PADA KONSOLA - BRAK WSKAZAŃ |
Autor |
Wiadomość |
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-09-20, 17:47 PADA KONSOLA - BRAK WSKAZAŃ
|
|
|
Dosłownie na pare km po wymianie opon (Duro rulezz!) padła mi konsola i przy okazji światło stop i kierunkowskazy. Nie wydaje mi się że mechanior przy odkręcaniu kół mógł coś pochrzanić, bo co ma piernik do wiatraka...
Wymieniłem bezpiecznik bo się sfajczył, wszystko było OK! ale po ok 2 km jazdy znowu padł. Szukałem po instalacji zwarć ale doopa nic nie znalazłem (mogłem coś przeoczyć).
Czy mógł paść jakiś moduł/układ elektryczny odpowiadający za konsolę czy raczej będą to jakieś styki do masy gdzieś w kablach?
Jedyny plus to taki że przebieg mi nie rośnie, ale tak nie jeżdżę bo z chwilą kiedy pada mi konsola zaczyna walić w kominy takimi wybuchami że szok!
Na co dzień też pierdzi ale nie aż tak... Nie wiem czy może to mieć jakikolwiek związek... |
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-11-07, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2568 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2011-09-20, 18:29
|
|
|
Też tak miałem, tyle że bez walenia w kominy. Przyczyną była przetarta izolacja na przewodzie do lampy stopu i zwarcie do masy. Rada: multimetr ustawić na sygnał dźwiękowy, jedną końcówkę solidnie przypiąć do masy, a drugą badać każdy obwód po odłączeniu od odbiornika i szukać zwarcia. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
gshort
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2011-09-20, 18:31
|
|
|
skoro padł bezpiecznik, to masz gdzież zwarcie, szukaj zwarcia!!! |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-09-20, 19:46
|
|
|
gshort napisał/a: | skoro padł bezpiecznik | to od czego. Nie ma ich za wiele, więc krąg poszukiwań jakby się zawęzi, chyba, że to główny, to dooopa |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-09-20, 22:43
|
|
|
bezpiecznik fajczący się to SIGNAL. a tak przy okazji to gdzies wyczytałem że główny powinien byc pod siedzeniem ale za nic nie dam rady go znaleźć...
[ Dodano: 2011-09-21, 14:42 ]
problem lezy gdzies na linii lewego kierunku. wsadziłem mocniejszy bepiecznik i gdy wrzucam lewy kierunek na konsoli mam dyskoteke... |
|
|
|
|
gshort
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2011-09-21, 17:41
|
|
|
jak dyskoteka to może być brak masy i obwód zamyka się przez żarówki!!!! |
|
|
|
|
Robrob
Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1708 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2011-09-21, 18:32
|
|
|
Zrób sobie na grubym przewodzie masę z aku gdzieś do ramy, dodatkowo posprawdzaj czy nie ma gdzieś przebicia do masy. |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-09-21, 18:38
|
|
|
gshort napisał/a: | jak dyskoteka to może być brak masy | a czy wtedy będzie palił bezpiecznik ? |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
gshort
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2011-09-21, 20:05
|
|
|
witek1965, brak masy to przy dyskotece ...
FhissT napisał/a: | wsadziłem mocniejszy bepiecznik i gdy wrzucam lewy kierunek na konsoli mam dyskoteke... |
|
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-09-21, 20:09
|
|
|
gshort, no zgoda. Tylko oprócz tego musi być gdzieś przebicie w wiązce, bo inaczej skąd. Szukałbym w wiązce licznika. Zresztą Vaaks napisał krótko, acz treściwie. Omomierz, najlepiej sygnałowy, i po kolei- pin w kostce i masa, pin i masa, aż do skutku. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
gshort
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47 Dołączył: 21 Sie 2009 Posty: 595 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 2011-09-21, 20:37
|
|
|
witek1965, ja nie kwestionuje tego że może być gdzieś zwarcie, bo pewnie jest!
sposób Vaaksa jest prosty ale skuteczny |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2011-09-21, 20:39
|
|
|
toż przyznałem, że masz rację reszta postu to już cześć dalsza poza "sporem" |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
FhissT
Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2011-10-13, 17:38
|
|
|
winna okazała się żarówka którą dostałem w gratisie razem z białymi kloszami kierunkowskazów. i po to rozbierałem prawie całego draga do gołej elektryki...
byłoby łatwiej znaleźć żeby ten problem wystąpił od razu po wymianie a nie po ponad 3 tygodniach jeżdżenia... |
|
|
|
|
|