 |
Brak wolnych obrotów jednego cylindra |
Autor |
Wiadomość |
Jaro5

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 192 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2012-09-15, 11:51 Brak wolnych obrotów jednego cylindra
|
|
|
Witam wszystkich
Tak więc gaźniki wyczyszczone i wyregulowane ,zawory ok a jednak przedni cylinder co jakiś czas gubi wolne obroty.
po małym dodaniu gazu cylinder wraca do życia lecz jednak jak pochodzi chwile na wolnych to znów przestaje pracować, i tak w kółko.
zapomniałem dodać ze świece ok
sprężanie 11 bar na obu cylkach
na ssaniu też chodzi tylko jeden cylinder
Pomocy, nie mam już siły na to |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-09-15, 13:14
|
|
|
Cewka zapłonowa gubi iskrę. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
Jaro5

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 192 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2012-09-15, 13:41
|
|
|
soft napisał/a: | Cewka zapłonowa gubi iskrę. |
Kolego ,czy jest jakiś sposób aby to sprawdzić?
Bo po zapaleniu i zdjęciu ssania wszystko jest ok tylko po jakimś czasie (3-5 min)się tak dzieje |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-09-15, 14:51
|
|
|
Trzeba podmienić cewkę na inną. Najlepiej poprosić kogoś z forum o pomoc (kto blisko mieszka i ma XVS1100). Podmiana do sprawdzenia cewki nie powinna stanowić większego problemu.
Podmień cewkę oraz sprawdź kable, czy któryś nie ma przebicia. |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
Jaro5

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 192 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2012-09-16, 15:35
|
|
|
Ok
Cewka jest ok świece też podmieniane, i dalej to samo.
Idę własnie rozebrać jeszcze raz gaźniki.
Myślę że to one są winne.
Myślałem że na forum ktoś miał taki problem.
Pozdro |
|
|
|
 |
johnypl


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 982 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 2012-09-16, 19:19
|
|
|
Jaro5, miałem taki problem w DS650, wtedy parę razy prute gaźniki, regulacja zaworów, sprawdzona kompresja, cewki, świece, impulsator i moduł zapłonowy, a winne było gówniane paliwo |
_________________ XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths |
|
|
|
 |
Jaro5

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 192 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2012-09-18, 08:53
|
|
|
Problem rozwiązany
Zaworek w gaźniku lekko przepuszczał. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|