Demontaż plastykowej osłony stacyjki |
Autor |
Wiadomość |
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-10-05, 17:56 Demontaż plastykowej osłony stacyjki
|
|
|
Czy ktoś to demontował i jak? Trzeba zdjąć zbiornik paliwa? |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
1janbo
Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 4816 Skąd: Poznań, no wiadomo
|
Wysłany: 2010-10-05, 18:02
|
|
|
Zmartwię Cię. Zbiornik trzeba zdjąć. Nie ma innej opcji.
Obudowa jest na zatrzaskach, trzeba uważać, żeby nie połamać "nosków". Najlepiej to robić w ogrzewanym garażu, żeby plastik nie był zmarznięty. |
_________________
Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".
___________________
WOLNOŚĆ!!!
|
|
|
|
|
vaaks
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74 Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 2569 Skąd: PWL
|
Wysłany: 2010-10-05, 18:16
|
|
|
Dzięki. Jutro sie zabieram do tego, mam tam ukryty przekaźnik lightbarów i cóś mi nie świecą. |
_________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650 |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2010-10-05, 18:52
|
|
|
Kilka dni temu przeciągałem przewód od ako do lightbarów pod bakiem oraz osłoną i wystarczyło rozpiąć tylko górę osłony. Nie wiem jak "głęboko" masz schowany przekaźnik , jeżeli bliżej kiery to pewnie wystarczy rozpiąć górny zatrzask który wciskasz płaskim śrubokrętem i rozsunąć osłonę na boki. Docelowo proponowałbym przeniesienie przekazników do lampy ( ja mam w lampie 3 szt i dokładam czwarty , mieszczą się bez problemu ) |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-10-05, 19:31
|
|
|
illusion napisał/a: | wystarczyło rozpiąć tylko górę osłony. |
Ja też próbowałem rozpiąć tylko górę no i niestety pękł mi zaczep. Muszę teraz nowe osłony kupić. Najlepiej zdjąć:
1.Tylnie siedzenie
2. Przednie siedzenie.
3. Bak.
4. Odkręcić śruby z tch plastikowych osłon.Znajdują się pod główką ramy. Po jednej na obudowę, klucz fi 10. albo fi8. Zdjąć gumki podtrzymujące bak z przodu.(po 1 na stronię)
5. Odpiąć obudowę z zaczepu u góry przy kierownicy.
6. Montarz w odwrotnej kolejności. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
shipp
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57 Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 2411 Skąd: Kwatera Główna
|
Wysłany: 2010-10-05, 19:45
|
|
|
To taki badziew że pęka, mi też polecial zaczep a i już w niejednym Dragu widzialem , że mają pourywane |
_________________ I tak zawsze... no zawsze... |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-10-05, 20:06
|
|
|
Tak jak Dawid oczywiście bez konieczności odkręcania siedzeń, ale jak ktoś woli tak to niema sprawy. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-10-05, 20:09
|
|
|
JARO
To jak Zdejmiesz Bak bez zdejmowania siedzeń?????? |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-10-05, 21:22
|
|
|
Normalnie wiele razy tak robiłem i nie wyobrażam sobie tego inaczej. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Arcon
Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2010-10-05, 21:57
|
|
|
Może w 1100 jest inaczej? Ja też zdejmowałem i zakładałem bak bez ruszania kanapy. |
|
|
|
|
jaro
Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3767 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2010-10-05, 22:05
|
|
|
Przepraszam a Vaaks to niby, czym jeździ 1100 czy 650 ? , to, po co się wypowiadać ? . |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-10-05, 22:18
|
|
|
Sorki ja pisałem jak to zdjąć w 1100.
Można dopisać do tematu. Demontaż plastykowej osłony stacyjki do 650 i 1100. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2010-10-06, 01:33
|
|
|
Nie przyglądałem się jak to jest w 1100, ale jeżeli tak jest jak pisze Dawid Z., to jest to absurdalne. Dzisiaj demontowałem bak i tą słone, o której pisze Vaaks, z tym, że lewa, żeby przepchnąć linkę prędkościomierza. 20 minut cała operacja i moto gotowe do jazdy. Dwie śruby od baku, dwie kostki od zegara, jedna śruba od osłony. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
Dawid Z.
Model: SYMPATYK
Wiek: 44 Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 1772 Skąd: Przemyśl,Anglia.
|
Wysłany: 2010-10-06, 17:08
|
|
|
Cytat: | jeżeli tak jest jak pisze Dawid Z., to jest to absurdalne. |
Tak jest jak podpinałem obrotomierz to musiałem się tam dostać. |
_________________ Dawid Z. |
|
|
|
|
Clinton
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 345 Skąd: Dragoni-Wrocław
|
Wysłany: 2010-10-07, 08:58
|
|
|
Zgadza się jest tak jak pisze Dawid. Wczoraj robiłem to samo w mojej 1100 custom. Niestety miałem już pęknięty zaczep Poza tym w 1100 nie ma linki od prędkościomierz a jest tylko jedna kostka do wypięcia pod siedzeniem i przy okazji kasuje się licznik dziennego przebiegu. |
_________________ Pozdrawiam Clinton |
|
|
|
|
piwu
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010 Posty: 396 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: 2010-10-07, 22:35
|
|
|
Niestety w 1100 bardzo łatwo połamać osłonę stacyjki... mi się udało zachować ją w całości, ale rozbierałem jak na dworze było około 20 stopni, żeby zapewnić odpowiednią plastyczność materiału. Efekt taki, że pod bakiem jest delikatny ślad od śrubokręta, ale zaczepy są całe i na zewnątrz czyściutko |
|
|
|
|
|