| Przesunięty przez: witek1965 2013-01-09, 18:56
 | xvs 650 nie pali na zimnym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Yogi   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Lut 2012
 Posty: 33
 Skąd: Domaradz
 
 | 
            
               |    Wysłany: 2013-01-05, 10:48   xvs 650 nie pali na zimnym |   
 |  
               | 
 |  
               | kolega zakupił ostatnio 650-tkę, miała problem z odpaleniem na zimnym silniku.postanowił więc oddać na serwis celem ustawienia i czyszczenia gażników.po około miesiącu odebrał gwiazdkę lecz z tą samą przypadłością.jak jóż zapali,to na ciepłym niema problemu od strzała pali.nie zalewa się niewiem czy ssanie działa poprawnie.ktoś może ma pomysł?   |  
				| _________________ Yogi
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radio   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2010
 Wiek: 61
 Dołączył: 26 Cze 2012
 Posty: 901
 Skąd: ZSD
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 12:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prawdopodobnie gaźniki do czyszczenia ponieważ brak ssania. |  
				| _________________ Pozdrawiam.
 Mariusz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Yogi   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Lut 2012
 Posty: 33
 Skąd: Domaradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 12:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | były podobno czyszczone i to przez serwis yamahy 
   |  
				| _________________ Yogi
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fazzi   
  
  
 Rocznik: 2008
 Wiek: 57
 Dołączył: 27 Sie 2008
 Posty: 2691
 Skąd: Jankes
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 13:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Miesiac czasu trzymali moto i nie sprawdzili czy pali jak jest zimny ? Ten twoj kolega to niezly frajer ze zaplacil im, podejrzewam ze oni zapomnieli co mieli robic w tym motocyklu i uznali ze chodzi o kompleksowe wietrzenie   Skoro zaplacil i ma fakture to ma tez gwarancje na ta naprawe i moze to reklamowac, oddal motocykl ktory nie palil wiec po zaplaceniu ma odpalac bez problemu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Yogi   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Lut 2012
 Posty: 33
 Skąd: Domaradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 19:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | nic im nie zapłacił dzięki Bogu,twierdzili,że nie wiedzą co jest grane.ja jeździłem tym motorem i jak jest ciepły to jest wszystko ok,wygląda mi to ewidętnie na ssanie,tymbardziej,że świece ma suche   |  
				| _________________ Yogi
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 21:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdz w gaźniku dyszę która jest odpowiedzalna za ssanie, może być przypchana, albo cięgno nie uruchamia ssania. |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 21:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to pogratulować 	  | Yogi napisał/a: |  	  | nic im nie zapłacił dzięki Bogu,twierdzili,że nie wiedzą co jest grane | 
  Nie ma jak to ASO. Skoro ASO nie wie, to kto ma wiedzieć ?  Yamaha powinna odebrać im autoryzację. To czysta kpina. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artek   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 55
 Dołączył: 08 Paź 2011
 Posty: 4437
 Skąd: Jarosław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 21:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | "grzałki" gażników oblukaj  !! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 21:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | bez grzałek też powinien zapalić na ssaniu. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MIKI   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 55
 Dołączył: 16 Lis 2009
 Posty: 867
 Skąd: Czarnków/Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 23:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolego napisz coś więcej, czy motor ma oryginalne wydechy, oryginalny filtr powietrza. Może było coś grzebane przy dyszach, a skład mieszanki jest zaślepiony? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Yogi   
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 48
 Dołączył: 22 Lut 2012
 Posty: 33
 Skąd: Domaradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 23:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | gdzie są te "grzałki"?  miałem plan żeby wstrzyknąś mu przed rozruchem trochę paliwa bezpośrednio do gardzieli celem potwierdzenia djagnozy   
 [ Dodano: 2013-01-05, 23:08 ]
 wydechy ma puste napewno,filter raczej oryginalny,więcej nie wiem
 |  
				| _________________ Yogi
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | witek1965   
  
  
 Model: DS 1100 Classic
 Rocznik: 2008
 Wiek: 60
 Dołączył: 28 Maj 2009
 Posty: 14542
 Skąd: Gdzieś
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-05, 23:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | przy gaźnikach. Zobaczysz kabelki, ale bez grzałek powinien również odpalić, jeżeli ssanie jest sprawne. Chyba, że coś jest popieprzone w gaźnikach. |  
				| _________________ Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
 Moje moto
 XVS 650 - był
 XVS 1100 - jest
 DL-650 - jest
 
 
 
 ***** ***
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MIKI   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2007
 Wiek: 55
 Dołączył: 16 Lis 2009
 Posty: 867
 Skąd: Czarnków/Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 00:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeżeli wydechy ma puste, to raczej ma grzebane w gaźnikach. Sprawdził bym regulacje składu mieszanki, czy nie była regulowana, oryginalnie powinna być zaślepiona. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 08:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma co gdybać. Albo linka nie otwiera ssania, albo kanały w gaźnikach zapchane. |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Robrob   
  
  
 Model: RS1700
 Rocznik: 2013
 Dołączył: 30 Sty 2011
 Posty: 1731
 Skąd: Dziki Wschód
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 08:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | miki myślę że idziesz złą drogą jeśli to skład mieszanki to i na ciepłym moto był by problem,  a tu jak kolega pisze tylko na zimnym, 
 [ Dodano: 2013-01-06, 08:13 ]
 
 i tej wersji bym się trzymał 	  | remol71 napisał/a: |  	  | Nie ma co gdybać. Albo linka nie otwiera ssania, albo kanały w gaźnikach zapchane. | 
 |  
				| _________________ Do byka nie podchodż z przodu,
 do konia z tyłu,
 a do IDIOTY - w ogóle!
 
 
 XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | F.I.P. Berek   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2001
 Wiek: 59
 Dołączył: 02 Maj 2010
 Posty: 684
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-06, 23:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | W minionym roku mialem analogiczny problem - powodem byl konczacy zywot impulsator. Objaw - nie palil na zimnym, jak juz z rana udalo sie silnik uruchomic to w ciagu dnia praktycznie wszystko ok.  Trudne to bylo do zdiagnozowania - po paru dniach padl (impulsator) calkowicie i nastapila jasnosc w temacie. Awaria przy przebiegu 53 tys. km. |  
				| _________________ jeżeli nam zabraknie sił
 zostaną jeszcze
 morze i wiatr
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | remol71   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 1999
 Wiek: 54
 Dołączył: 18 Maj 2010
 Posty: 1888
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-07, 06:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | F.I.P. Berek, 
 Chodzi konkretnie o iddle coil ?
 |  
				| _________________ Suzuki V-Strom 1050 XT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | F.I.P. Berek   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2001
 Wiek: 59
 Dołączył: 02 Maj 2010
 Posty: 684
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-07, 12:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | remol71 nie wiem jaka jest dokladnie angielska nazwa impulsatora - spotkalem sie z "pulse generator" jak rowniez "encoder". Natomiast inna wersja w naszym rodzimym jezyku to "czujnik polozenia walu".
 |  
				| _________________ jeżeli nam zabraknie sił
 zostaną jeszcze
 morze i wiatr
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arcon   
  
  
 Model: SYMPATYK
 Wiek: 56
 Dołączył: 20 Kwi 2009
 Posty: 446
 Skąd: WuWuzeLe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-07, 12:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Impulsator to pickup coil. Zazwyczaj psuje się raz a konkretnie, aczkolwiek może być tak, że gdzieś jest coś na granicy styku i raz działa, a raz nie. 
 Kolega Yogi nie opisuje jak wygląda moment, gdy motocykl jednak odpali - czy dzieje się to nagle "ot tak", czy motocykl odpala z trudem, dławi się, i dopiero po rozgrzaniu praca się stabilizuje. Gdyby to był problem z impulsatorem, to raczej byłby ten pierwszy przypadek, czyli np. próbujemy odpalić 10 razy i nic się nie dzieje (bo nie ma iskry), a za jedenastym zakręceniem nagle odpala elegancko jak gdyby nigdy nic.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | F.I.P. Berek   
  
  
 Model: DS 650 Custom
 Rocznik: 2001
 Wiek: 59
 Dołączył: 02 Maj 2010
 Posty: 684
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-01-07, 12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak wlasnie bylo u mnie - zdychal tydzien. Nie wiem, czy u kolegi ,ktoremu "nie pali" to wlasnie jest przyczyna, ale chcialem zaznaczyc, ze istnieje tez taka ewentualnosc ( i nie zwiazana z gaznikiem ). |  
				| _________________ jeżeli nam zabraknie sił
 zostaną jeszcze
 morze i wiatr
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |