|
Regulować czy nie ma potrzeby ? |
Autor |
Wiadomość |
gery73
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2012-01-22, 22:18 Regulować czy nie ma potrzeby ?
|
|
|
Witam
Pytanko mam takie. Moto przyjechało z USA a tam jak wiadomo jest paliwo jak więzienna zupa. Czy jest potrzeba regulacji gaźników tzn. zmiany składu mieszanki po tym jak wlejemy 95? Jankesi mają chyba 85.
Pozdro gery73 |
|
|
|
|
illusion
Model: SYMPATYK
Rocznik: 2008
Wiek: 52 Dołączył: 10 Cze 2010 Posty: 1702 Skąd: Poznań/Golęczewo
|
Wysłany: 2012-01-22, 22:34
|
|
|
gery73, generalnie po zakupie tak czy inaczej proponuję zmienić filtry , oleje i zrobić regulacje gaźników i zaworów ; koszt Cię nie zabije a będziesz miał pewność że wszystko masz zrobione jak należy ; |
_________________ Grzeczni chłopcy idą do nieba, a niegrzeczni idą ... tam gdzie chcą |
|
|
|
|
witek1965
Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 59 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14512 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-01-22, 23:13
|
|
|
gery73 napisał/a: | Czy jest potrzeba regulacji gaźników tzn. zmiany składu mieszanki | oryginalnie ta śruba jest zaplombowana.
Mój pali między 5,2 a 5,6 i nie regulowałem składu mieszanki. Synchro i regulację luzu zaworowego zrób jak sugeruje illusion, . Sen będziesz miał spokojniejszy.
Swoją droga taki temat dopiero co był walcowany |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|