YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
dziwne obroty.prosze o odp.
Autor Wiadomość
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
  Wysłany: 2009-09-20, 21:07   dziwne obroty.prosze o odp.

Witojcie.Nie bardzo wiedziałem jak ten problem nazwac w temacie,ale..
mianowicie,przedstawie sytuacje obrazowo,jadac na 1,2,3 biegu z jakas tam predkoscia silnik tak jakby powoli sam sobie dodawał"gazu"tak troche jakby chciał a nie mógł.Zaznaczam ze manetka gazu stoi w miejscu,na 4,5 biegu jest ok.Swiece wymieniłem po kupnie moto,takze to odpada.Moze zasyfiony gaznik??jak sie do niego dobrac by go przeczyscic?tak krok po kroku?Prosze o pomoc.
baster 8)
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-09-20, 21:14   

Może zasysa lewe powietrze. Sprawdź jak filtr wygląda, dokręcenie dekla. I dalej w stronę gaźnika sprawdź połączenia czy nie są rozszczelnione.

Przy syfie w gaźniku szybciej by obroty malały. Ale nie jestem guru mogę się mylić.
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-09-20, 21:24   

OK,jutro sprawdze.a jak z czyszczeniem gazników?jak to sprawnie przeprowadzic?? ;/ ;/
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-09-20, 21:27   

baster napisał/a:
a jak z czyszczeniem gazników?jak to sprawnie przeprowadzic??

Ja bym się za to nie brał na twoim miejscu.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
  Wysłany: 2009-09-20, 21:30   

Czemu,hehe,z moto zaczynam,ale na koncie mam odrestaurowanie od podstaw forda capri,wiec chyba se poradze.Az tyle roboty??
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-09-20, 21:31   

Niestabilna praca rozgrzanego silnika może oznaczac:
- jeśli robi się mulasty, traci ciąg, ma tendencje do gaśnięcia - zasyfione paliwo, przytkane dysze, zatkany filtr paliwa.
- jeśli samoistnie zmienia obroty, wkręca się bez powodu ale nie ma mocy - oznacza niewłaściwą mieszankę paliwowo-powietrzną. Skoro objawy pojawiły się same, nie w wyniku jakieś ingerencji człowieka, najprawdopodobniej coś się zużyło i zasysa lewe powietrze. Lokis napisał co trzeba sprawdzic. Ja bym zaczął od filtra powietrza i po kolei sprawdzał wszystkie połączenia i przewody, czy gdzieś nie ma nieszczelności albo dziury.
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-09-20, 21:34   

Moc jest,tylko własnie ciezko z jedna predkoscia na 1,2,3, biegu pomykac.
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-09-20, 21:38   

Tak jak pisał Shipp. Skoncentruj się na powietrzu.
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-09-20, 21:38   

Ile masz przebiegu, czy to się stało nagle czy go kupiłeś takiego ?

Pytam bo może podtarte przepustnice są i bierze złą mieszankę.
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-09-20, 21:40   

Ma 19tys.przejechane.kupiłem takiego,ostatni przeglad u niemiaszków miał 500 km temu.

[ Dodano: 2009-09-20, 21:49 ]
Na tym przegladzie miał wszystko robione,olej regulacje itd,itp.Takze sam nie wiem
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-09-20, 21:56   

Sprawdź jeszcze jedną rzecz.
Zdejmij zbiornik, pod zbiornikiem będziesz miał "puszkę" do wyrównywania ciśnienia powietrza dochodzącego do gażników.
Zobacz czy nie jest tam bardzo dużo oleju. (musisz ją rozkręcić) Być może po transporcie lub w sposób naturalny pucha została zalana olejem. (Naturalny czyli przez zużycie pierścieni).
Troszkę oleju tam powinno być zawsze (nawet w nowych motocyklach). Jakieś 50 gram to norma.

Rozkręć puchę, wyczyść - sprawdź połączenia gumowe - mogło się zsunąć i powinno być o.k.
Co do czyszczenia gaźnka nie radzę samemu.
Rozmontujesz, przeczyścisz i nie będzie chodził tak jak trzeba .... i będziesz się zastanawiał czy to nie to było czy coś spieprzyłeś przy czyszczeniu.

W moim dziwnie chodził po założeniu nowego filtra powietrza (okazało się że filtr był luźny i powietrze brał bokiem) dociśnięcie filtra przez podłożenie kawałeczka gąbki pod chromowaną puchę osłonową rozwiązało problem w 100%.
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
  Wysłany: 2009-09-20, 21:59   

Fajnie,dzieki,jutro opanuje temat,poinformuje co i jak.
_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
Lokis 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 1997
Wiek: 55
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3451
Skąd: JANKES-BOROWIANY
Wysłany: 2009-09-20, 21:59   

Zacznij od filtra bo to najłatwiej. Potem reszte z postu shipa i soft'a i daj znać. Jak nie pomorze będziemy główkować dalej.
_________________

Wszystkie choroby biorą się ze stresu. Tylko weneryczne z przyjemności


Zbiorowe kamieniowanie - nowa orgia dla mas

dobry kogut nie może być tłusty (q..wa nieaktualne)
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2009-09-20, 22:07   

Co do czyszczenia gaźnika to jeszcze moja rada jest taka.

Na stacji paliwowej kupuje się preparat do czyszczenia gaźników. (nie może być do czyszczenia wtrysków)!!!
Wlewa się to i się jeżdzi na tym.
Cydu od ręki nie będzie - ale co dzien będzie lepiej - dlaczego ?
To działa bardzo dobrze jak troszkę postoi w rozgrzanych gażnikach.
Czyli po wyjeżdżeniu zbiornika będzie dobarze.

Uwaga nie ma sensu lania tego gdy jedziemy w długą trasę i to przepalimy w jeden dzień.
Musi postać nockę aby rozpuścić syfki.
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2009-09-21, 00:37   

Polecam jeszcze sprawdzenie króćców
 
 
baster 



Rocznik: 2000
Wiek: 51
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 35
Skąd: INOWROCŁAW
Wysłany: 2009-09-21, 18:05   pekniete łączenie

A wiec to łaczenie gaznika z cylindrem jest troszke spekane,ale nie wiem czy powierzchownie czy na wylot,pewnie to jest problemem.

gaznik.jpg
Plik ściągnięto 13834 raz(y) 36.08 KB

_________________
lubie swój motór i ska!
 
 
shipp 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Wiek: 58
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 2411
Skąd: Kwatera Główna
Wysłany: 2009-09-21, 18:09   Re: pekniete łączenie

baster napisał/a:
A wiec to łaczenie gaznika z cylindrem jest troszke spekane,ale nie wiem czy powierzchownie czy na wylot,pewnie to jest problemem.

Niekoniecznie, dla pewności owiń to szczelnie taśmą i zobacz czy jest poprawa. Jeśli jest, wiadomo co robic ;D
_________________
I tak zawsze... no zawsze...
 
 
zen 



Model: SYMPATYK
Wiek: 47
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 900
Skąd: Wielkopolanie/PNT
Wysłany: 2009-09-21, 22:16   Re: pekniete łączenie

baster napisał/a:
A wiec to łaczenie gaznika z cylindrem jest troszke spekane,ale nie wiem czy powierzchownie czy na wylot,pewnie to jest problemem.


Czyli tak jak przypuszczałem, problem z króćcami jest powszechny. Możesz spróbować owinąc taśmą jak radzi shipp i posłuchać na rozgrzanym moto, czy zasysa powietrze (czasami słychac. Przy mniejszych pęknięciach nic niestety nie usłyszysz. Dobrze byłoby też króćce wyjąć i obejrzeć od środka.

Ostatecznie nie są one ekstremalnie drogie, nowy komplet kosztuje ok. 150 PLN
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group