YAMAHA Drag Star FORUM
FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Swiatło STOPU
Autor Wiadomość
Kajart 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 7
Skąd: Niemce
Wysłany: 2024-08-23, 00:03   Swiatło STOPU

Cześć- to mój pierwszy post- mam nadzieję, że w dobrym miejscu.
Od dwóch dni po przekręceniu kluczyka pojawiło się charakterystyczne klikanie, które po chwili ustaje(motocykl mam od miesiąca i wcześniej tego nie było)- tak jakby jakiś przełącznik i od razu zapalają mi się światła z tyłu- świeci się STOP(nie pozycja!) i podświetlenie tablicy rejestracyjnej( to nie jest amerykaniec). Proszę o sugestię co to może być i jak to naprawić.
_________________
Kajart
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2024-08-23, 12:47   

Tyrkotanie to normalne. Praca pompy paliwowej. Natomiast odnośnie światła, to proponuję zdjąć klosz i sprawdzić, czy żarówka nie jest wsadzona odwrotnie. To będzie dwuwłókowa, więc jak ktoś bardzo chce to da radę, wtedy zamiast stop będzie pozycyjne. Sprawdź, czy nie masz zwartego włącznika świateł.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Kajart 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 7
Skąd: Niemce
Wysłany: 2024-08-23, 16:48   

witek1965 napisał/a:
Tyrkotanie to normalne. Praca pompy paliwowej. Natomiast odnośnie światła, to proponuję zdjąć klosz i sprawdzić, czy żarówka nie jest wsadzona odwrotnie. To będzie dwuwłókowa, więc jak ktoś bardzo chce to da radę, wtedy zamiast stop będzie pozycyjne. Sprawdź, czy nie masz zwartego włącznika świateł.


Dzięki za odpowiedź. no nie wiem- przez trzy tygodnie od zakupu odpalał normalnie i światła działały prawidłowo, więc to raczej nie wina żarówki ale odkręcę klosz i sprawdzę. Też tak myślę, że to może być zwarcie przy włączniku świateł, tylko moje doświadczenie przy naprawach motocykla jest zerowe :-(
_________________
Kajart
 
 
Kajart 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 7
Skąd: Niemce
Wysłany: 2024-08-23, 18:43   

Wymieniłem żarówkę- problem pozostał. Od razy po przekręceniu kluczyka(przy wyłączonych światłach) zapala się tylna żarówka z pełną mocą. Przy przełączaniu na pozycyjne i mijania z przodu jest ok a tył ciągle świeci jakby był wciśnięty hamulec!. Jakieś sugestie? Bedę wdzięczny za pomoc.
_________________
Kajart
 
 
OldDiver 



Model: DS 650 Classic
Rocznik: 2006
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 3127
Skąd: Wrocław/Kiełczów
Wysłany: 2024-08-23, 18:51   

... a jak wciśniesz hamulec ?
_________________
Posiadam prawo do komentowania i … nie zawaham się Go użyć !
I … nie jest to nabijanie licznika.

Deflektor kolanowy w ... łykend - https://drive.google.com/file/d/1CL7D6yzf_UhicpEcAaxSxHq3a_MCmMeG/view?usp=sharing

Kupię trajkę !
 
 
pyra 



Model: SYMPATYK
Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 5391
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 2024-08-23, 18:52   

Czujnik stopu tył sprawdź
_________________
Bo droga jest celem
 
 
Kajart 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 7
Skąd: Niemce
Wysłany: 2024-08-23, 20:23   

OldDiver napisał/a:
... a jak wciśniesz hamulec ?


I przedni i tylny- nic się nie dzieje- żarówa jak świeciła tak świeci
_________________
Kajart
 
 
Kajart 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 7
Skąd: Niemce
Wysłany: 2024-08-23, 20:26   

Ale generalnie to przecież przy wyłączonych światłach to jak przekręcam kluczyk to żadne nie powinny się świecić- TAK? A jest jak pisałem wyżej tył od razu się świeci a przód nie. dopiero jak włączę pozycję lub mijania to przód się zaświeca- czyli normalnie, a tył jak świecił tak swieci
_________________
Kajart
 
 
SATURIAN 



Model: SYMPATYK
Rocznik: 2016
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1615
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2024-08-23, 21:15   

Tak , jak ci pisał pyra , sprawdź czujnik stopu . Może jest zwarty .
_________________
RS 1700 SILVERADO Midnight Star
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
 
 
Robrob 



Model: RS1700
Rocznik: 2013
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1723
Skąd: Dziki Wschód
Wysłany: 2024-08-25, 08:15   

Bardzo proste, przy klamce masz czujnik stop zdejmij z niego przewody, jeśli zgaśnie stop to uszkodzony masz ten czujnik, jak świeci nadal to zrób to samo tylko przy dzwigni nożnej, jak nie pomaga to masz gdzieś zworę na instalacji, jak nie wiesz co robić to zapraszam do siebie, albo znajdź jakiegoś średnio ogrniętego elektryka i ci to sprawdzi.
_________________
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!


XI zlot YDS w Łomży w dniach 2-4 maja 2014
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2024-08-25, 22:48   

Kajart, tak jak koledzy napisali, Odłącz przewody najpierw w jednym czujniku,włącz zapłon, zerknij co widać w lampie, jak świeci się, to załóż przewód i to samo w drugim. Mogąbyć zwarte. Powinienem o tym pomyśleć od razu.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Kajart 


Model: DS 650 Classic
Rocznik: 1998
Dołączył: 22 Sie 2024
Posty: 7
Skąd: Niemce
Wysłany: 2024-08-29, 21:11   

Cześć. Sorki za zwłokę w odpowiedzi - trafił się 4 dyniowy wypad nad Bałtyk🏖️. Dzięki za wszystkie rady. Tak jak pisaliście problemem był zwarty czujnik przy tylnym hamulcu. Faktycznie nic skomplikowanego i zrobiłem to sam💪, przy okazji wyczyściłem styki przy przednim. Dziękuję za pomoc.
Nie chcę zakładać nowego tematu, ale czy to norma w 650 , że podczas jazdy w temperaturze ok 26-30 stopni w mieście motor potrafi zgasnąć na światłach i przez chwilę jest problem z ponownym uruchomieniem???
_________________
Kajart
 
 
witek1965 



Model: DS 1100 Classic
Rocznik: 2008
Wiek: 60
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 14539
Skąd: Gdzieś
Wysłany: 2024-09-01, 22:36   

Prawidłowo wyregulowany nie powinien. Raz mi się zdarzyło nie do końca zamknąć ssanie i gasł na każdych światłach, dopóki się nie kapnąłem i nie zamknąłem.
_________________
Motul 5100 4T 15W50, NGK BPR7EIX
Moje moto
XVS 650 - był
XVS 1100 - jest
DL-650 - jest



***** ***
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group