YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Stopka boczna
Autor Wiadomość
Kozak_Barabasz 



Model: BĘDZIE
Wiek: 35
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 1435
Skąd: Poznań / Konin
Wysłany: 2009-03-15, 23:31   

Jeśli komuś ciężko chodzi nóżka boczna to polecam przesmarować ją WD 40.
U mnie bardzo ciężko chodziła. Psiknąłem parę razy, poruszałem i musiałem jeszcze wycierać, ponieważ zbyt lekko zaczęła chodzić roll lol
_________________
OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 
 
Pablo 



Rocznik: 1998
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 41
Skąd: Strzelce
Wysłany: 2009-03-16, 07:47   

Jak wcześniej pisałem - próbowałem ją przesmarować kilka razy - bez skutku :/
 
 
grzechu 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2006
Wiek: 62
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 949
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-03-16, 09:21   

Pablo,rozbierz stopkę wymyj i w miejscach obrotu stopki dosłownie liźnij pilnikiem złóż na olej silnikowy pare kropel i powinno pomóc nie za mocno skręć śrubę
najczęściej to kurz lub jakiś zadzior jest przyczyną
_________________
pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
 
Pablo 



Rocznik: 1998
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 41
Skąd: Strzelce
Wysłany: 2009-03-17, 14:22   

Dzięki Grzesiu za rade. Tak zrobie ;>
 
 
majdan1986 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-03-12, 20:43   Stopka boczna

witam
ostatnio sie tak zastanawiałem nad pochyleniem mojego motocykla , otóż w garażu stoi kawasaki vulcan 1500 i moj drag i pochylenie mojego jest dużo wieksze jak stoji na stopce, można powiedzieć ze jest tak duże ze nawet cieżko moto podnieść, nigdy sie nie przygladałem jak to wyglada u innych , ale przeglądając zdjecia na allegro zauważylem różne pozycje , możecie mi powiedzieć czy to juz stopka zabardzo się rozkłada bo sie wyrobiła czy może tak poprostu jest
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-03-12, 20:47   

Kiedyś przemknął taki temat, że podejrzewano zamianę stopki - stopka od 650 była zamontowana w 1100 i też "leżał".
Nie znam lub nie pamiętam finału sprawy, ale zrób pomiary (porównaj).
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-12, 21:05   

Filozofując - jakby nasze moto miało środek ciężkości wyżej to takie pochylenie byłoby nieco kłopotliwe, a tak - i tu na chłopski rozum, który czasem zawodzi - jest ok :D . Mój stoi mocno bokiem i z łychą wszystko gra. Nie wiem jak u innych of course.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-12, 21:10   

majdan1986 napisał/a:
możecie mi powiedzieć czy to juz stopka zabardzo się rozkłada bo sie wyrobiła czy może tak poprostu jest
a skąd. Tak po prostu jest.

Demolka, stopka w XVS 650 jest trochę inna. Nasze są ładniejsze ;D
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-03-12, 21:20   

witek1965 napisał/a:
[Demolka, stopka w XVS 650 jest trochę inna. Nasze są ładniejsze ;D

Najistotniejsze, że chyba krótsza i przy nieco wyższym 1100 może powodować duży przechył. Ktoś już miał taki problem.
Motocykle często przychodzą ze stanów częściowo rozmontowane i tutaj ponownie skręcane, o pomyłkę nietrudno lub z braku właściwej :idea:
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
majdan1986 


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2007
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-03-12, 23:06   

moj wyglada tak : czy oby stopka nie zabardzo sie rozklada

M2835795_1.jpg
Plik ściągnięto 165 raz(y) 110.37 KB

 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-12, 23:12   

Cytat:
witek1965 napisał/a:
Nasze są ładniejsze

Są śliczne, przerzuć sobie na kierownicę ;)
A tak serio to na zdjęciu wygląda na mocno odgiętą, bo sam kąt nachylenia normalny. Nie teoretyzujmy, tylko sprawdź mocowanie i czy moto sztywno stoi.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-03-12, 23:22   

Jak by rzeczywiście bardziej pochylony niż mój i stopka bardziej do przodu.

aaa.jpg
Plik ściągnięto 134 raz(y) 482.91 KB

_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
Merlin 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 63
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 3295
Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
Wysłany: 2012-03-12, 23:23   

U mnie, wydaje się, że jest tak samo, kosa mocno idzie do przodu.
Najlepiej porównaj z innymi moto.
_________________
Maciek
MS (MaStodont) 1900


Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.

Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.

"Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
 
jaro 



Model: BĘDZIE
Rocznik: 2009
Wiek: 56
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3781
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-03-12, 23:30   

Merlin napisał/a:
Najlepiej porównaj z innymi moto.

To chyba jedyna słuszna opcja.
_________________
Tam gdzie kończą się Reguły tam zaczyna się Pruszków!


V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
 
soft 



Model: MS1900
Rocznik: 2008
Wiek: 54
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1489
Skąd: Zamość
Wysłany: 2012-03-12, 23:51   

Ja proponuję bardziej naukowe porównanie.
Aby porównać jak pochylone są Wasze maszyny należy znać 3 wielkości,
1) Szerokość kołyski mierzona po zewnętrznych częściach rury ramy na wysokości wahacza. (Ta dana będzie stała dla wszystkich XVS1100 i inna lecz także stała dla wszystkich XVS650)
2) wysokość od podłogi garażu do rury ramy z prawej strony
3) wysokość od podłogi garażu do rury ramy z lewej strony motocykla. (mierzona na tej samej odległość z lewej i z prawej strony)

Podajcie mi szerokość ramy to ja nasmaruje wzór na kąt pochylenia motocykla i porównacie sobie mierząc tylko z 2 stron wysokość ramy.
Przy paru pomiarach ustalimy średni przechył dla 1100 i 650 :-)
_________________
XV1900 Stratoliner Midnight
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-13, 07:17   

soft, nie bądź taki. Zrób dla całej rodziny cruiserów Yamahy ;)
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
MarcinBig 



Model: SYMPATYK
Wiek: 56
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 2211
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2012-03-13, 07:30   

A Soft wszystko zbierze i opisze swojej pracy doktorskiej :hahaha:
_________________
There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
"Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2012-03-13, 07:36   

No dobra, widzę, że mój żart trafił na podatny grunt. Zamiast sprawdzić
Mnich napisał/a:
Są śliczne, przerzuć sobie na kierownicę ;)


Demolka napisał/a:
Najistotniejsze, że chyba krótsza i przy nieco wyższym 1100 może powodować duży przechył. Ktoś już miał taki problem.
kto, skoro są takie same ?

Stopki w XVS 1100 oraz XVS 650 są identyczne - same kosy 4KU-27311-13-00 nr części producenta identyczny dla obydwu modeli
5EL-27322-01-00, 5EL-27322-01-00 pierścień oporowy identyczny dla obu modeli

5BN-27321-01-00 dla XVS 650 5EL-27321-00-00 dla XVS 1100

elementami pogrubionymi różni się system stopki pomiędzy XVS 1100 a XVS 650. Jest to wspornik, który jest przykręcony do ramy motocykla. Nie mam możliwości sprawdzenia na tą chwilę, ale prawdopodobieństwo pomylenie może być nikłe. W ramie są przygotowane otwory i gwint w odpowiednim rozstawie pod odpowiednią część

Części identyczne, dla rocznika 2004 i 2008. Wybór przypadkowy.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Mnich 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2002
Wiek: 50
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 1183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-13, 11:49   

witek1965, Sprawdziłem na oko i zauważyłem mniejsze odgięcie. Szacun za szperanie po numerach.
_________________
Drag Star 650 custom 2000
HD FLSTC Heritage 2002
 
 
Demolka 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2003
Wiek: 78
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 3747
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-03-13, 12:05   

witek1965 napisał/a:
...kto, skoro są takie same ? ...

Nie pamiętam :oops:
Niestety moja wiedza w temacie (na poziomie jeszcze przed licencjackim) się wyczerpała :poddajesie:
_________________
Wszyscy kiedyś przestaną pić,
ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group