YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Motocykl który długo stał nieużywany
Autor Wiadomość
nevon 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 67
Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-04-21, 12:35   

witek1965, teraz mam założone naprawdę koszmarne kierunki, kupiłem nowe na allegro ale sa z gwintem calowym: http://allegro.pl/biale-k...2192870186.html
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-04-21, 13:30   

nevon, wymień te śrubki i po kłopocie. Teraz kłopot z nakrętka, potem będzie z kluczem itd.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
nevon 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 67
Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-04-21, 19:06   

nie bardzo da się zmienić ;)


przegwintować bardziej.
Jutro skocze na moto bajzer i może znajdę owe nakrętki w dobrej cenie.
 
 
artek 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 4437
Skąd: Jarosław
Wysłany: 2012-04-21, 21:55   

przegwintuj i po kłopocie ...
 
 
nevon 


Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 67
Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-05-09, 21:10   

nie będę klepał nowego tematu.

Zastanawiam mnie odpalanie, jak go kupiłem łapał za ok 2gim-3cim przekręceniem na ssaniu.
Pojeździłem wymieniłem olej, świece - łał raz zakręca i pracuje, jak stoi na słońcu ssanie niepotrzebne.

Później trafił do mechanika, ten wyczyściła gaźniki, wymienił krućce, wyregulował zawory i synchro gaźników.

Odebrałem go i bardzo długo się rozgrzewał odpalał za 2gim-4rtym.
Jak się dobrze (ok 10 min jazdy) nie rozgrzał na światłach bez ssania potrafił zgasnąć, przy czym bez gazu fajnie powoli sobie kręcił.
Poczułem także znaczny wzrost mocy.
Mechanik mówił że w gaźnikach syf był niesamowity.

Po trasie odpala za 3-4trym, jak stał w cieniu i po deszczu nieco więcej, z ssania mogę go zdjąć po ok 3-5min ale obroty bez gazu ma większe.
Moc chyba tak samo, ładnie śmiga.

Oco mu chodzi? już bym zasyfił gaźniki? dodam że filtr powietrza także był wymieniany.
Jakoś przerażająco źle nie jest ale wiem doskonale że lepiej może odpalać.


BTW po wymianie klocków hamulcowych (słabo hamował) okazało się że tarcza hamulcowa jest krzywa/wyżłobiona i poszła do wymiany :/
Łożyska główki ramy są jeszcze oky.
Tu zastanawia mnie przyczyna, oberwał czymś ciężkim w tarczę?
 
 
Pirania_LM 



Model: RS1600
Rocznik: 2003
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 1742
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-05-10, 09:58   

Niczym nie oberwał. Wystarczy w trakcie jazdy, gdy tarcze są gorące, wjechać w kałużę wody i masz efekty.
_________________
Sprawa wygląda jasno, Zielonogórzanie trzymają to miasto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group