| Stopka boczna | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kozak_Barabasz   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Maj 2008
 Posty: 1435
 Skąd: Poznań / Konin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-03-15, 23:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli komuś ciężko chodzi nóżka boczna to polecam przesmarować ją WD 40. U mnie bardzo ciężko chodziła. Psiknąłem parę razy, poruszałem i musiałem jeszcze wycierać, ponieważ zbyt lekko zaczęła chodzić roll
   |  
				| _________________ OFERTA KIA używane www.nowickikalisz.otomoto.pl / www.nowicki.otomoto.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pablo   
  
  
 Rocznik: 1998
 Wiek: 44
 Dołączył: 17 Lut 2009
 Posty: 41
 Skąd: Strzelce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-03-16, 07:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak wcześniej pisałem - próbowałem ją przesmarować kilka razy - bez skutku   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzechu   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2006
 Wiek: 62
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 949
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-03-16, 09:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pablo,rozbierz stopkę wymyj  i w miejscach obrotu stopki  dosłownie liźnij pilnikiem złóż na olej silnikowy pare kropel i powinno pomóc  nie za mocno skręć śrubę najczęściej to kurz lub jakiś zadzior jest przyczyną
 |  
				| _________________ pozdrawiam do zobaczenia na trasie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pablo   
  
  
 Rocznik: 1998
 Wiek: 44
 Dołączył: 17 Lut 2009
 Posty: 41
 Skąd: Strzelce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-03-17, 14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki Grzesiu za rade. Tak zrobie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | majdan1986   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 16 Sty 2012
 Posty: 20
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 20:43   Stopka boczna |   
 |  
               | 
 |  
               | witam ostatnio sie tak zastanawiałem nad pochyleniem mojego motocykla , otóż w garażu stoi kawasaki vulcan 1500 i moj drag i pochylenie mojego jest dużo wieksze jak stoji na stopce, można powiedzieć ze jest tak duże ze nawet cieżko moto podnieść, nigdy sie nie przygladałem jak to wyglada u innych , ale przeglądając zdjecia na allegro zauważylem różne pozycje , możecie mi powiedzieć czy to juz stopka zabardzo się rozkłada bo sie wyrobiła czy może tak poprostu jest
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 20:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kiedyś przemknął taki temat, że podejrzewano zamianę stopki - stopka od 650 była zamontowana w 1100 i też "leżał". Nie znam lub nie pamiętam finału sprawy, ale zrób pomiary (porównaj).
 |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Filozofując - jakby nasze moto miało środek ciężkości wyżej to takie pochylenie byłoby nieco kłopotliwe, a tak - i tu na chłopski rozum, który czasem zawodzi - jest ok  . Mój stoi mocno bokiem i z łychą wszystko gra. Nie wiem jak u innych of course. |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 21:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | a skąd. Tak po prostu jest. 	  | majdan1986 napisał/a: |  	  | możecie mi powiedzieć czy to juz stopka zabardzo się rozkłada bo sie wyrobiła czy może tak poprostu jest | 
 
 Demolka, stopka w XVS 650 jest trochę inna. Nasze są ładniejsze
   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | [Demolka, stopka w XVS 650 jest trochę inna. Nasze są ładniejsze   | 
 Najistotniejsze, że chyba krótsza i przy nieco wyższym 1100 może powodować duży przechył. Ktoś już miał taki problem.
 Motocykle często przychodzą ze stanów częściowo rozmontowane i tutaj ponownie skręcane, o pomyłkę nietrudno lub z braku właściwej
   |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | majdan1986   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2007
 Dołączył: 16 Sty 2012
 Posty: 20
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 23:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | moj wyglada tak : czy oby stopka nie zabardzo sie rozklada 
 
 
	
		| M2835795_1.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 173 raz(y) 110.37 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 23:12 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | Nasze są ładniejsze | 
 Są śliczne, przerzuć sobie na kierownicę
   A tak serio to na zdjęciu wygląda na mocno odgiętą, bo sam kąt nachylenia normalny. Nie teoretyzujmy, tylko sprawdź mocowanie i czy moto sztywno stoi.
 |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaro   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Rocznik: 2009
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 3781
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 23:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak by rzeczywiście bardziej pochylony niż mój i stopka bardziej do przodu. 
 
 
	
		| aaa.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 136 raz(y) 482.91 KB |  
 |  
				| _________________ 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
 HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Merlin   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 63
 Dołączył: 17 Sie 2008
 Posty: 3296
 Skąd: JANKES - RACIBÓRZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 23:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie, wydaje się, że jest tak samo, kosa mocno idzie do przodu. Najlepiej porównaj z innymi moto.
 |  
				| _________________ Maciek
 MS (MaStodont) 1900
 
 
 Lepiej milczeć i uchodzić za głupiego, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
 
 Piwo bezalkoholowe to pierwszy krok do nadmuchiwanej kobiety.
 
 "Trzeźwość jest do dupy" Ozzy Osbourne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaro   
  
  
 Model: BĘDZIE
 Rocznik: 2009
 Wiek: 56
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 3781
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 23:30 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Merlin napisał/a: |  	  | Najlepiej porównaj z innymi moto. | 
 To chyba jedyna słuszna opcja.
 |  
				| _________________ 
 
 V Star 1300, RS 2008r, RS 2009r, RS 2011R
 HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | soft   
  
  
 Model: MS1900
 Rocznik: 2008
 Wiek: 55
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1489
 Skąd: Zamość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-12, 23:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja proponuję bardziej naukowe porównanie. Aby porównać jak pochylone są Wasze maszyny należy znać 3 wielkości,
 1) Szerokość kołyski mierzona po zewnętrznych częściach rury ramy na wysokości wahacza. (Ta dana będzie stała dla wszystkich XVS1100 i inna lecz także stała dla wszystkich XVS650)
 2) wysokość od podłogi garażu do rury ramy z prawej strony
 3) wysokość od podłogi garażu do rury ramy z lewej strony motocykla. (mierzona na tej samej odległość z lewej i z prawej strony)
 
 Podajcie mi szerokość ramy to ja nasmaruje wzór na kąt pochylenia motocykla i porównacie sobie mierząc tylko z 2 stron wysokość ramy.
 Przy paru pomiarach ustalimy średni przechył dla 1100 i 650 :-)
 |  
				| _________________ XV1900 Stratoliner Midnight
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-13, 07:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | soft, nie bądź taki. Zrób dla całej rodziny cruiserów Yamahy   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MarcinBig   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 02 Cze 2009
 Posty: 2212
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-13, 07:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | A Soft wszystko zbierze i opisze  swojej pracy doktorskiej   |  
				| _________________ There Are Things Known, and Things Unknown, and In Between Are the Doors
 "Fikcja musi być prawdopodobna aby stała się prawdą"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-13, 07:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | No dobra, widzę, że mój żart trafił na podatny grunt. Zamiast sprawdzić  	  | Mnich napisał/a: |  	  | Są śliczne, przerzuć sobie na kierownicę   | 
 
 
 kto, skoro są takie same ? 	  | Demolka napisał/a: |  	  | Najistotniejsze, że chyba krótsza i przy nieco wyższym 1100 może powodować duży przechył. Ktoś już miał taki problem. | 
 
 Stopki w XVS 1100 oraz XVS 650 są identyczne - same kosy 4KU-27311-13-00 nr części producenta identyczny dla obydwu modeli
 5EL-27322-01-00, 5EL-27322-01-00 pierścień oporowy identyczny dla obu modeli
 
 5BN-27321-01-00   dla XVS 650   5EL-27321-00-00 dla XVS 1100
 
 elementami pogrubionymi różni się system stopki pomiędzy XVS 1100 a XVS 650. Jest to wspornik, który jest przykręcony do ramy motocykla. Nie mam możliwości sprawdzenia na tą chwilę, ale prawdopodobieństwo pomylenie może być nikłe. W ramie są przygotowane otwory i gwint w odpowiednim rozstawie pod odpowiednią część
 
 Części identyczne, dla rocznika 2004 i 2008. Wybór przypadkowy.
 |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mnich   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Rocznik: 2002
 Wiek: 50
 Dołączył: 23 Lis 2011
 Posty: 1183
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-13, 11:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | witek1965, Sprawdziłem na oko i zauważyłem mniejsze odgięcie. Szacun za szperanie po numerach. |  
				| _________________ Drag Star 650 custom 2000
 HD FLSTC Heritage 2002
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Demolka   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2003
 Wiek: 78
 Dołączył: 05 Cze 2009
 Posty: 3747
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2012-03-13, 12:05 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | ...kto, skoro są takie same ? ... | 
 Nie pamiętam
   Niestety moja wiedza w temacie (na poziomie jeszcze przed licencjackim) się wyczerpała
   |  
				| _________________ Wszyscy kiedyś przestaną pić,
 ale tylko niektórym uda się to jeszcze za życia
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |