 |
Motocykl który długo stał nieużywany |
Autor |
Wiadomość |
nevon

Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 67 Skąd: Wawa
|
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-04-21, 13:30
|
|
|
nevon, wymień te śrubki i po kłopocie. Teraz kłopot z nakrętka, potem będzie z kluczem itd. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
nevon

Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 67 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2012-04-21, 19:06
|
|
|
nie bardzo da się zmienić
przegwintować bardziej.
Jutro skocze na moto bajzer i może znajdę owe nakrętki w dobrej cenie. |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-04-21, 21:55
|
|
|
przegwintuj i po kłopocie ... |
|
|
|
 |
nevon

Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 67 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2012-05-09, 21:10
|
|
|
nie będę klepał nowego tematu.
Zastanawiam mnie odpalanie, jak go kupiłem łapał za ok 2gim-3cim przekręceniem na ssaniu.
Pojeździłem wymieniłem olej, świece - łał raz zakręca i pracuje, jak stoi na słońcu ssanie niepotrzebne.
Później trafił do mechanika, ten wyczyściła gaźniki, wymienił krućce, wyregulował zawory i synchro gaźników.
Odebrałem go i bardzo długo się rozgrzewał odpalał za 2gim-4rtym.
Jak się dobrze (ok 10 min jazdy) nie rozgrzał na światłach bez ssania potrafił zgasnąć, przy czym bez gazu fajnie powoli sobie kręcił.
Poczułem także znaczny wzrost mocy.
Mechanik mówił że w gaźnikach syf był niesamowity.
Po trasie odpala za 3-4trym, jak stał w cieniu i po deszczu nieco więcej, z ssania mogę go zdjąć po ok 3-5min ale obroty bez gazu ma większe.
Moc chyba tak samo, ładnie śmiga.
Oco mu chodzi? już bym zasyfił gaźniki? dodam że filtr powietrza także był wymieniany.
Jakoś przerażająco źle nie jest ale wiem doskonale że lepiej może odpalać.
BTW po wymianie klocków hamulcowych (słabo hamował) okazało się że tarcza hamulcowa jest krzywa/wyżłobiona i poszła do wymiany
Łożyska główki ramy są jeszcze oky.
Tu zastanawia mnie przyczyna, oberwał czymś ciężkim w tarczę? |
|
|
|
 |
Pirania_LM


Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 1742 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-05-10, 09:58
|
|
|
Niczym nie oberwał. Wystarczy w trakcie jazdy, gdy tarcze są gorące, wjechać w kałużę wody i masz efekty. |
_________________ Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|