YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak wolnych obrotów jednego cylindra
Autor Wiadomość
Jaro5 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 192
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2012-09-15, 11:51   Brak wolnych obrotów jednego cylindra

Witam wszystkich
Tak więc gaźniki wyczyszczone i wyregulowane ,zawory ok a jednak przedni cylinder co jakiś czas gubi wolne obroty.
po małym dodaniu gazu cylinder wraca do życia lecz jednak jak pochodzi chwile na wolnych to znów przestaje pracować, i tak w kółko.
zapomniałem dodać ze świece ok
sprężanie 11 bar na obu cylkach
na ssaniu też chodzi tylko jeden cylinder
Pomocy, nie mam już siły na to :ryczy:
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-09-15, 13:14   

Cewka zapłonowa gubi iskrę.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Jaro5 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 192
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2012-09-15, 13:41   

soft napisał/a:
Cewka zapłonowa gubi iskrę.

Kolego ,czy jest jakiś sposób aby to sprawdzić?
Bo po zapaleniu i zdjęciu ssania wszystko jest ok tylko po jakimś czasie (3-5 min)się tak dzieje
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-09-15, 14:51   

Trzeba podmienić cewkę na inną. Najlepiej poprosić kogoś z forum o pomoc (kto blisko mieszka i ma XVS1100). Podmiana do sprawdzenia cewki nie powinna stanowić większego problemu.
Podmień cewkę oraz sprawdź kable, czy któryś nie ma przebicia.
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
Jaro5 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 192
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2012-09-16, 15:35   

Ok
Cewka jest ok świece też podmieniane, i dalej to samo.
Idę własnie rozebrać jeszcze raz gaźniki.
Myślę że to one są winne.
Myślałem że na forum ktoś miał taki problem.
Pozdro
 
 
johnypl 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2007
Wiek: 53
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 982
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-09-16, 19:19   

Jaro5, miałem taki problem w DS650, wtedy parę razy prute gaźniki, regulacja zaworów, sprawdzona kompresja, cewki, świece, impulsator i moduł zapłonowy, a winne było gówniane paliwo ;/
_________________
XJ900F+ Bulgot FLHRI Bagger by Ja
MOJE EX - XVS 650 Classic, FJR 1300 (FUJARA), 1300 Midnight Star
Jeżeli uważasz że czegoś nie potrafisz, pamiętaj że Arkę zbudował amator, a specjaliści Titanika :/
http://www.youtube.com/watch?v=EdmZYu9Lths
 
 
Jaro5 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2006
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 192
Skąd: Poddębice
Wysłany: 2012-09-18, 08:53   

Problem rozwiązany :brawo:
Zaworek w gaźniku lekko przepuszczał.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group