YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PADA KONSOLA - BRAK WSKAZAŃ
Autor Wiadomość
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-09-20, 17:47   PADA KONSOLA - BRAK WSKAZAŃ

Dosłownie na pare km po wymianie opon (Duro rulezz!) padła mi konsola i przy okazji światło stop i kierunkowskazy. Nie wydaje mi się że mechanior przy odkręcaniu kół mógł coś pochrzanić, bo co ma piernik do wiatraka...

Wymieniłem bezpiecznik bo się sfajczył, wszystko było OK! ale po ok 2 km jazdy znowu padł. Szukałem po instalacji zwarć ale doopa nic nie znalazłem (mogłem coś przeoczyć).
Czy mógł paść jakiś moduł/układ elektryczny odpowiadający za konsolę czy raczej będą to jakieś styki do masy gdzieś w kablach?

Jedyny plus to taki że przebieg mi nie rośnie, ale tak nie jeżdżę bo z chwilą kiedy pada mi konsola zaczyna walić w kominy takimi wybuchami że szok!
Na co dzień też pierdzi ale nie aż tak... Nie wiem czy może to mieć jakikolwiek związek...
Ostatnio zmieniony przez vaaks 2011-11-07, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2568
Skąd: PWL
Wysłany: 2011-09-20, 18:29   

Też tak miałem, tyle że bez walenia w kominy. Przyczyną była przetarta izolacja na przewodzie do lampy stopu i zwarcie do masy. Rada: multimetr ustawić na sygnał dźwiękowy, jedną końcówkę solidnie przypiąć do masy, a drugą badać każdy obwód po odłączeniu od odbiornika i szukać zwarcia.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2011-09-20, 18:31   

skoro padł bezpiecznik, to masz gdzież zwarcie, szukaj zwarcia!!!
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-09-20, 19:46   

gshort napisał/a:
skoro padł bezpiecznik
to od czego. Nie ma ich za wiele, więc krąg poszukiwań jakby się zawęzi, chyba, że to główny, to dooopa
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-09-20, 22:43   

bezpiecznik fajczący się to SIGNAL. a tak przy okazji to gdzies wyczytałem że główny powinien byc pod siedzeniem ale za nic nie dam rady go znaleźć... :poddajesie:

[ Dodano: 2011-09-21, 14:42 ]
problem lezy gdzies na linii lewego kierunku. wsadziłem mocniejszy bepiecznik i gdy wrzucam lewy kierunek na konsoli mam dyskoteke...
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2011-09-21, 17:41   

jak dyskoteka to może być brak masy i obwód zamyka się przez żarówki!!!!
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1708
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2011-09-21, 18:32   

Zrób sobie na grubym przewodzie masę z aku gdzieś do ramy, dodatkowo posprawdzaj czy nie ma gdzieś przebicia do masy.
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-09-21, 18:38   

gshort napisał/a:
jak dyskoteka to może być brak masy
a czy wtedy będzie palił bezpiecznik ? :nie_wiem:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2011-09-21, 20:05   

witek1965, brak masy to przy dyskotece ...

FhissT napisał/a:
wsadziłem mocniejszy bepiecznik i gdy wrzucam lewy kierunek na konsoli mam dyskoteke...
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-09-21, 20:09   

gshort, no zgoda. Tylko oprócz tego musi być gdzieś przebicie w wiązce, bo inaczej skąd. Szukałbym w wiązce licznika. Zresztą Vaaks napisał krótko, acz treściwie. Omomierz, najlepiej sygnałowy, i po kolei- pin w kostce i masa, pin i masa, aż do skutku.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
gshort 


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 47
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 595
Skąd: Bielawa
Wysłany: 2011-09-21, 20:37   

witek1965, ja nie kwestionuje tego że może być gdzieś zwarcie, bo pewnie jest! !

sposób Vaaksa jest prosty ale skuteczny !
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2011-09-21, 20:39   

toż przyznałem, że masz rację
Cytat:
gshort, no zgoda
reszta postu to już cześć dalsza poza "sporem" ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
FhissT 



Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 37
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 283
Skąd: podlasie
Wysłany: 2011-10-13, 17:38   

winna okazała się żarówka którą dostałem w gratisie razem z białymi kloszami kierunkowskazów. i po to rozbierałem prawie całego draga do gołej elektryki...
byłoby łatwiej znaleźć żeby ten problem wystąpił od razu po wymianie a nie po ponad 3 tygodniach jeżdżenia...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group