YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż plastykowej osłony stacyjki
Autor Wiadomość
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2569
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-10-05, 17:56   Demontaż plastykowej osłony stacyjki

Czy ktoś to demontował i jak? Trzeba zdjąć zbiornik paliwa?
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
1janbo 



Model: XV 1700 Warrior
Rocznik: 2002
Wiek: 2
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 4816
Skąd: Poznań, no wiadomo
Wysłany: 2010-10-05, 18:02   

Zmartwię Cię. Zbiornik trzeba zdjąć. Nie ma innej opcji.

Obudowa jest na zatrzaskach, trzeba uważać, żeby nie połamać "nosków". Najlepiej to robić w ogrzewanym garażu, żeby plastik nie był zmarznięty.
_________________
Moderator na emeryturze. Emeryt nie musi, emeryt może!

:dziadek: :czoper: :pokooj:

Siczka, cyt: "(...) Biorę z życia to co jest najlepsze, Piję wino i laski pieprzę, Głębsze myśli trzymam na uwięzi, Tak niejako życie chciałbym spędzić, Sram na pracę, marną płacę, mam je gdzieś (...)".

___________________
WOLNOŚĆ!!!
 
 
vaaks 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2017
Wiek: 74
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 2569
Skąd: PWL
Wysłany: 2010-10-05, 18:16   

Dzięki. Jutro sie zabieram do tego, mam tam ukryty przekaźnik lightbarów i cóś mi nie świecą.
_________________
Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
Robią nam tak dobrze, że dobrze nam tak.
Był:
DS 650
DS 1100
Honda Varadero 1000
Jest: Suzuki DL 650
 
 
illusion 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1702
Skąd: Poznań/Golęczewo
Wysłany: 2010-10-05, 18:52   

Kilka dni temu przeciągałem przewód od ako do lightbarów pod bakiem oraz osłoną i wystarczyło rozpiąć tylko górę osłony. Nie wiem jak "głęboko" masz schowany przekaźnik , jeżeli bliżej kiery to pewnie wystarczy rozpiąć górny zatrzask który wciskasz płaskim śrubokrętem i rozsunąć osłonę na boki. Docelowo proponowałbym przeniesienie przekazników do lampy ( ja mam w lampie 3 szt i dokładam czwarty , mieszczą się bez problemu )
_________________
Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-10-05, 19:31   

illusion napisał/a:
wystarczyło rozpiąć tylko górę osłony.

Ja też próbowałem rozpiąć tylko górę no i niestety pękł mi zaczep. Muszę teraz nowe osłony kupić. Najlepiej zdjąć:
1.Tylnie siedzenie
2. Przednie siedzenie.
3. Bak.
4. Odkręcić śruby z tch plastikowych osłon.Znajdują się pod główką ramy. Po jednej na obudowę, klucz fi 10. albo fi8. Zdjąć gumki podtrzymujące bak z przodu.(po 1 na stronię)
5. Odpiąć obudowę z zaczepu u góry przy kierownicy.
6. Montarz w odwrotnej kolejności.
_________________
Dawid Z.
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 57
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2010-10-05, 19:45   

To taki badziew że pęka, mi też polecial zaczep a i już w niejednym Dragu widzialem , że mają pourywane
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-10-05, 20:06   

Tak jak Dawid oczywiście bez konieczności odkręcania siedzeń, ale jak ktoś woli tak to niema sprawy.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-10-05, 20:09   

JARO
To jak Zdejmiesz Bak bez zdejmowania siedzeń??????
_________________
Dawid Z.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-10-05, 21:22   

Normalnie wiele razy tak robiłem i nie wyobrażam sobie tego inaczej. :shock:
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Arcon 



Model: SYMPATYK
Wiek: 55
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 446
Skąd: WuWuzeLe
Wysłany: 2010-10-05, 21:57   

Może w 1100 jest inaczej? :nie_wiem: Ja też zdejmowałem i zakładałem bak bez ruszania kanapy.
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 55
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3767
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2010-10-05, 22:05   

Przepraszam a Vaaks to niby, czym jeździ 1100 czy 650 ? , to, po co się wypowiadać ? .
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-10-05, 22:18   

Sorki ja pisałem jak to zdjąć w 1100.

Można dopisać do tematu. Demontaż plastykowej osłony stacyjki do 650 i 1100.
_________________
Dawid Z.
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14512
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2010-10-06, 01:33   

Nie przyglądałem się jak to jest w 1100, ale jeżeli tak jest jak pisze Dawid Z., to jest to absurdalne. Dzisiaj demontowałem bak i tą słone, o której pisze Vaaks, z tym, że lewa, żeby przepchnąć linkę prędkościomierza. 20 minut cała operacja i moto gotowe do jazdy. Dwie śruby od baku, dwie kostki od zegara, jedna śruba od osłony.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Dawid Z. 


Model: SYMPATYK
Wiek: 44
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 1772
Skąd: Przemyśl,Anglia.
Wysłany: 2010-10-06, 17:08   

Cytat:
jeżeli tak jest jak pisze Dawid Z., to jest to absurdalne.


Tak jest jak podpinałem obrotomierz to musiałem się tam dostać.
_________________
Dawid Z.
 
 
Clinton 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 57
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 345
Skąd: Dragoni-Wrocław
Wysłany: 2010-10-07, 08:58   

Zgadza się jest tak jak pisze Dawid. Wczoraj robiłem to samo w mojej 1100 custom. Niestety miałem już pęknięty zaczep :beczy: Poza tym w 1100 nie ma linki od prędkościomierz a jest tylko jedna kostka do wypięcia pod siedzeniem i przy okazji kasuje się licznik dziennego przebiegu.
_________________
Pozdrawiam Clinton
 
 
piwu 


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2009
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 396
Skąd: Siemianowice Śl.
Wysłany: 2010-10-07, 22:35   

Niestety w 1100 bardzo łatwo połamać osłonę stacyjki... mi się udało zachować ją w całości, ale rozbierałem jak na dworze było około 20 stopni, żeby zapewnić odpowiednią plastyczność materiału. Efekt taki, że pod bakiem jest delikatny ślad od śrubokręta, ale zaczepy są całe i na zewnątrz czyściutko :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group