Upierdliwy przeciek |
Autor |
Wiadomość |
tuktuk


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 138 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2015-06-17, 20:39 Upierdliwy przeciek
|
|
|
Witam.Może wiecie w jaki sposób pozbyć się tego upierdliwego przecieku w miejscu gdzie wychodzą kable alternatora .Niedawno miałem wymieniany stator alternatora.Oczywiście nowa uszczelka .Trochę pojeżdziłem i zaczęła zbierać się kropla oleju przy tych nieszczęsnych kabelkach.To ja do miechanika i znowu nowa uszczelka i dodatkowo silikon w newralgicznym miejscu .Pojeżdziłem i dzisiaj widzę znowu mokro . |
_________________ '''''''co tu gadać co tu kryć wiedz że ciężko jest żyć lekko
takie życie bywa męką bo ciężko jest żyć lekko '''''''''
 |
|
|
|
 |
ciecio

Model: PLECACZEK
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 424 Skąd: Sam już nie wiem
|
Wysłany: 2015-06-18, 13:02
|
|
|
Widocznie coś źle zrobione przez mechanika.
Ja użyłem tego silikonu:
http://www.motochemia.pl/...ubce-p-135.html
Niestety trzeba zapodać silikon przy zdjętej pokrywie alternatora, bo z wierzchu się uszczelnić nie da. |
|
|
|
 |
Boober

Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 26 Paź 2013 Posty: 1229 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2015-06-18, 14:45
|
|
|
trzeba oczyścić, odtłuścić, nałożyć silikonik i uszczeleczkę - odczekać chwilę i dociągnać - wg zaleceń.
Bez tego nie da rady..
No i jeszcze jeden pomysł - może tam nie jest równo? jakieś uszczerbienie, odkształcenie? |
_________________ Była -> Yamaha Drag Star 1100 (2014-2016)
Jest -> Aprilia ETV1000 Caponord (2016- ) |
|
|
|
 |
tuktuk


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 138 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2015-07-27, 17:26
|
|
|
Nosz kutwa ,dalej cieknie a miało byc tak pieknie.Wróciłem z Grunwaldu i patrzę a tam gdzie zawsze ,mokro .Chyba teraz zrobię to sam .Trzy razy mechanoir robił i nie dał rady .Dla pewności kupiłem nową uszczelkę.Koledzy czy ten silikon który zapodał ciecio dawać na całej długości uszczelki.Czy może tylko nawalić w niejscu kabli.A może jest jakiś inny specyfik .Jakaś ''uszczelka w płynie ''? |
_________________ '''''''co tu gadać co tu kryć wiedz że ciężko jest żyć lekko
takie życie bywa męką bo ciężko jest żyć lekko '''''''''
 |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-07-27, 19:01
|
|
|
tuktuk, jest tego pelno tylko pamietaj zaden silikon specjalne pasty no i powierzchnie musza byc odtluszczone
np: Elring Dirko |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2015-07-27, 21:57
|
|
|
tuktuk napisał/a: | Jakaś ''uszczelka w płynie ''? |
potwierdzam co proponuje grzechu, Dirko, firmy Elring.
http://www.elring.pl/file...ng_Dirko_pl.pdf |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
tuktuk


Model: RS1700
Rocznik: 2006
Wiek: 55 Dołączył: 07 Wrz 2014 Posty: 138 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2015-07-27, 22:26
|
|
|
Dzięki chłopaki za pomoc .Widzę że jest na alledrogo ,ale poszukam też u siebie w sklepach moto.Rozumiem ,że dać ten dirko na korpus ,potem uszczelkę właściwą i docisnąć pokrywę.Pytam tak głupio bo czytam że ta pasta zastępuje uszczelki. |
_________________ '''''''co tu gadać co tu kryć wiedz że ciężko jest żyć lekko
takie życie bywa męką bo ciężko jest żyć lekko '''''''''
 |
|
|
|
 |
|