Przesunięty przez: witek1965 2013-01-09, 18:56 |
xvs 650 nie pali na zimnym |
Autor |
Wiadomość |
Yogi

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 33 Skąd: Domaradz
|
Wysłany: 2013-01-05, 10:48 xvs 650 nie pali na zimnym
|
|
|
kolega zakupił ostatnio 650-tkę, miała problem z odpaleniem na zimnym silniku.postanowił więc oddać na serwis celem ustawienia i czyszczenia gażników.po około miesiącu odebrał gwiazdkę lecz z tą samą przypadłością.jak jóż zapali,to na ciepłym niema problemu od strzała pali.nie zalewa się niewiem czy ssanie działa poprawnie.ktoś może ma pomysł? |
_________________ Yogi
 |
|
|
|
 |
Radio


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2010
Wiek: 61 Dołączył: 26 Cze 2012 Posty: 901 Skąd: ZSD
|
Wysłany: 2013-01-05, 12:01
|
|
|
Prawdopodobnie gaźniki do czyszczenia ponieważ brak ssania. |
_________________ Pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
 |
Yogi

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 33 Skąd: Domaradz
|
Wysłany: 2013-01-05, 12:04
|
|
|
były podobno czyszczone i to przez serwis yamahy
|
_________________ Yogi
 |
|
|
|
 |
fazzi


Rocznik: 2008
Wiek: 57 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 2691 Skąd: Jankes
|
Wysłany: 2013-01-05, 13:51
|
|
|
Miesiac czasu trzymali moto i nie sprawdzili czy pali jak jest zimny ? Ten twoj kolega to niezly frajer ze zaplacil im, podejrzewam ze oni zapomnieli co mieli robic w tym motocyklu i uznali ze chodzi o kompleksowe wietrzenie
Skoro zaplacil i ma fakture to ma tez gwarancje na ta naprawe i moze to reklamowac, oddal motocykl ktory nie palil wiec po zaplaceniu ma odpalac bez problemu |
|
|
|
 |
Yogi

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 33 Skąd: Domaradz
|
Wysłany: 2013-01-05, 19:37
|
|
|
nic im nie zapłacił dzięki Bogu,twierdzili,że nie wiedzą co jest grane.ja jeździłem tym motorem i jak jest ciepły to jest wszystko ok,wygląda mi to ewidętnie na ssanie,tymbardziej,że świece ma suche |
_________________ Yogi
 |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-01-05, 21:02
|
|
|
sprawdz w gaźniku dyszę która jest odpowiedzalna za ssanie, może być przypchana, albo cięgno nie uruchamia ssania. |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-05, 21:05
|
|
|
Yogi napisał/a: | nic im nie zapłacił dzięki Bogu,twierdzili,że nie wiedzą co jest grane | no to pogratulować Nie ma jak to ASO. Skoro ASO nie wie, to kto ma wiedzieć ? Yamaha powinna odebrać im autoryzację. To czysta kpina. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
artek


Model: SYMPATYK
Wiek: 55 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 4437 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2013-01-05, 21:12
|
|
|
"grzałki" gażników oblukaj !! |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-05, 21:21
|
|
|
bez grzałek też powinien zapalić na ssaniu. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:03
|
|
|
Kolego napisz coś więcej, czy motor ma oryginalne wydechy, oryginalny filtr powietrza. Może było coś grzebane przy dyszach, a skład mieszanki jest zaślepiony? |
|
|
|
 |
Yogi

Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 48 Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 33 Skąd: Domaradz
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:05
|
|
|
gdzie są te "grzałki"? miałem plan żeby wstrzyknąś mu przed rozruchem trochę paliwa bezpośrednio do gardzieli celem potwierdzenia djagnozy
[ Dodano: 2013-01-05, 23:08 ]
wydechy ma puste napewno,filter raczej oryginalny,więcej nie wiem |
_________________ Yogi
 |
|
|
|
 |
witek1965


Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60 Dołączył: 28 Maj 2009 Posty: 14539 Skąd: Gdzieś
|
Wysłany: 2013-01-05, 23:43
|
|
|
przy gaźnikach. Zobaczysz kabelki, ale bez grzałek powinien również odpalić, jeżeli ssanie jest sprawne. Chyba, że coś jest popieprzone w gaźnikach. |
_________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest
***** ***
 |
|
|
|
 |
MIKI


Model: RS1700
Rocznik: 2007
Wiek: 55 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 866 Skąd: Czarnków/Wlkp.
|
Wysłany: 2013-01-06, 00:05
|
|
|
Jeżeli wydechy ma puste, to raczej ma grzebane w gaźnikach. Sprawdził bym regulacje składu mieszanki, czy nie była regulowana, oryginalnie powinna być zaślepiona. |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-01-06, 08:09
|
|
|
Nie ma co gdybać. Albo linka nie otwiera ssania, albo kanały w gaźnikach zapchane. |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
Robrob


Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 1723 Skąd: Dziki Wschód
|
Wysłany: 2013-01-06, 08:11
|
|
|
miki myślę że idziesz złą drogą jeśli to skład mieszanki to i na ciepłym moto był by problem, a tu jak kolega pisze tylko na zimnym,
[ Dodano: 2013-01-06, 08:13 ]
remol71 napisał/a: | Nie ma co gdybać. Albo linka nie otwiera ssania, albo kanały w gaźnikach zapchane. | i tej wersji bym się trzymał |
_________________ Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-01-06, 23:36
|
|
|
W minionym roku mialem analogiczny problem - powodem byl konczacy zywot impulsator. Objaw - nie palil na zimnym, jak juz z rana udalo sie silnik uruchomic to w ciagu dnia praktycznie wszystko ok. Trudne to bylo do zdiagnozowania - po paru dniach padl (impulsator) calkowicie i nastapila jasnosc w temacie. Awaria przy przebiegu 53 tys. km. |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
remol71


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 1999
Wiek: 54 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 1883 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-01-07, 06:06
|
|
|
F.I.P. Berek,
Chodzi konkretnie o iddle coil ? |
_________________ Suzuki V-Strom 1050 XT |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-01-07, 12:33
|
|
|
remol71
nie wiem jaka jest dokladnie angielska nazwa impulsatora - spotkalem sie z "pulse generator" jak rowniez "encoder". Natomiast inna wersja w naszym rodzimym jezyku to "czujnik polozenia walu". |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
Arcon


Model: SYMPATYK
Wiek: 56 Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 446 Skąd: WuWuzeLe
|
Wysłany: 2013-01-07, 12:37
|
|
|
Impulsator to pickup coil. Zazwyczaj psuje się raz a konkretnie, aczkolwiek może być tak, że gdzieś jest coś na granicy styku i raz działa, a raz nie.
Kolega Yogi nie opisuje jak wygląda moment, gdy motocykl jednak odpali - czy dzieje się to nagle "ot tak", czy motocykl odpala z trudem, dławi się, i dopiero po rozgrzaniu praca się stabilizuje. Gdyby to był problem z impulsatorem, to raczej byłby ten pierwszy przypadek, czyli np. próbujemy odpalić 10 razy i nic się nie dzieje (bo nie ma iskry), a za jedenastym zakręceniem nagle odpala elegancko jak gdyby nigdy nic. |
|
|
|
 |
F.I.P. Berek


Model: DS 650 Custom
Rocznik: 2001
Wiek: 59 Dołączył: 02 Maj 2010 Posty: 684 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2013-01-07, 12:47
|
|
|
Tak wlasnie bylo u mnie - zdychal tydzien. Nie wiem, czy u kolegi ,ktoremu "nie pali" to wlasnie jest przyczyna, ale chcialem zaznaczyc, ze istnieje tez taka ewentualnosc ( i nie zwiazana z gaznikiem ). |
_________________ jeżeli nam zabraknie sił
zostaną jeszcze
morze i wiatr |
|
|
|
 |
|