| PADA KONSOLA - BRAK WSKAZAŃ | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | FhissT   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 38
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 283
 Skąd: podlasie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-20, 16:47   PADA KONSOLA - BRAK WSKAZAŃ |   
 |  
               | 
 |  
               | Dosłownie na pare km po wymianie opon (Duro rulezz!) padła mi konsola i przy okazji światło stop i kierunkowskazy. Nie wydaje mi się że mechanior przy odkręcaniu kół mógł coś pochrzanić, bo co ma piernik do wiatraka... 
 Wymieniłem bezpiecznik bo się sfajczył, wszystko było OK! ale po ok 2 km jazdy znowu padł. Szukałem po instalacji zwarć ale doopa nic nie znalazłem (mogłem coś przeoczyć).
 Czy mógł paść jakiś moduł/układ elektryczny odpowiadający za konsolę czy raczej będą to jakieś styki do masy gdzieś w kablach?
 
 Jedyny plus to taki że przebieg mi nie rośnie, ale tak nie jeżdżę bo z chwilą kiedy pada mi konsola zaczyna walić w kominy takimi wybuchami że szok!
 Na co dzień też pierdzi ale nie aż tak... Nie wiem czy może to mieć jakikolwiek związek...
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-11-07, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-20, 17:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też tak miałem, tyle że bez walenia w kominy. Przyczyną była przetarta izolacja na przewodzie do lampy stopu i zwarcie do masy. Rada: multimetr ustawić na sygnał dźwiękowy, jedną końcówkę solidnie przypiąć do masy, a drugą badać każdy obwód po odłączeniu od odbiornika i szukać zwarcia. |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gshort   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 48
 Dołączył: 21 Sie 2009
 Posty: 595
 Skąd: Bielawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-20, 17:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | skoro padł bezpiecznik, to masz gdzież zwarcie, szukaj zwarcia!!! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-20, 18:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | to od czego. Nie ma ich za wiele, więc krąg poszukiwań jakby się zawęzi, chyba, że to główny, to dooopa 	  | gshort napisał/a: |  	  | skoro padł bezpiecznik | 
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FhissT   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 38
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 283
 Skąd: podlasie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-20, 21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | bezpiecznik fajczący się to SIGNAL. a tak przy okazji to gdzies wyczytałem że główny powinien byc pod siedzeniem ale za nic nie dam rady go znaleźć...   
 [ Dodano: 2011-09-21, 14:42 ]
 problem lezy gdzies na linii lewego kierunku. wsadziłem mocniejszy bepiecznik i gdy wrzucam lewy kierunek na konsoli mam dyskoteke...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gshort   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 48
 Dołączył: 21 Sie 2009
 Posty: 595
 Skąd: Bielawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 16:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak dyskoteka to może być brak masy i obwód zamyka się przez żarówki!!!! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 17:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zrób sobie na grubym przewodzie masę z aku gdzieś do ramy, dodatkowo posprawdzaj czy nie ma gdzieś przebicia do masy. |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 17:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | a czy wtedy będzie palił bezpiecznik ? 	  | gshort napisał/a: |  	  | jak dyskoteka to może być brak masy | 
   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gshort   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 48
 Dołączył: 21 Sie 2009
 Posty: 595
 Skąd: Bielawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 19:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965, brak masy to przy dyskotece ... 
 
  	  | FhissT napisał/a: |  	  | wsadziłem mocniejszy bepiecznik i gdy wrzucam lewy kierunek na konsoli mam dyskoteke... | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 19:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | gshort,  no zgoda. Tylko oprócz tego musi być gdzieś przebicie w wiązce, bo inaczej skąd. Szukałbym w wiązce licznika. Zresztą Vaaks napisał krótko, acz treściwie. Omomierz, najlepiej sygnałowy, i po kolei- pin w kostce i masa, pin i masa, aż do skutku. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gshort   
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 48
 Dołączył: 21 Sie 2009
 Posty: 595
 Skąd: Bielawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965, ja nie kwestionuje tego że może być gdzieś zwarcie, bo pewnie jest!   
 sposób Vaaksa jest prosty ale skuteczny
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-09-21, 19:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | toż przyznałem, że masz rację  reszta postu to już cześć dalsza poza "sporem"   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FhissT   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2005
 Wiek: 38
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 283
 Skąd: podlasie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-13, 16:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | winna okazała się żarówka którą dostałem w gratisie razem z białymi kloszami kierunkowskazów. i po to rozbierałem prawie całego draga do gołej elektryki... byłoby łatwiej znaleźć żeby ten problem wystąpił od razu po wymianie a nie po ponad 3 tygodniach jeżdżenia...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |