YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Peters
2013-02-08, 21:29
Okresowy przeglad motocykla - przegląd przed sezonem
Autor Wiadomość
Miron 



Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 59
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 1996
Skąd: Skątowni
Wysłany: 2015-12-26, 15:47   

wojs40, olej w przekładni masz również świeżo zalany, a zębatki perzekładni wymienione i nasmarowane, przez imć Pana Witosława Przemkowskiego I ;D
_________________
DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
sex, drugs & rock n roll
Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 
 
Ruffi 



Model: XV1900 Raider
Rocznik: 2010
Wiek: 49
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 342
Skąd: Radom
Wysłany: 2015-12-30, 10:58   

Poruszyliście temat łańcuszka rozrządu. Czy ktoś z was wie po jakim przebiegu producent przewiduje wymianę owego łańcuszka w DS 650 i 1100?
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-30, 11:07   

Ruffi,

W instrukcji serwisowej XVS 650 na stronie 4-13 jest rysunek koła zębatego rozrządu z zębami podciętymi przez wyciągnięty łańcuch.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-12-30, 11:33   

Ruffi napisał/a:
Czy ktoś z was wie po jakim przebiegu producent przewiduje wymianę owego łańcuszka w DS 650 i 1100?
w instrukcji serwisowej nie jest określony konkretny przebieg. Należy wymienić w przypadku zużycia.
To co podał remol71, obrazuje zużycie które kwalifikuje komplet do wymiany. Nie wymienia się samego łańcucha, bo co to da, skoro zęby będą w stanie jak na obrazku






_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-30, 12:48   

Moim zdaniem zawsze należy wymieniać zestaw i tak jest napisane. Gdy wycierają się sworznie w łańcuchu, to zmienia się moduł i łańcuch podcina koła zębate. Moim zdaniem należy też sprawdzić koła zębate rozrządu na wale korbowym. Zakładanie nowego łańcucha na zęby rekina może spowodować przeskoczenie rozrządu.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2015-12-30, 13:02   

remol71 napisał/a:
Moim zdaniem należy też sprawdzić koła zębate rozrządu na wale korbowym.


Jeżeli jest tak jak to widać na rysunku to trzeba mieć nadzieję, że zębatka jest dobrze utwardzona i nie dopuszczać do takiego zużycia, które by spowodowało konieczność jej wymiany.
Ta zębatka to integralna cześć wału. :shock:
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
remol71 



Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1883
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-30, 13:31   

witek1965 napisał/a:
Ta zębatka to integralna cześć wału.


No to trzeba pilnować łańcuchów. Zmierzyć gdzieś w nieużywanym kilka ogniw i porównać.
_________________
Suzuki V-Strom 1050 XT
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-12, 14:53   

Witam koledzy, zakupiłem dzisiaj olej przekładniowy Hipol 80W90 GL-3 ! !!!! zauważyłem dopiero w domu, czy mogę zalać kardan tym olejem czy wymienić w sklepie na inny??
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Tatuś 



Model: RS1700
Rocznik: 2008
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1169
Skąd: ok Bydgoszczy
Wysłany: 2016-02-12, 15:10   

patrząc na jego parametry wygląda, że spokojnie można go użyć, ale należy wziąć pod uwagę, że dedykowany jest do przekładni o małych obciążeniach co raczej go dyskwalifikuje. poszukaj GL-4
 
 
Syku 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2002
Wiek: 42
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-12, 16:39   

Tatuś, dokładnie - patrzyłem na GL-3 i jest do małych obciążeń, na pewno nie do kardana. Myślałem że w sklepie nie dadzą mi o tak niskich parametrach, tym bardziej że wiedzieli że kupuję to do moto, kupowałem jeszcze filtr paliwa, świeczki i klej do gwintów (śrubki z korka wlewu podklecić ! ! Pewnie się chcieli pozbyć z magazynu, jednak na wszystko należy zawracać uwagę (zrobię wymianę w sklepie)
Dzięki
_________________
Syku 650 Classic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group