampy przy pomocy śrubokrętu krzyżakowego
następnie wypinamy kostkę od żarówki H4 i żarówkę pozycyjną i rozkręcamy wkład lampy na pojedyncze części, tj. wykręcamy dwie śruby wraz z sprężynami służące do regulacji światła oraz wyjmujemy sprężynę dociskową (brak fotografii, ale każdy to zobaczy po wyjęciu lampy). Następnie odkręcamy trzy śrubki łączące pierścień 1 z pieścieniem 3 pomiędzy którymi jest klosz lampy 2
lampa po wyjęciu i rozkręceniu na części pierwsze
golusieńki wkład lampy bez pierścieni 3 i 4 leżący na pierścieniu 2. Wkładamy daszek na krawędź klosza lampy (dobrze jest odmierzyć sobie miejsca położenia krawędzi daszka, tak aby daszek był na środku
lampa z włożonym daszkiem
lampa z daszkiem i pierścieniami gotowymi do skręcenia. Wciskamy pierścień nr 3 i skręcamy śrubkami z pierścieniem nr 2, a następnie skręcamy z pierścieniem nr 1 wkręcając śruby ze sprężynami do regulacji światła oraz wkładając sprężynę dociskową na swoje miejsce.
skręcona lampa gotowa do włożenia do obudowy i przykręcenia.
Po założeniu lampy ponownie ustawiamy motocykl prosto, zapalamy światło mijania i korygujemy ustawienie światła to takiego jak było. Tą czynność można również wykonać na stacji diagnostycznej. Wtedy mamy pewność, że światełko będzie ustawione dobrze.
Życzę powodzenia. Czas montażu bez regulacji światła i pośpiechu ok. 30 minut od wykręcenia pierwszej śrubki do wkręcenia ostatniej, jeśli zapamiętamy dobrze jak była ułożona sprężyna dociskowa. Ja się z nią już raz nakombinowałem jak koń pod górkę. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
bodi


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 239 Skąd: Dragoni Wrocław
|
Wysłany: 2011-10-09, 12:24
|
|
|
Ja też planuję założenie daszka. Mam VStar 1100 Silverado i niestety lampa nie ma śrub do rozkręcenia
Są w przedniej części trochę poniżej środka lampy, po obu bokach śrubki do regulacji wysokości światła.
Czy ktoś powie jak rozkręcić lampę w VStarze 1100 Classic 2006?
Aż się boję co będzie jak mi poleci żarówka...
pozdrawiam |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-10-09, 12:27
|
|
|
bodiniusz napisał/a: | Aż się boję co będzie jak mi poleci żarówka... |
że co ? po bokach lampy na ringu sa dwie śrubki - odkręcasz, zdejmujesz ring i masz wszystko na wierzchu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Dzarko


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 50 Dołączył: 08 Cze 2012 Posty: 642 Skąd: WA-rszawa
|
Wysłany: 2013-01-10, 11:10
|
|
|
Dzięki za foty. Kupiłem daszek, wsadziłem go pod obręcz dużą chromowaną i się wpieniałem co to za badziew, że mi daszek do środka wpada ;-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
|