Stopka boczna |
Autor |
Wiadomość |
Kozak_Barabasz


Model: BĘDZIE
Wiek: 35 Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 1435 Skąd: Poznań / Konin
|
Wysłany: 2009-03-15, 23:31
|
|
|
Jeśli komuś ciężko chodzi nóżka boczna to polecam przesmarować ją WD 40.
U mnie bardzo ciężko chodziła. Psiknąłem parę razy, poruszałem i musiałem jeszcze wycierać, ponieważ zbyt lekko zaczęła chodzić roll |
_________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl |
|
|
|
 |
Pablo


Rocznik: 1998
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 41 Skąd: Strzelce
|
Wysłany: 2009-03-16, 07:47
|
|
|
Jak wcześniej pisałem - próbowałem ją przesmarować kilka razy - bez skutku |
|
|
|
 |
grzechu


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 949 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-03-16, 09:21
|
|
|
Pablo,rozbierz stopkę wymyj i w miejscach obrotu stopki dosłownie liźnij pilnikiem złóż na olej silnikowy pare kropel i powinno pomóc nie za mocno skręć śrubę
najczęściej to kurz lub jakiś zadzior jest przyczyną |
_________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 |
|
|
|
 |
Pablo


Rocznik: 1998
Wiek: 43 Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 41 Skąd: Strzelce
|
Wysłany: 2009-03-17, 14:22
|
|
|
Dzięki Grzesiu za rade. Tak zrobie |
|
|
|
 |
majdan1986

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 20 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-03-12, 20:43 Stopka boczna
|
|
|
witam
ostatnio sie tak zastanawiałem nad pochyleniem mojego motocykla , otóż w garażu stoi kawasaki vulcan 1500 i moj drag i pochylenie mojego jest dużo wieksze jak stoji na stopce, można powiedzieć ze jest tak duże ze nawet cieżko moto podnieść, nigdy sie nie przygladałem jak to wyglada u innych , ale przeglądając zdjecia na allegro zauważylem różne pozycje , możecie mi powiedzieć czy to juz stopka zabardzo się rozkłada bo sie wyrobiła czy może tak poprostu jest |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-03-12, 20:47
|
|
|
Kiedyś przemknął taki temat, że podejrzewano zamianę stopki - stopka od 650 była zamontowana w 1100 i też "leżał".
Nie znam lub nie pamiętam finału sprawy, ale zrób pomiary (porównaj). |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-12, 21:05
|
|
|
Filozofując - jakby nasze moto miało środek ciężkości wyżej to takie pochylenie byłoby nieco kłopotliwe, a tak - i tu na chłopski rozum, który czasem zawodzi - jest ok . Mój stoi mocno bokiem i z łychą wszystko gra. Nie wiem jak u innych of course. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-03-12, 21:10
|
|
|
majdan1986 napisał/a: | możecie mi powiedzieć czy to juz stopka zabardzo się rozkłada bo sie wyrobiła czy może tak poprostu jest | a skąd. Tak po prostu jest.
Demolka, stopka w XVS 650 jest trochę inna. Nasze są ładniejsze |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-03-12, 21:20
|
|
|
witek1965 napisał/a: | [Demolka, stopka w XVS 650 jest trochę inna. Nasze są ładniejsze |
Najistotniejsze, że chyba krótsza i przy nieco wyższym 1100 może powodować duży przechył. Ktoś już miał taki problem.
Motocykle często przychodzą ze stanów częściowo rozmontowane i tutaj ponownie skręcane, o pomyłkę nietrudno lub z braku właściwej |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
majdan1986

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012 Posty: 20 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-03-12, 23:06
|
|
|
moj wyglada tak : czy oby stopka nie zabardzo sie rozklada
M2835795_1.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 165 raz(y) 110.37 KB |
|
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-12, 23:12
|
|
|
witek1965 napisał/a: | Nasze są ładniejsze |
Są śliczne, przerzuć sobie na kierownicę
A tak serio to na zdjęciu wygląda na mocno odgiętą, bo sam kąt nachylenia normalny. Nie teoretyzujmy, tylko sprawdź mocowanie i czy moto sztywno stoi. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2012-03-12, 23:22
|
|
|
Jak by rzeczywiście bardziej pochylony niż mój i stopka bardziej do przodu.
aaa.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 134 raz(y) 482.91 KB |
|
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
Merlin


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 3295 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
|
Wysłany: 2012-03-12, 23:23
|
|
|
U mnie, wydaje się, że jest tak samo, kosa mocno idzie do przodu.
Najlepiej porównaj z innymi moto. |
_________________ Maciek
MS (MaStodont) 1900
Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 |
|
|
|
 |
jaro


Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56 Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 3781 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2012-03-12, 23:30
|
|
|
Merlin napisał/a: | Najlepiej porównaj z innymi moto. |
To chyba jedyna słuszna opcja. |
_________________
V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 |
|
|
|
 |
soft


Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1489 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2012-03-12, 23:51
|
|
|
Ja proponuję bardziej naukowe porównanie.
Aby porównać jak pochylone są Wasze maszyny należy znać 3 wielkości,
1) Szerokość kołyski mierzona po zewnętrznych częściach rury ramy na wysokości wahacza. (Ta dana będzie stała dla wszystkich XVS1100 i inna lecz także stała dla wszystkich XVS650)
2) wysokość od podłogi garażu do rury ramy z prawej strony
3) wysokość od podłogi garażu do rury ramy z lewej strony motocykla. (mierzona na tej samej odległość z lewej i z prawej strony)
Podajcie mi szerokość ramy to ja nasmaruje wzór na kąt pochylenia motocykla i porównacie sobie mierząc tylko z 2 stron wysokość ramy.
Przy paru pomiarach ustalimy średni przechył dla 1100 i 650 :-) |
_________________ XV1900 Stratoliner Midnight |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-03-13, 07:17
|
|
|
soft, nie bądź taki. Zrób dla całej rodziny cruiserów Yamahy |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
MarcinBig


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 2211 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2012-03-13, 07:30
|
|
|
A Soft wszystko zbierze i opisze swojej pracy doktorskiej |
_________________ There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą" |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2012-03-13, 07:36
|
|
|
No dobra, widzę, że mój żart trafił na podatny grunt. Zamiast sprawdzić Mnich napisał/a: | Są śliczne, przerzuć sobie na kierownicę |
Demolka napisał/a: | Najistotniejsze, że chyba krótsza i przy nieco wyższym 1100 może powodować duży przechył. Ktoś już miał taki problem. | kto, skoro są takie same ?
Stopki w XVS 1100 oraz XVS 650 są identyczne - same kosy 4KU-27311-13-00 nr części producenta identyczny dla obydwu modeli
5EL-27322-01-00, 5EL-27322-01-00 pierścień oporowy identyczny dla obu modeli
5BN-27321-01-00 dla XVS 650 5EL-27321-00-00 dla XVS 1100
elementami pogrubionymi różni się system stopki pomiędzy XVS 1100 a XVS 650. Jest to wspornik, który jest przykręcony do ramy motocykla. Nie mam możliwości sprawdzenia na tą chwilę, ale prawdopodobieństwo pomylenie może być nikłe. W ramie są przygotowane otwory i gwint w odpowiednim rozstawie pod odpowiednią część
Części identyczne, dla rocznika 2004 i 2008. Wybór przypadkowy. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
Mnich


Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 1183 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-13, 11:49
|
|
|
witek1965, Sprawdziłem na oko i zauważyłem mniejsze odgięcie. Szacun za szperanie po numerach. |
_________________ Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002 |
|
|
|
 |
Demolka


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78 Dołączył: 05 Cze 2009 Posty: 3747 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-03-13, 12:05
|
|
|
witek1965 napisał/a: | ...kto, skoro są takie same ? ... |
Nie pamiętam
Niestety moja wiedza w temacie (na poziomie jeszcze przed licencjackim) się wyczerpała |
_________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
 |
|
|
|
 |
|