| Przesunięty przez: Peters 2013-02-08, 21:29
 | Okresowy przeglad motocykla - przegląd przed sezonem | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Miron   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 60
 Dołączył: 05 Cze 2012
 Posty: 2001
 Skąd: Skątowni
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-26, 15:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | wojs40,  olej  w przekładni masz również świeżo zalany, a zębatki perzekładni wymienione i nasmarowane, przez imć Pana Witosława Przemkowskiego I   |  
				| _________________ DS 650, DS 1100 & RS 1700 Midnight
 sex, drugs & rock n roll
 Super Tenere 1200 ZE- nosorożec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ruffi   
  
  
 Model: XV1900 Raider
 Rocznik: 2010
 Wiek: 49
 Dołączył: 19 Lis 2011
 Posty: 342
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-30, 10:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Poruszyliście temat łańcuszka rozrządu. Czy ktoś z was wie po jakim przebiegu producent przewiduje wymianę owego łańcuszka w DS 650 i 1100? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-30, 11:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ruffi, 
 W instrukcji serwisowej XVS 650 na stronie 4-13 jest rysunek koła zębatego rozrządu z zębami podciętymi przez wyciągnięty łańcuch.
 |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-30, 11:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | w instrukcji serwisowej nie jest określony konkretny przebieg. Należy wymienić w przypadku zużycia. 	  | Ruffi napisał/a: |  	  | Czy ktoś z was wie po jakim przebiegu producent przewiduje wymianę owego łańcuszka w DS 650 i 1100? | 
 To co podał remol71, obrazuje zużycie które kwalifikuje komplet do wymiany. Nie wymienia się samego łańcucha, bo co to da, skoro zęby będą w stanie jak na obrazku
 
 
 
 
 
 
 
  |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-30, 12:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Moim zdaniem zawsze należy wymieniać zestaw i tak jest napisane. Gdy wycierają się sworznie w łańcuchu, to zmienia się moduł i łańcuch podcina koła zębate. Moim zdaniem należy też sprawdzić koła zębate rozrządu na wale korbowym. Zakładanie nowego łańcucha na zęby rekina może spowodować przeskoczenie rozrządu. |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-30, 13:02 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | remol71 napisał/a: |  	  | Moim zdaniem należy też sprawdzić koła zębate rozrządu na wale korbowym. | 
 
 Jeżeli jest tak jak to widać na rysunku to trzeba mieć nadzieję, że zębatka jest dobrze utwardzona i nie dopuszczać do takiego zużycia, które by spowodowało konieczność jej wymiany.
 Ta zębatka to integralna cześć wału.
   |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2015-12-30, 13:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | witek1965 napisał/a: |  	  | Ta zębatka to integralna cześć wału. | 
 
 No to trzeba pilnować łańcuchów. Zmierzyć gdzieś w nieużywanym kilka ogniw i porównać.
 |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Syku   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2002
 Wiek: 42
 Dołączył: 08 Kwi 2015
 Posty: 76
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-02-12, 14:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam koledzy, zakupiłem dzisiaj olej przekładniowy Hipol 80W90 GL-3  !!!! zauważyłem dopiero w domu, czy mogę zalać kardan tym olejem czy wymienić w sklepie na inny?? |  
				| _________________ Syku 650 Classic
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tatuś   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2008
 Dołączył: 15 Lut 2015
 Posty: 1169
 Skąd: ok Bydgoszczy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-02-12, 15:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | patrząc na jego parametry wygląda, że spokojnie można go użyć, ale należy wziąć pod uwagę, że dedykowany jest do przekładni o małych obciążeniach co raczej go dyskwalifikuje. poszukaj GL-4 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Syku   
  
  
 Model: DS 650 Classic
 Rocznik: 2002
 Wiek: 42
 Dołączył: 08 Kwi 2015
 Posty: 76
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-02-12, 16:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tatuś, dokładnie - patrzyłem na GL-3 i jest do małych obciążeń, na pewno nie do kardana. Myślałem że w sklepie nie dadzą mi o tak niskich parametrach, tym bardziej że wiedzieli że kupuję to do  moto, kupowałem jeszcze filtr paliwa, świeczki i klej do gwintów (śrubki z korka wlewu podklecić  !  Pewnie się chcieli pozbyć z magazynu, jednak na wszystko należy zawracać uwagę (zrobię wymianę w sklepie) Dzięki
 |  
				| _________________ Syku 650 Classic
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |