 |
Sprzęgło, dziwne objawy |
Autor |
Wiadomość |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
|
|
|
 |
oldnita


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 60 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1812 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2012-04-23, 10:46
|
|
|
Czy ktoś może wie co jest grane -
wymienione tarcze sprzęgła i sprężyny( EBC) , posmarowane przed montażem olejem , zalany nowy olej ( taki sam jak zawsze 10w50 i skleja się sprzęgło ?
Nie miałem przedtem takiego problemu nawet po zimie , a teraz wystarczy , że postoi noc i sklejone.
Druga sprawa to luz linki wyregulowany na ciepłym OK , rano na zimnym linka naprężona jak struna , chwila jazdy i OK.
Miał ktoś tak ? |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
 |
FhissT


Model: RS1700
Rocznik: 2005
Wiek: 38 Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 283 Skąd: podlasie
|
Wysłany: 2012-04-23, 12:39
|
|
|
ja na sklejone tarcze mam jedną radę: przed uruchomieniem wrzucić bieg, wcisnąć sprzęgł i ruszyć moto do przodu.
ja tak robię zawsze po nocy i zawsze mam delikatnie sklejone sprzęgło, nie mam ponadto jakiegoś strasznego szarpnięcia przy wbiciu jedynki...
wg mnie warto to praktykować... |
|
|
|
 |
oldnita


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 60 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1812 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2012-04-24, 08:17
|
|
|
No to się rozpisaliście FhissT, co zrobić żeby rozkleić to wiem , tylko czemu się teraz sklejają ? |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
 |
gery73


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2012-05-27, 18:31
|
|
|
No to chyba są źle złożone. Sam wymieniałeś ?
gery73 |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
 |
oldnita


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2000
Wiek: 60 Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 1812 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2012-05-27, 18:53
|
|
|
gery73, złożone dobrze objawy ustąpiły , a znajomy magik powiedział , że tarcze nie posmarować olejem tylko zamoczyć w nim na kilka godzin . Jako że sprzęgło przestało się sklejać po kilku dłuższych przejażdżkach czyli już się napiło to myślę , że miał rację |
_________________ Maszka (XVS650A) i Suzi (DL650A) |
|
|
|
 |
gery73


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2003
Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 232 Skąd: Kielcówek
|
Wysłany: 2012-05-27, 20:07
|
|
|
No to rura i w drogę
gery |
_________________ Suzuki LS 650, V-star 650, Kawasaki ZG 1200 Voyager |
|
|
|
 |
flashmaniac

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2005
Dołączył: 29 Kwi 2012 Posty: 22 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 2014-03-10, 18:50
|
|
|
PrzemekN napisał/a: | A ja mam z kolei inny problem - bardzo trudno znaleźć luz.
Przy zatrzymaniu się, muszę długo kombinować, zanim uda mi się znalźć luz.
Nie wiem, czy to jest problem ze sprzęgłem, czy ze skrzynią biegów.
Najgorsze jest to, że na poczatku sezonu, po przeglądzie wszystko było Ok. W miarę przejeżdżanych kilometrów, sytuacja pogarsza się.
Czy macie może jakiś pomysł, co jest przyczyną takiego zjawiska? |
Mam takie właśnie objawy jak kolega PrzemekN.
Jeśli na zimnym wyreguluje dobrze sprzęgło na klamce to na zimnym jest ok ale
na rozgrzanym czasami pojawiają się problemy z nalezieniem luzu.
Wtedy luz na klamce sprzęgła automatycznie jest powiększony.
Gdy silnik ostygnie to luz na klamce zmniejsza się.
W Virago takich problemów nie miałem.
W Drag albo sprzęgło się ślizga albo nie wysprzęgla dobrze. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|