| ZAŁĄCZANIE ŚWIATEŁ  PO URUCHOMIENIU SILNIKA. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-05-15, 17:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli nie ma przekaźnika świateł fabrycznego tzn. że nie jest potrzebny, a styki przełącznika wytrzymują prąd zasilający światła. A włącznik sygnału rozbierz i przeczyść i będzie siii. A tak na marginesie zastanawiam się po co montować do 650 eu automat świateł, skoro światła włącza się osobnym włącznikiem i można to zrobić po uruchomieniu silnika.
 |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawlo   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2016
 Wiek: 108
 Dołączył: 16 Maj 2010
 Posty: 401
 Skąd: Józefów k.Otwocka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-05-15, 17:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oczywiście nie potrzebny, ale ze względów jak napisano wyżej - skleroza dotyka również młodych. Pomysł drugi to wykorzystać fabryczny wyłącznik do innego oświetlenia bez dodatkowych przeróbek
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marek-stom   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2004
 Dołączył: 07 Lut 2011
 Posty: 218
 Skąd: krakow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-05-15, 19:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Możę tak jak w 650 V Star ma światła z kluczyka. |  
				| _________________ V STAR
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kozak_Barabasz   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Maj 2008
 Posty: 1435
 Skąd: Poznań / Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-05-16, 07:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zależy od rocznika. W mojej poprzedniej 650tce z 2006r nie miałem włącznika świateł.
 Ale za to już był chyba fabrycznie zainstalowany automat po dopaleniu silnika
   |  
				| _________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek71   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 53
 Dołączył: 15 Sie 2011
 Posty: 237
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-01, 12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kurczak ,dzisiaj właśnie zamontowałem ten gadżecik i bomba ,działa jak należy ,a tak to światełka świeciły się podczas rozruchu, a teraz nic dopiero jak odpali to się włączą -polecam niezdecydowanym do wersji USA (jak ja),bo do europy to bym tego nie zakładał . Aha kosztuje to całe 20 zeta w Rędzinach (rzut beretem odemnie
  ) |  
				| _________________ Crazy Biker
 Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Yankes   
  
 Rocznik: 2005
 Wiek: 57
 Dołączył: 04 Kwi 2010
 Posty: 31
 Skąd: Dragoni-Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-17, 22:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zamontowałem taki opóżniacz świateł działa oki załącza sie po chwili gdy pracuje silnik.Mam natomiast pytanie czy po wyłaczeniu zapłonu(czerwony przycisk ) samoczynnie wam gasną światła jako że alternator nie podaje już takiego prądu czy dopiero po przekręceniu kluczyka w pozycję off. |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | koszerny   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 54
 Dołączył: 26 Sie 2008
 Posty: 1748
 Skąd: ZGIERZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-17, 23:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | jutro sprawdzę ale z tego co pamiętam to trzeba przekręcić kluczyk by zgasły |  
				| _________________ HONDA ST1300 PAN EUROPEAN 2010
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-18, 08:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Potwierdzam, zgasną dopiero po przekręceniu kluczyka w OFF. Co do używania wyłącznika poczytaj http://yamaha-dragstar.pl/viewtopic.php?t=4652
 |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Yankes   
  
 Rocznik: 2005
 Wiek: 57
 Dołączył: 04 Kwi 2010
 Posty: 31
 Skąd: Dragoni-Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-18, 17:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki vaaks  chodziło mi tylko o potwierdzenie czy czegoś nie skopałem przy montażu .Temacik o czerwonym oczywiście czytałem i gaszę kluczykiem ale zawsze warto upewnić się u bardziej doświadczonych kolegów . Jeszcze raz dzięki   |  
				| _________________ Piotrek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arekw711   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 55
 Dołączył: 31 Sty 2009
 Posty: 2173
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 12:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zamontowałem to ustrojstwo dzisiaj , wszystko działa ale żadnej różnicy w paleniu nie zauważyłem   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 12:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | arekw711, możesz jaśniej? o jakie palenie chodzi? To urządzenie ma włączać światła po uruchomieniu silnika i nic więcej. |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek71   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 53
 Dołączył: 15 Sie 2011
 Posty: 237
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 18:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Koledze arekw711 chodziło pewnie o to że maszyna miała lepiej zapalać (jak to było sugerowane we wczesniejszych postach) ,ja prawde mówiąc nie zauważyłem również różnicy w odpalaniu ale wiadomo aku odciążone bo światełka przy odpałce się nie świecą-polecam  gadżet   |  
				| _________________ Crazy Biker
 Virago 535 , Drag Star 650 Classic , Yamaha Road Star 1700, XVS 950 , Shadow 600, DL 650 V-Strom ,Custom DS 650, znów XVS 950,XVS 1100 Classic Siverado,XJ600 Diversion, CBF 600,Shadow 600,FZS 600 Fazer,
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arekw711   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2010
 Wiek: 55
 Dołączył: 31 Sty 2009
 Posty: 2173
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 19:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | vaaks napisał  	  | Cytat: |  	  | wszystko działa jak należy, a silnik opala dużo sprawniej. | 
 
 nie zauważyłem żeby jakoś inaczej odpalał , u mnie bez różnicy czy na światłach czy bez
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vaaks   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2017
 Wiek: 76
 Dołączył: 22 Wrz 2008
 Posty: 2579
 Skąd: PWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 19:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | arekw711, przy sprawnym akumulatorze żadnej różnicy nie zauważysz, ale już przy słabym silnik łatwiej odpali, bo światła nie będą go obciążać. |  
				| _________________ Młodość przychodzi z wiekiem. S. Tym
 
 Był:
 DS 650
 DS 1100
 Honda Varadero 1000
 Jest: Suzuki DL 650
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | nie zauważyłem żeby jakoś inaczej odpalał , u mnie bez różnicy czy na światłach czy bez | 
 
 włącz zapłon, odbierz telefon od małżonki, właśnie ma pilna sprawę, wysłuchaj jeszcze raz co ma do powiedzenia, zapal papierosa, zadzwoń do kumpla, żeby przypomniał na której stacji sie umówiliście i............. poczujesz różnicę.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-19, 19:57 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | vaaks napisał/a: |  	  | ...przy sprawnym akumulatorze żadnej różnicy nie zauważysz... | 
 ... i ten akumulator dłużej sprawny pozostanie
   |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kozak_Barabasz   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Maj 2008
 Posty: 1435
 Skąd: Poznań / Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-20, 22:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przy niskich temperaturach nawet mały odbiornik potrafi uprzykrzyć życie akumulatorowi, tak więc każdemu polecam ten bajer. Akumulator i rozrusznik się ucieszą   |  
				| _________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | HELLOWEEN   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 60
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 1557
 Skąd: Nomad
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-20, 23:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | W mojej babci(wersja USA)po włączeniu kluczyka świeci tylko pozycja.Po naciśnięciu startera zapalają się na chwilę światła,ale automat rozłącza je bo rozrusznik potrzebuje dużo prądu.Po zapaleniu światła automatycznie się zapalają.Po wyłączeniu zapłonu "czerwonym"światła dalej się palą.Trzeba rozłączyć kluczykiem.Nie podejrzewam,że w DS-ach jest inaczej.Naturalnie wersja USA. |  
				| _________________ Bądź zawsze sobą! Pojebanych też lubią...
 
 Oprócz marzeń warto też mieć wódkę i fajki...
 
 Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham się napić...
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-10-21, 12:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam europejskiego i mam tak samo   |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2011-11-06, 13:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Vaaks widzę że jesteś tu prawie nadwornym elektrykiem forum, jest sporo sympatyków posiadających road stara a może wiesz jak to ustrojstwo podłączyć w road starze   |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |